en štromarski problem

Tehnične teme o modelih 164 in 166

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Že par dni mi grejo šipe dol s presledkom, moram večkrat pritisnit. Danes se mi je pa tole prikazalo in nisem mogel upravljati z ics-om. Zagorele so tudi vse lucke na armaturi. Potem pa je spet vse ok vsake toliko casa.

Slika

Zafrkava kaksna masa? Ko probam z voltmetrom ima accu 11.9v pri prizganem avtu pa 12.5 kar se mi zdi premalo za polnjenje?
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
sofoiks
Alfist
Alfist
Prispevkov: 455
Pridružen: So Dec 06, 2008 7:10 pm

Sem sel ravno izmerit vgasnjen 12.45 prizgan 13.5V ce je plac izmeri se direkt na alternatorju. Sam bi rekel da ti alternator gre.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Vsaj okoli 14V mora bit ko laufa. Torej je alternator za zrihtat.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Se da to doma zrihtat, kaj bi pa blo to da še zmer fila samo premalo?
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
sofoiks
Alfist
Alfist
Prispevkov: 455
Pridružen: So Dec 06, 2008 7:10 pm

Elektronika na samem alternatorju ali pa krtacke. Osebno bi enga rabljenega od forumasa vzel Da bo zuher dober
sasso87
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 75
Pridružen: To Jul 17, 2012 12:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murska Sobota

Mi je znano. Menjo krtačke. 1 mesec držalo.
Menjaj alternator problem rešen.
Sem dal okoli 110€ za novega.
pa 100 € za akku(čeprav je bil dober)
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

izmeri direktno na alternatorju. Če imaš tam 14V je lahko tudi slab spoj na kablih ali klemah.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Glede da je kabel direktno povezan s štarterjem, na obeh sta M8 šraufa, prav ta ko na priključnici na požarni steni, od koder pride kabel na štarter ... potemtakem bi moral nekdo hudo zajebat, da bi to imelo slab stik.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Vse povezave so ok tudi mase. No sem danes malo meril voltazo na razlicnih obratih in obcasno pride malo cez 13v. Pomojem se res alternator poslavlja.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

El Barto napisal/-a:Glede da je kabel direktno povezan s štarterjem, na obeh sta M8 šraufa, prav ta ko na priključnici na požarni steni, od koder pride kabel na štarter ... potemtakem bi moral nekdo hudo zajebat, da bi to imelo slab stik.
imel sem primer ko je bil slab stik na klemi iz alternatorja na akumulator. Posledično 13V na akumulatorju. Alternator je polnil z pričakovanih 14V.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

No jaz sem pa napisal kako ima 166-ka narejeno.
Kjer se zaradi akumulatorja v prtlažniku izogneš precej problemov zaradi kisline in ostale svinjarije pojedenih priključkov. Pa ker sta štarter in alternator na enem kablu, v primeru slabega stika na akumulatorju, tudi štarter nebi zmogel zagona.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija