Zadnje novice

Alfa 146 2,0 16v ts problemi

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a Ozi » Če Dec 18, 2008 6:18 pm

Ker trenutno nimam veliko časa bom samo to napisal, da zaklučima :wink:

alfa_samec napisal/-a:ozi, razumem kaj mi želiš povedati in se s tabo tudi strinjam. vendar je finta pri vsem skup to, da bi blo lepo, če bi lastnik tega avtomobila povedal, kakšno je dejansko stanje z enim in drugim. to kar delava midva zdaj je samo ugibanje in hoja okoli vrele kaše. lahko je eno, lahko je drugo, lahko je nekaj čisto tretjega...ali pa seštevek vsega. lahko pa, da zanj pomeni pozibavanje avta nekaj drugega kot meni. nevem...vem edino, da vedno ko sem se peljal v kolegovem golfu s prerezanimi fedri je avto tako grdo skakal, se pozibaval in bil nemiren, da sem skor dobil morsko bolezen...blažilnike je mel original in niso bli stari, avto je bil star 5 let (ok, kar je tudi relativno ampak saj razumeš moj point, ane?)


Z napisam se strinjam razen tisto z golfiču in če se prav spomnim sem gledal enkrat ADAC testiranje amortizerjev in vsak avto čez 3 leta je skoraj popušil - ali so bili popolnoma ali pa delno fuč.

alfa_samec napisal/-a:moraš pa priznat, da amortizerji nimajo enakega učinka na prerezanih fedrih, kot so jih imeli na originalni dolžini. konecn koncev so bili za določeno dolžino narejeni in optimizirani.


Vseeno se enako stisnejo kot pri športnih.

alfa_samec napisal/-a:aja, pa še nekaj: v primerjavi športnih vzmeti in navadnih je treba biti pozoren tudi na nekaj: sestava in trdota naj ne bi bila (ali nista...verjetno odvisno od "kvalitete") enaka. skrajšani navadni fedri se ne obnašajo in se nikoli ne bodo (oz se naj nebi, če že športne delajo neke kao firme ki se nato "spoznajo") tako obnašali kot kao športni fedri. seveda pa imajo tudi blažilniki na to velik vpliv.


Trdota in še marsikaj se najde, ampak dejstvo, da je v obeh primerih stisnjen amortizer preko tistega kar je bil mišljen ostaja. Seveda se manj udajo športne fedre, ampak nihanja še nisem nikoli čutil in smo pa spet tam kaj "a33" zastopi pod to.

alfa_samec napisal/-a:če so pa amortizerji hin, pa se itak čuje ko se pelje, ker mu zabija v karoserijo...na vsaki grbini bum!


Ni potrebno. Je mel sosed Escorta z hin zadnjimi amortizerji. Pokali ni nič, ampak po vsaki luknji se je avto zibal še najmanj 50-100m :rofl: ampak to je že res OT.
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 11:18 am
Kraj: Rivercity

OdgovorNapisal/-a a33 » So Dec 20, 2008 8:42 pm

zdaj sem skor prepričan da so skrajšani fedri, bo treba nove not dat...

drug problem sveti lučka za akumolator, po kakih 5 km, zadeva ostala brez štroma - alternator fuč ?

kdo tole obnavlja na štajerskem koncu ?
mogoče kak hobi alfa mehanik ?

Lp
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a a33 » Ne Dec 21, 2008 9:15 pm

še to a kdo ve kako se najlažje ven vzame alternator na 2,0 TS park 16 v, je zadaj pod sesalnim kolektorjem??
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a El Barto » Ne Dec 21, 2008 11:45 pm

Snemi si servisna navodila, potem pa uživaj v delu: http://193.219.82.238/~manual/ (direktorij Workshop manual's).
Arese V6 Power
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
 
Prispevkov: 6277
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 8:25 am
Kraj: Gorje

OdgovorNapisal/-a a33 » So Dec 27, 2008 11:43 pm

kdo ve kaj bi lahk teklo ker semering zlo redko crkne pravijo na servisu?
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a krucymucy » Ne Dec 28, 2008 11:22 am

V malih oglasih vidim da kupujes 14 colska platisca. No ni jih treba, ker ne pasejo.

Pol kosov navedenih v spisku pa dobis v prvi avtotrgovini.
Moje ime je Niva, Lado Niva. Sem terenski človek!
krucymucy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2140
Pridružen: Če Jan 05, 2006 10:27 pm
Kraj: 50.000km od Ribata

OdgovorNapisal/-a a33 » Ne Dec 28, 2008 12:14 pm

to pa ne vem... zdaj so gor originalne Alfa lite felne 15 col z letnimi gumami, za zimo bi mel 14 ke , kaj ne grejo gor??

me pa res zanima v kateri avtotrgovini dobim pol zadev s spiska, so same specifične, kak namig ??

Lp
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a krucymucy » Ne Dec 28, 2008 12:49 pm

sprednje in zadnje amortizerje ( brezhibne ) ( enaki so tudi za 1,8 16 V TSpark )
sprednje in zadnje vzmeti ( enaki so tudi za 1,8 16 V TSpark )
pepelnik oz. samo mehanizem za zatik ker se pepelnik odpira.
Felne ki pašejo na avto 14 coll
Gume zimske za te felne ok profil dim 185/ 65 R14 ali 185/ 60 R14
4 kom - vse enake
Voznikov Sedež kompleten
daljši jermen ki pride za klimo
plastična zaščita pod motornim prostorom
Alternator ( vsaj 85 A raje 100A )
Cevi ki pridejo na klimo ter klimin hladilnik – »killer«
Variator - brezhiben
Žarnica za meglenko


Amortizerje bi jaz na tvojem mestu dal obnovit oz. bi kupil nove. Rabljenih pa gotovo ne.
Nove vzmeti malo boljsega proizvajalca, H&R recimo so okoli 160€ ... eibach so malo drazji pa ne dosti.
Sedež, pepelnik in ostalo šaro pojdi iskat na kak zbit avto. Poglej po avtonetu.
Jermen in zarnico dobis kjerkoli.
Cevi klime se da naredit po meri. Pozanimaj se, kje v vasem koncu to delajo, sam vem za ljubljano, na vicu. Hladilnik klime sem lani kupil nov in sem dal 110€.
Variatorja sam ne bos menjal, kupi na servisu set za popravilo, ki stane par evrov. Vecji problem je tukaj delo,zato se ga splaca menjati na velikem servisu.
Plasticno zascito pod motorjem tudi ne vem kaj rabis. FL modeli jo itak niso imeli.
14 col platisca ne pasejo na avto zaradi prevelikih zavor. Zavorne celjusti se naslonijo na rob feltne in platisca sploh ne mores montirat.
Moje ime je Niva, Lado Niva. Sem terenski človek!
krucymucy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2140
Pridružen: Če Jan 05, 2006 10:27 pm
Kraj: 50.000km od Ribata

OdgovorNapisal/-a a33 » Pe Jan 16, 2009 9:17 pm

torej urejeno sledeče:

vzmetenje ( sedaj je super :) ), menjano vse, zadaj prekratki fedri eden je celo ven padel, zato je blo tko slabo.

alternator obnovljen in dela kot nov.

vrtljaji ok.

Ostaja pa:

Motorno olje teče mislim da je pr vzrajniku, ker tam spodaj kapla - nujno moram rešit

( kolk je kaj motor občutljiv na popolnoma poceni olje ki je za silo noter? )

voznikov sedež škripa ( sicer skor nič več odkar sem uredil vzmetenje )

iščem pa še

plastični pokrov pod motorjem in notranje blatnike za 2,0 ti...

Termostat
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a a33 » Pe Jan 16, 2009 9:22 pm

še tole:

Brisalci - pumpica dela voda ne priteče gor na šipo - kdo ve kaj o tem?
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

OdgovorNapisal/-a krucymucy » So Jan 17, 2009 1:02 am

a33 napisal/-a:Motorno olje teče mislim da je pr vzrajniku, ker tam spodaj kapla - nujno moram rešit

( kolk je kaj motor občutljiv na popolnoma poceni olje ki je za silo noter? )

voznikov sedež škripa ( sicer skor nič več odkar sem uredil vzmetenje )

iščem pa še

plastični pokrov pod motorjem in notranje blatnike za 2,0 ti...

Termostat

Kaj ti bo tista zascita pod motorjem? Nekateri jih sploh niso imeli. Ce te moti da ti pa kaplje olje pod dvoriscu pa zrihtaj ze ta semering ... notranje blatnike pa nekje naroci. Magari kupi rabljene.
Moje ime je Niva, Lado Niva. Sem terenski človek!
krucymucy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2140
Pridružen: Če Jan 05, 2006 10:27 pm
Kraj: 50.000km od Ribata

OdgovorNapisal/-a a33 » So Jan 17, 2009 3:41 pm

ja mel bi zaščito ker meče olje in vodo na alternator ki je crknu zarad tega ker tega ni,
kje se da tole oboje oz vse iz spiska dobit rabljeno ?
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

olje - poraba

OdgovorNapisal/-a a33 » Pe Feb 06, 2009 11:43 am

Zdaj opažam da zadeva lepo pije olje, tisto kar steče je zelo malo, pije pa ga ogromno, kaj to pomeni da ma velik km ( več kot dejanskih )??

so razni dodatki ki precej umirijo porabo olja, kaj predlagate?
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 568
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Kraj: MB

Re: olje - poraba

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Pe Feb 06, 2009 11:54 am

a33 napisal/-a:Zdaj opažam da zadeva lepo pije olje, tisto kar steče je zelo malo, pije pa ga ogromno, kaj to pomeni da ma velik km ( več kot dejanskih )??

so razni dodatki ki precej umirijo porabo olja, kaj predlagate?


baje da se je nekim stanje izboljšalo, ko so not dali Selenio HPX olje. se pravi te čaka menjava olja. (ne, to da ti pije olje, pomeni da ti pije olje...lahko je že staro?)
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11335
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

Re: olje - poraba

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Pe Feb 06, 2009 11:56 am

a33 napisal/-a:Zdaj opažam da zadeva lepo pije olje, tisto kar steče je zelo malo, pije pa ga ogromno, kaj to pomeni da ma velik km ( več kot dejanskih )??

so razni dodatki ki precej umirijo porabo olja, kaj predlagate?


termostat pa kar original kupi, je sicer 100€ plus delo, vendar lahko zamenjaš doma in kar je še bolj pomembno, dela! cheap variante baje crkujejo ko nore, zato je brezveze metat denar skozi okno. na original dele pa je tudi 2 leti garancije.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11335
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na 145, 146, 155, GTV

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost