Že par dni mi grejo šipe dol s presledkom, moram večkrat pritisnit. Danes se mi je pa tole prikazalo in nisem mogel upravljati z ics-om. Zagorele so tudi vse lucke na armaturi. Potem pa je spet vse ok vsake toliko casa.
Zafrkava kaksna masa? Ko probam z voltmetrom ima accu 11.9v pri prizganem avtu pa 12.5 kar se mi zdi premalo za polnjenje?
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Glede da je kabel direktno povezan s štarterjem, na obeh sta M8 šraufa, prav ta ko na priključnici na požarni steni, od koder pride kabel na štarter ... potemtakem bi moral nekdo hudo zajebat, da bi to imelo slab stik.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
El Barto napisal/-a:Glede da je kabel direktno povezan s štarterjem, na obeh sta M8 šraufa, prav ta ko na priključnici na požarni steni, od koder pride kabel na štarter ... potemtakem bi moral nekdo hudo zajebat, da bi to imelo slab stik.
imel sem primer ko je bil slab stik na klemi iz alternatorja na akumulator. Posledično 13V na akumulatorju. Alternator je polnil z pričakovanih 14V.
No jaz sem pa napisal kako ima 166-ka narejeno.
Kjer se zaradi akumulatorja v prtlažniku izogneš precej problemov zaradi kisline in ostale svinjarije pojedenih priključkov. Pa ker sta štarter in alternator na enem kablu, v primeru slabega stika na akumulatorju, tudi štarter nebi zmogel zagona.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage