torej mam alfo 164 2.0 t.s. in mi armaturka kaze 500-550 obratov kar mi ni jasn glede na to da je bencinar, ma pa armaturno ploščo notri od 3.0 V6, je mozno da zaradi tega kaze tako, aja pa alternator bedno fila tk da ko stisnm gas mi zacnejo luči bol svetit. Se komu sveti kaj bi blo narobe, pa ke se štela štant gas na tej alfi
Obrate prostega teka na tej alfi ne mores nastavit, ker jih uravnava racunalnik. Sam se sicer ne spomnem kje zajema informacijo o obratih ampak ce je iz vzigalnega sistema je mozno, da ti kaze za 1/3 premalo (V6 ima 2 svecki vec), kar bi pomenilo da je prosti tek realno nekje okoli 700-800 obratov kar je v redu. Da bi se res preprical se odpelji do kakega mehanika ali avtoelektricarja in ga prosi naj ti s posebnim merilnikom zmeri obrate. Kar se tice alternatorja, ce ti ne sveti lucka akumulatorja se ne sekiraj, normalno je, da v prostem teku malo slabse svetijo luci.
stuhec164 napisal/-a:kaj pravis SHadowX se da stelat stantgas pri 33 einsprich ?
glede alternatorja pa res ni nic narobe, saj se nikdar ne vozis z stantgasom
Odvisno od LMM-ja ce je loputni, kot pri 164 je ena od moznosti, da se sname crn okrogel pokrovcek in z imbus kljucem nastavi koliko zraka gre po posebnem kanalu - podobno se da to izvest pri 164 vendar se sam takih posegov nebi loteval. Ce je pri injection motorju prosti tek nepravilen je za to ponavadi razlog kje drugje, kaksen okvarjen senzor ali kaj podobnega.
Se bom zapelu enkrat do mehanka za vsak slucaj.
Zdej pa se eno vprasanje zakaj se mi motor tok zaletava,ma zelo nemiren v tek, pa so mi ze 3 pucal loputo pa use ker nja bi to bil problem