OK V glavnem me zanima nekaj v zvezi s hlajenje z destilirano vodo.
In sicer kaj je obvezno imeti vrečko(posodo) z destilirano vodo
v kuferamo čez celo leto ali je lahko avto tudi brez tega,ker meni
so rekli da je tisto za hladit v bistvo šele ko se povišajo zunanje temp.?
Če se prav spomnim, je tisto v prtljažniku rezervoar vode za waterspray! Serijsko pri Q4-kah ni bil priklopljen, samo žica, deluje pa tako, da ob polni obremenitvi brizga vodo na hladilnik zraka za dodatno hlajenje!
Jst v glavnem imam komplet napeljavo(cevi,dve črpalk..) edino kar
nimam je pač rezervoar za vodo in me zanima če se meni to splača
zmontirat do konca al pa pustim kakor je...
Če imaš priklopljrno, napeljava je bila pri vseh, dodaš zadaj samo eno kanglco z vodo pa gas! Samo ne bit začuden, ko ti bo po tiščanju izpod avta voda tekla...
Splača se zmontirat do konca!! Se bo poznalo posebej ko bo zunaj vroče.
Samo ne vem kako je pri Q4 rešeno glede vklopa/izklopa. Ponavadi je vezano ali na boost (ko doseže določen nadtlak se prižge) ali pa na gas/loputo - ko je odprt na polno se vklopi.
Če ti zmanjka vode bistvene škode ne bo, v najslabšem primeru (ko bo vroče) bo ECU zaznal prve znake klenkanja in s tem zmanjšal predvžig kar bo odvzelo par konjičkov.
Ja, če nimaš vrečke, lahko uporabiš tudi navadno kantico (3 ali 5 l od kisa/*.*), al pa kar eno posodo, samo pritrdi jo, da ne bo letala po kufru.
Vbrizgavanje vode je kontrolirano z elektroniko, pogoji za vbrizgavanje so: dovolj visoka temperatura zunanjega zraka, pedal za gas do podna, pomoje pa tudi dovolj visoka temperatura hladilne tekočine.
Ko so ti pogoji izpolnjeni, da elektronika signal releju, ki pošlje štrom pumpici za vodo - v LJ se je prodajala rdeča Q4, ki je imela iz releja vzporedno speljan signal še na ledico, ki je posvetila na armaturki, ko je WS deloval (zanimiva zadeva, jest bi to sigurno naredu, k ni nobena znanost). IN tako brizga vodo na intercooler, v katerem se pohladi zrak, ki je zaradi komprimiranja v turbini precej segret. Ker se vbrizga voda, mora ta izhlapet na rebrih ICja, tako odvede veliko več toplote, kot pa če bi samo zrak pihal skozi. Vedt morte, da pri turbačih približno velja: 1°C nižja temperatura sesanega zraka v cilinder = 1 KM več. WS poleti v vročini shladi sigurno še dodatno za najmanj 10°C.
: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!"
MITT napisal/-a:Ja, če nimaš vrečke, lahko uporabiš tudi navadno kantico (3 ali 5 l od kisa/*.*), al pa kar eno posodo, samo pritrdi jo, da ne bo letala po kufru.
Vbrizgavanje vode je kontrolirano z elektroniko, pogoji za vbrizgavanje so: dovolj visoka temperatura zunanjega zraka, pedal za gas do podna, pomoje pa tudi dovolj visoka temperatura hladilne tekočine.
Ko so ti pogoji izpolnjeni, da elektronika signal releju, ki pošlje štrom pumpici za vodo - v LJ se je prodajala rdeča Q4, ki je imela iz releja vzporedno speljan signal še na ledico, ki je posvetila na armaturki, ko je WS deloval (zanimiva zadeva, jest bi to sigurno naredu, k ni nobena znanost). IN tako brizga vodo na intercooler, v katerem se pohladi zrak, ki je zaradi komprimiranja v turbini precej segret. Ker se vbrizga voda, mora ta izhlapet na rebrih ICja, tako odvede veliko več toplote, kot pa če bi samo zrak pihal skozi. Vedt morte, da pri turbačih približno velja: 1°C nižja temperatura sesanega zraka v cilinder = 1 KM več. WS poleti v vročini shladi sigurno še dodatno za najmanj 10°C.
kako to da pol nč ne poči kovina ko se hladi? če hladna voda pobrizga vročo kovino
Ma, sej tolk vroč pa spet ni no, itak je hladilnik aluminijast. Izpušni plini so tm do 950°C in poganjajo lopatice turbine na eni strani turbine, na drugi strani pa druge lopatice poganjajo zrak iz zračnega filtra in ga komprimirajo, tukaj se zrak segreje do recimo max kakšnih 100°C poleti (bi bilo treba zmerit), potem se pa v ICju ohladi. Če na IC šprica še voda - itak z injektorjem - torej zelo razpršeno, ta voda potem hitro izhlapi - pri tem pa porabi veliko toplote, to toploto mora odvzet iz segretih reber hladilnika ICja, seveda rebra segreva koprimiran zrak iz turbine.
Zadeva deluje.
Stage 2 pa bi bil Water Injection - torej vbrizgavanje vode V SESANI zrak - v sesalnem kolektorju - tik pred vstopom v cilinder. Zadeva po istem postopku (odvzem velike količine toplote iz okolice za uparjanje vode) precej zniža previsoko temperaturo zgorevanja v cilindru (kar je največji problem ob kakšnem X chip ali garažnem tuningu preveč zraka/kisika in premalo goriva povzroči zelo visoke temperature- zaradi tega prihaja do oksidacije - taljenja batov, ventilov). Take komplete se da že kupit, od najosnovnejših, pa do zelo kompliciranih elektronsko vodenih s podporo serijskega računalnika v avtu.
: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!"
torej eno šobo ( za vodo )takoj za filtr, pa ko bom ornk avto teru, pa mau na pumpco prtisneš, voda špricne, avto se ohladi in gasa naprej. Je tako???
Nekaj takega bi bilo dobro dat v avto z hudi čip tuningom, pa še kakšnimi dodatnimi predelavami, ( pa z navadnimi bati ) da ti ne bi bata pretopil.
Če je kdo razumel, a mam prav????