veloce napisal/-a:Par stvari me zanima za 164 3.0.
Zanima me, če ima 164 qv enake zadnje stabilizatorje, kot navadna 164 3.0? Eden je malo slab, tako, da ga moram zamenjati.
Enaki so, ce dobis ceneje kot original bi morali odgovarjat.
veloce napisal/-a:Če imata ta dva modela enak zadnji izpušni lonec?
Tukaj pa nazalost nimas srece, izpuh na QV modelih nima nicesar skupnega z ostalimi alfami. Edini ponaredek, ki se ga da dobit pri nas je Bosalov, za celoten izpuh od katalizatorja naprej je cena okoli 90 tisocakov. Originalni zadnji lonec naj bi stal okoli 200EUR. Aftermarket freeflow izdelke dobis se od ANSA ali Stebro, nista pa ravno najcenejsi varianti.
veloce napisal/-a: Nekaj je slišat spredaj, ko zavijam skrajno levo in desno, kot bi nekaj preskakovalo. Kolesa nimajo lufta! Zanima me, če imata ta dva modela enak volanski mehanizem, vodila, itd?
Volanski mehanizem je enak, vendar bi tako pokanje prej pomenilo homokineticen zglob, razen ce poka tudi ko obracas na mestu, potem bi lahko bil tudi lezaj amortizerjev.
veloce napisal/-a:Zanima me, če pašejo luči od novejšega modela Super na mojo 164 QV?
Kot je pred menoj ze rekel stieber; pasejo, drugacni so le konektorji, katere je pac treba povezat drugace.
Ce mogoce ves kje bi se dal poceni dobit par se priporocam.
veloce napisal/-a:Kako je s hidravlično sklopko? Pedal postane, če ga parkrat na mestu pritisneš trd in se težje vrača nazaj. Ko menjaš med vožnjo, deluje brezhibno.
Vzrok za to je t.i. Clutch Damper, ki ima podobno vlogo kot CDV(Clutch Delay Valve) pri BMW-jih in sicer, da dusi hitre gibe sklopki, kar naj bi pomagalo pri menjavanju prestav za bolj mirno voznjo, predvsem naj bi pomagalo bolj neizkusenim voznikom. V praksi se izkaze za nadlezno stvar, ki med drugim poskrbi tudi za bolj trd pedal sklopke in ko propade membrana v notranjosti tudi za unicen sekundarni cilinder sklopke. Priporocam tim da ga odstranis, nahaja se pod nosilcem posode zracnega filtra. Postopek je preprost, odvijes cev, ki pride iz kabine, ter cev, ki pelje iz damperja odvijes iz sekundarnega cilindra. Nato pa cev, ki pelje iz kabine zavijes v sekundarni clinder in sistem odzracis. Cer rabis bolj natancne napotke povej.
veloce napisal/-a:Kje bi dobil sredinski naslon za roko, ki ga 164 QV serijsko niso imele? Kako se montira? Je potrebno zamenjati konzolo?
Tezko bos nasel usnjen naslon za roko, pa se tedaj vprasanje koliko ti bo v pomoc. Drugace pa je naslon montiran v sedez in ne na sredinsko konzolo tako, da se mi ne sanja kako bi ga montiral, saj je verjetno potrebno drugacno okovje sedeza.
Drugace pa cestitam na pridobitvi, ce rabis kaksno pomoc povej, z veseljem priskocim na pomoc.