Ce mu gorita lucki za IMO in VBRIZG, ga lahko slepas od Kopra pa do Murske pa nebo vzgala ..
Alfa je to fantje .. hi hi Tole pa se najboljse kar je pri Alfi, ko zgrabi IMO, ga ni fore da vzge..
Ce se res nisi igral nikjer drugje kot okrog relejov ali varovalk, se preveri anteno, plasticni obrocek krog kljucavnice. Si v motornem prostoru tudi kaj releje "preverjal" ..? Tam sta dva (vsaj pri BOX varijanti), in ce si dal kaksnega napacnega, ti ziher ne starta.
Fantje končno je moja Alfa doma!
Električar je zadevo zrihtal u nulo! Ne boste verjeli, masa ki gre na ohišje
lopute oz. kjer so konektorji ni bila pravilno ozemljena in tam je bil razlog da je motor nemirno tekel, cukal in zajeb.... Druga zadeva , za akumulatorjem se nahaja konektor verjetno iz računalnika, tudi tam je naštukal eno napajanje, ker je bilo prekinjeno?
Sedaj avto lepo mirno laufa, neglede na motorček prostega teka, sondo .lmm itn...
Codo mi normalno izpiše, tudi brizgalko. Uglavnem dovolj je ena sama slaba masa, bilo kjer in zadeva zajebava u nulo.
Da ne bom koga užalil, prepustite takšne primere strokovnjaku!!Moj nasvet.
js mam podobn primer mal sm pregledoval varovalke pa releje ka mi klima ne dela. zdej pa še vžgat noče svetijo lučke code pa za vbrizg. probal sm pa že vse kar je bilo napisanga.
enkrat mi ga je ratal vžgat za eno minuto, pol je pa crkno, lučka za vbrizg je gorela pa se ugašala, za kodo pa ne.
pred akumumatorjem imas pokrite stiri releje. en je malo vecji (odvisno od letnika) in se trije manjsi. oz. sta dva vecja crna in dva manjsa rdeca. tukaj imas releje za ventilator, benz pumpo, vbrizg in ne vec vec kaj.
snami vse ven, ocisti kontakte, naspricaj s sprejem za kontakte in vtakni nazaj. sem pa tudi ze videl da je spodnji konektor oksidiral do te meje da se je zlomil, tako da preveri tudi podnozja relejev.
dokler je skupaj je vredu, ko zacnes pa pulit ven in vtikat nazaj pa izgubi stik.
krucymucy napisal/-a:pred akumumatorjem imas pokrite stiri releje. en je malo vecji (odvisno od letnika) in se trije manjsi. oz. sta dva vecja crna in dva manjsa rdeca. tukaj imas releje za ventilator, benz pumpo, vbrizg in ne vec vec kaj.
snami vse ven, ocisti kontakte, naspricaj s sprejem za kontakte in vtakni nazaj. sem pa tudi ze videl da je spodnji konektor oksidiral do te meje da se je zlomil, tako da preveri tudi podnozja relejev.
dokler je skupaj je vredu, ko zacnes pa pulit ven in vtikat nazaj pa izgubi stik.
ja ceprav sem veckrat preveril, mi je nazadnje le ratalo, zicke so imele slab kontakt, so kar odpatle od sponk in to kr na vseh treh relejih
Moja Alfa 145 TS 1,6 '00 pri hladnem motorju vžge in ugasne. Nekako se trudi in navija obrate do 1500 RPM, vendar ugasne
Pri 2. poskusu vžge normalno. Ko je motor segret, normalno vžiga. Po cca. 2-3h mirovanja se zgodba ponovi.
Pa v Idle je OK, cca 950 RPM.
Do sedaj sem zamenjal releje in žice v "BboB" škatli, saj sem po angleških forum zasledil, da so šibkost te alfe, saj nimajo spodaj kritja. So pa res bili oksidirani.
Ampak napaka še kar vztraja.
MAF sem odklopil in je isto. Crank senzor sem pri motorju odklopil in poškropil z sprejem za kontakt. Isto-.
Sedaj je nekako po mojem spletnem raziskovanju možno veliko stvari.
Umazan "throttle body"(ohišje dušilne lopute?), napaka v ECU-ju, zanič črpalka za gorivo, luknja na ceveh za gorivo in ceveh za zrak...
Aja pa slavno "fuel cut off" stikalo ni vključeno.
Kontrolna lučka ne gori nobena, med vožnjo je pa avto perfekten.
Jaz sem imel identične na 145 1.6 TS, mrzla vžgala in takoj ugasnila, potem v drugo vse normalno. Sem zamenjal LMM, počistil loputo za gas, ni bilo lukenj v ceveh, svečke ok, tuljave ok, nobene napake na OBDju.
alfa_samec napisal/-a:Jaz sem imel identične na 145 1.6 TS, mrzla vžgala in takoj ugasnila, potem v drugo vse normalno. Sem zamenjal LMM, počistil loputo za gas, ni bilo lukenj v ceveh, svečke ok, tuljave ok, nobene napake na OBDju.
Nismo nikoli ugotovili vzroka.
alfa_samec hvala za tako hiter odgovor!
Je stvar obstala pri 2.vžigu ali se je slabšala?. Sedaj sem se že nekako navadil.
Bi pa še imel pol leta mojo 145 potem pa gasa na 147.