OK, dons sem pač mal "šraufal". Naredil cold air intake in še odstranil sem toplotno zaščito pred kolektorjem in preveril kva se dogaja s kolektorjem, ker smo že ves cajt slutili, da je počen - zaradi precej glasnega in "grdega" zvoka motorja. In zadeva je res konkretno počena - slikca:
Na spoju, kjer pride iz dveh (1. in 4. cilinder) v eno cev ( potem gre naprej skupaj z združeno cevjo 2. in 3. cilindra spet v eno cev in v katalizator) je zadeva počena - (glej slikco) in to kar cel lok med obena cevema.
Zdej, ideja je švasanje (to so delali parkrat na enakem motorju - Damijan, ampak je po kakšen tednu spet počilo, je pa avto precej tišji) - verjetno je treba vzet ta del kolektorja ven in ga zunaj pošvasat in potem zbrusit (ročno - šmergl papir na ravno mizo in drgnt) površino, ki nalega na tesnilo na bloku motorja. Al se da mogoče varit na avtomobilu (odpade brušenje). Poznate/predlagate kakšnega varilca?
Stage 2 je zamenjava zadeve - nova je 50kSIT, kar mi pa ne diši preveč.
Pa še eno vprašanje: že v štand gasu lepo piha skozi to špranjo, ki je zdej tam zaradi razpoke. Je lahko to vzrok rahlega cukanja v nizkih vrtljajih ob nekem srednjem pospeševanju (lambda registrira napačno vrednost)? Zanimivo, da so bili izpušni plini septembra OK kljub teli nevšečnosti.