Zadnje novice

Alfa 146 2,0 16v ts problemi

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Alfa 146 2,0 16v ts problemi

OdgovorNapisal/-a a33 » Sr Dec 17, 2008 12:43 am

Imam alfo 146 2,0 16v ti - let 96 in probleme :

Motorno olje teče mislim da je pr vzrajniku, ker tam spodaj kapla - nujno moram rešit ( steče cca 2dc na dan )
voznikov sedež škripa
je znižana in trda pa včasih tud precej niha
sveti tudi luč za akumolator?? - alterntor fuč?
in avto nabira vrtljaje v leru čeprav je ogret do 2000 rpm

zanima me tudi

- kje bi dobil slike kako zgleda zadeva in jermenice okoli kompresorja klime ker mi nekaj manjka da si jo uredim.

- kako popravim pepelnik ki se odpira samodejno

čim več koristnih odgovorov prosim



hvala

Lp
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

Re: Alfa 146 2,0 16v ts problemi

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Sr Dec 17, 2008 4:16 am

a33 napisal/-a:Imam alfo 146 2,0 16v ti - let 96 in probleme :

Motorno olje teče mislim da je pr vzrajniku, ker tam spodaj kapla - nujno moram rešit ( steče cca 2dc na dan )
voznikov sedež škripa
je znižana in trda pa včasih tud precej niha
sveti tudi luč za akumolator?? - alterntor fuč?
in avto nabira vrtljaje v leru čeprav je ogret do 2000 rpm

zanima me tudi

- kje bi dobil slike kako zgleda zadeva in jermenice okoli kompresorja klime ker mi nekaj manjka da si jo uredim.

- kako popravim pepelnik ki se odpira samodejno

čim več koristnih odgovorov prosim



hvala

Lp


-olje ki teče: dihtunge, čep. lahko, da je kje luknja.
-voznikov sredež: WD-40? moj tudi škripa... :lol:
-če avto niha, pol so bli fedri prerezani in je bil delan pimp my ride home varianta
-če sveti luč za akumulator je akumulator prazen.
-če avto nabira vrtljaje v leru, je t.i. buterfly valve zamaščen in ga je potrebno očistit; tj. motorček prostega teka oz. regulator prostega teka.
-za klimo slike dobiš na Eper (uporabi search ali Google)
-pepelnik...nov?
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11335
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a krucymucy » Sr Dec 17, 2008 7:52 am

Sicer ti je bilo nekaj ze odgovorjeno, ampak ne bo skodilo ce se jaz napisem.

Motorno olje teče mislim da je pr vzrajniku, ker tam spodaj kapla - nujno moram rešit ( steče cca 2dc na dan )


Olje ti verjetno pusca na semeringu pri vztrajniku. Z leti pac pride tudi to.

Dela je kar nekaj in sicer odmontirat menjalnik, odviti vztrajnik in menjati semering. Slisi se ne veliko ampak je kar. Pa se semering je svinjsko drag. Najdrazji del pri generalni poleg gredi :D

voznikov sedež škripa


Poglej ce je sedez sploh privijacen tako kot mora biti pa namazi malo tam kjer se preklaplja naslon.

je znižana in trda pa včasih tud precej niha


To je zato ker imas ali cenene fedre, ali pa zato ker so pri teh kilometrih/letih amortizerji zjahani. Se prej gredo k hudicu ce se namontira nizke vzmeti.


sveti tudi luč za akumolator?? - alterntor fuč?

Polni gotovo ne dovolj. Lahko da je okvara samo na diodah.

in avto nabira vrtljaje v leru čeprav je ogret do 2000 rpm


Za zacetek ocisti loputo, nato pa se motorcek prostega teka. Lahko se tudi LMM-u meša.

kje bi dobil slike kako zgleda zadeva in jermenice okoli kompresorja klime ker mi nekaj manjka da si jo uredim.


Bom mogoce jutri slikal. Nimam nic pri roki.


kako popravim pepelnik ki se odpira samodejno


Verjetno se ti je snela vzmet na mehanizmu. Malo si poblizje poglej kako naj bi delovalo.
Moje ime je Niva, Lado Niva. Sem terenski človek!
krucymucy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2140
Pridružen: Če Jan 05, 2006 10:27 pm
Kraj: 50.000km od Ribata

OdgovorNapisal/-a a33 » Sr Dec 17, 2008 11:14 am

ufff


-kolk pa je semering če je to to in zakaj to tak na grobo crkne?
kolk pa je cena na servisu vse skup?

-mogoče kak tesnilni oljni dodatek bi deloval?

ja škripa kr močno zdaj ko je hladno, bo treba vsaj mast ??

torej če menjam vzmeti dobim serijsko, spredaj so iste pr 2,0 16v kot TD zadnje pa imajo vse iste tud boxesrce baje..?


sveti tudi luč za akumolator... najprej svetla sam v leru potem pa vedno bolje z vrtljaji pade ampak se je zgodlo v enem dnevu tole, ono z oljem tud

in avto nabira vrtljaje v leru čeprav je ogret do 2000 rpm

hmm bom pogledal in spucal, torej odklopim sčistim loputo to vem kak pa motorček prostega teka in kje je sploh?



- kje bi dobil slike kako zgleda zadeva in jermenice okoli kompresorja klime ker mi nekaj manjka da si jo uredim.

Slike prosim. mail: Cuore_166@yahoo.com

pepelnik upam da ne nov ker moram pol armaturke razdret...


hvala obema pa še kak odgovor zaželjen =D> .
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Sr Dec 17, 2008 1:35 pm

a33 napisal/-a:ufff


-kolk pa je semering če je to to in zakaj to tak na grobo crkne?
kolk pa je cena na servisu vse skup?

-mogoče kak tesnilni oljni dodatek bi deloval?

ja škripa kr močno zdaj ko je hladno, bo treba vsaj mast ??

torej če menjam vzmeti dobim serijsko, spredaj so iste pr 2,0 16v kot TD zadnje pa imajo vse iste tud boxesrce baje..?


sveti tudi luč za akumolator... najprej svetla sam v leru potem pa vedno bolje z vrtljaji pade ampak se je zgodlo v enem dnevu tole, ono z oljem tud

in avto nabira vrtljaje v leru čeprav je ogret do 2000 rpm

hmm bom pogledal in spucal, torej odklopim sčistim loputo to vem kak pa motorček prostega teka in kje je sploh?



- kje bi dobil slike kako zgleda zadeva in jermenice okoli kompresorja klime ker mi nekaj manjka da si jo uredim.

Slike prosim. mail: Cuore_166@yahoo.com

pepelnik upam da ne nov ker moram pol armaturke razdret...


hvala obema pa še kak odgovor zaželjen =D> .


pri čiščenju regulatorja moraš bit zelooooo previden, ker se baje kar hitro sfukajo, če kaj narediš narobe...vpiši v search Buterfly valve ali kaj na to temo. obstaja več ljudi, ki imajo oz so imeli enake probleme.
npr pod točko 4: http://images.google.si/imgres?imgurl=h ... u%26sa%3DN
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11335
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

Re: Alfa 146 2,0 16v ts problemi

OdgovorNapisal/-a Ozi » Sr Dec 17, 2008 1:44 pm

alfa_samec napisal/-a:-če avto niha, pol so bli fedri prerezani in je bil delan pimp my ride home varianta


Ni res :wink:

Ostalo so pa že bolj kot ne napisali. Veliko sreče pri popravilu :wink:
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 11:18 am
Kraj: Rivercity

Re: Alfa 146 2,0 16v ts problemi

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Sr Dec 17, 2008 1:49 pm

Ozi napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:-če avto niha, pol so bli fedri prerezani in je bil delan pimp my ride home varianta


Ni res :wink:

Ostalo so pa že bolj kot ne napisali. Veliko sreče pri popravilu :wink:


ja, lahko so tudi amortizerji že slabi, sam da bi bli vsi štirje naenkrat? dvomim. pa če pravi, da je avto bil nižan, ni pa napisal da z nekimi športnimi vzmetmi, fedri ali karkoli že. jaz to razumem pod home made stile varianta.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11335
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a a33 » Sr Dec 17, 2008 11:40 pm

olje mi pušča - baje pr semeringu na glavni gredi pri vztrajniku,
kdo ve kaj o tem?
to se dogaja pr TS motorjih , al je tole posledica kakega udarca ipd?

Lp
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a krucymucy » Če Dec 18, 2008 7:49 am

Vemo da ti olje pusca. Si ze trikrat napisal. Sem ti pa odgovoril da je semering za zamenjat. Koliko stane ne vem, vem pa da je bil zelo drag.
Jaz sem ga menjal preventivno, ker sem imel ravno vse podrto.
Moje ime je Niva, Lado Niva. Sem terenski človek!
krucymucy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2140
Pridružen: Če Jan 05, 2006 10:27 pm
Kraj: 50.000km od Ribata

OdgovorNapisal/-a a33 » Če Dec 18, 2008 9:03 am

hvala.

za semering mam ceno ki je kr normalna 8,6 eur. :)
manj veselo pa je razkopat pol avta zarad tega ....

Še vedno mi ni jasno kak se lahko to zgodi, ker še nisem slišal drgje da bi semring na glavni gredi crknu :cry:


je treba kako posebno orodje za tole menjat?

Lp
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

Re: Alfa 146 2,0 16v ts problemi

OdgovorNapisal/-a Ozi » Če Dec 18, 2008 10:10 am

alfa_samec napisal/-a:
Ozi napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:-če avto niha, pol so bli fedri prerezani in je bil delan pimp my ride home varianta


Ni res :wink:

Ostalo so pa že bolj kot ne napisali. Veliko sreče pri popravilu :wink:


ja, lahko so tudi amortizerji že slabi, sam da bi bli vsi štirje naenkrat? dvomim. pa če pravi, da je avto bil nižan, ni pa napisal da z nekimi športnimi vzmetmi, fedri ali karkoli že. jaz to razumem pod home made stile varianta.


Da avto zaplava ni potrebno, da so vsi 4je amortizerji fuč. Za "home made stile varianto" moraš pa povedat kaj misliš z tem, ker z rezanjem feder ni takega efekta kot je on tu napisal, da ima težave :wink:
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 11:18 am
Kraj: Rivercity

OdgovorNapisal/-a a33 » Če Dec 18, 2008 10:14 am

avto je istočasno trd, vse se čuti in je v stanju precej zanihat če peljem čez široko jamo, nahiba se ne nič, se pa pozbava gor dol tud po AC....
po moje so fedri rezani sam ne vem...
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

Re: Alfa 146 2,0 16v ts problemi

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Če Dec 18, 2008 10:20 am

Ozi napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:
Ozi napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:-če avto niha, pol so bli fedri prerezani in je bil delan pimp my ride home varianta


Ni res :wink:

Ostalo so pa že bolj kot ne napisali. Veliko sreče pri popravilu :wink:


ja, lahko so tudi amortizerji že slabi, sam da bi bli vsi štirje naenkrat? dvomim. pa če pravi, da je avto bil nižan, ni pa napisal da z nekimi športnimi vzmetmi, fedri ali karkoli že. jaz to razumem pod home made stile varianta.


Da avto zaplava ni potrebno, da so vsi 4je amortizerji fuč. Za "home made stile varianto" moraš pa povedat kaj misliš z tem, ker z rezanjem feder ni takega efekta kot je on tu napisal, da ima težave :wink:


pozibavanje in plavanje avta je največkrat posledica prerezanih original fedrov in ne zamenjave original amortizerjev. se pravi, na avtu je vse original gor, le fedri so skrajšani; po možnosti niso vsi enako oz skoraj zagotovo niso vsi enako. kaj se zgodi: fedri so krajši, amortizerji pa so prilagojeni za daljše in ne opravljajo svojega dela kot bi mogli. posledično se avto pozibava, občutek je kot da bi jahal konja :lol: to sem mislil s home stile varianto. avto je nižji (prerezani fedri), vendar za kakšno ceno...bo pa povedal lastnik, če ima mogoče kaj drugače narejeno.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11335
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

Re: Alfa 146 2,0 16v ts problemi

OdgovorNapisal/-a Ozi » Če Dec 18, 2008 12:13 pm

alfa_samec napisal/-a:
Ozi napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:
Ozi napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:-če avto niha, pol so bli fedri prerezani in je bil delan pimp my ride home varianta


Ni res :wink:

Ostalo so pa že bolj kot ne napisali. Veliko sreče pri popravilu :wink:


ja, lahko so tudi amortizerji že slabi, sam da bi bli vsi štirje naenkrat? dvomim. pa če pravi, da je avto bil nižan, ni pa napisal da z nekimi športnimi vzmetmi, fedri ali karkoli že. jaz to razumem pod home made stile varianta.


Da avto zaplava ni potrebno, da so vsi 4je amortizerji fuč. Za "home made stile varianto" moraš pa povedat kaj misliš z tem, ker z rezanjem feder ni takega efekta kot je on tu napisal, da ima težave :wink:


pozibavanje in plavanje avta je največkrat posledica prerezanih original fedrov in ne zamenjave original amortizerjev. se pravi, na avtu je vse original gor, le fedri so skrajšani; po možnosti niso vsi enako oz skoraj zagotovo niso vsi enako. kaj se zgodi: fedri so krajši, amortizerji pa so prilagojeni za daljše in ne opravljajo svojega dela kot bi mogli. posledično se avto pozibava, občutek je kot da bi jahal konja :lol: to sem mislil s home stile varianto. avto je nižji (prerezani fedri), vendar za kakšno ceno...bo pa povedal lastnik, če ima mogoče kaj drugače narejeno.


Če bi bilo kot si napisal bi se 3/4 nižah avtov obnašalo kot je napisal a33 - kaj misliš, da se naredi če menjaš samo vzmeti z ašportne? :|

Lahko pa iz lastnih izkušenj povem, da če imaš porezane fedre (sem sam imel na večih avtih) in se nobeden avto ni pozibaval. Če so bili pa amortizerji fuč je pa duga stvar :wink:
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 11:18 am
Kraj: Rivercity

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Če Dec 18, 2008 4:48 pm

ozi, razumem kaj mi želiš povedati in se s tabo tudi strinjam. vendar je finta pri vsem skup to, da bi blo lepo, če bi lastnik tega avtomobila povedal, kakšno je dejansko stanje z enim in drugim. to kar delava midva zdaj je samo ugibanje in hoja okoli vrele kaše. lahko je eno, lahko je drugo, lahko je nekaj čisto tretjega...ali pa seštevek vsega. lahko pa, da zanj pomeni pozibavanje avta nekaj drugega kot meni. nevem...vem edino, da vedno ko sem se peljal v kolegovem golfu s prerezanimi fedri je avto tako grdo skakal, se pozibaval in bil nemiren, da sem skor dobil morsko bolezen...blažilnike je mel original in niso bli stari, avto je bil star 5 let (ok, kar je tudi relativno ampak saj razumeš moj point, ane?)

moraš pa priznat, da amortizerji nimajo enakega učinka na prerezanih fedrih, kot so jih imeli na originalni dolžini. konecn koncev so bili za določeno dolžino narejeni in optimizirani.

aja, pa še nekaj: v primerjavi športnih vzmeti in navadnih je treba biti pozoren tudi na nekaj: sestava in trdota naj ne bi bila (ali nista...verjetno odvisno od "kvalitete") enaka. skrajšani navadni fedri se ne obnašajo in se nikoli ne bodo (oz se naj nebi, če že športne delajo neke kao firme ki se nato "spoznajo") tako obnašali kot kao športni fedri. seveda pa imajo tudi blažilniki na to velik vpliv.

če so pa amortizerji hin, pa se itak čuje ko se pelje, ker mu zabija v karoserijo...na vsaki grbini bum!
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11335
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

Naslednja

Vrni se na 145, 146, 155, GTV

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov