Nedelujoča klima / Klima ne dela

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Torej klima ne dela. Lani je bila napolnjena na novo, sistem je bil prav tako kao stestiran, če kje pušča in je bilo vse OK(vse opravljeno na uradnem FIAT servisu). Lani je delala bp, maja letos ne več. Je lahko kompresor klime? Kaj drugega? Predvidevam, da se spraznit tako hitro ne more, glede na to, da sem jo vžgal mogoče kakšnih 10x od lani. Kakšni so simptomi nedelujočega kompresorja klime?

Gre pa za moj avto. Butasti predlogi (ala DINOS, fukn jo v graben ipd) niso zaželjeni :mrgreen:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Ko vklopiš klimo se mora zaslišat značilen pok, torej ko elekotrmagnetna sklopka na kompresrju "vklopi" kompresor.

Če pa je kaka cev počla pa se zadeva lahko zelo hitro izprazni, odvisno pač kako velika je razpoka (komot tudi v enem tednu zmanjka plina, če ne še prej). Lahko da pušča tudi kakšno tesnilo, a takrat ponavadi plin izhaja precej počasnej.

Malo poglej cevi (če so vidne oz. na doovlj dostpnih mestih), plin je obarvan, in se mesto kjer pušča da lepo videt pod UV lučko in z rumenimi očali, se pa vidi tudi s prostim očesom, a precej manj (je pa taka belo rumena barva).

P.S. Pa klimo je dobro vsake toliko časa vklopit, tudi pozimi.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Axi
Alfist
Alfist
Prispevkov: 416
Pridružen: So Okt 11, 2003 1:19 pm

Če je kompresor itak slišiš kadar se vklopi, takrat ponavadi tudi obrati malenkost zanihajo.
Uporabniški avatar
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 2:47 pm

Sam boš težko kaj ugotovil, razen tega ali kompresor uklopi ali ne, razloga za to pa ne, lahko je sam kompresor zanič, mogoče kak ventil, sklopka, lahko pa sistem nekje pušča in posledično kompresor ne uklopi.
Tako da predlagam da pelješ na servis, da se na mašino priklopi. :D
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Tekočina je fluorescentno zelena in je ni videt nikjer. Ne kaplja nč, tako da tu ni problem. Se pa kompresor ne vklopi. Torej fuč?
Uporabniški avatar
blink182
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 181
Pridružen: To Jun 10, 2008 2:47 pm

Pa je bil plin sigurno dan v sistem ob zadnjem polnenju?
Če pa vzamemo da je plin v sistemu je pa vrjetno nekaj na kompresorju, najprej lahko preveriš, če pride sploh do kompresorja štrom, mogoče je samo kakšna varovalka ali stikalo. Če ne je pa vrjetno sklopka na kompresorju.
Altmann

se mogoce spomnis, ce je pred polnjenjem bila menjana susilna patrona? Je nemenjava kar pogost vzrok kasnejsih okvar. Tudi to, da ti sedaj ne vklopi kompresorja je lahko posledica tega. Itak pa na barvo v plinu se ni za zanasati glede puscanja.. Bo pa potreben serviser, a ti svetujem nekoga, ki je pravi "Hladilec" (mu je to poklic), ne te, ki kupijo avtomat za filat in potem ze znajo..kao...
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kompresor se ne prižge, el. je, gumb je OK, klima je bila lani napolnjena s cca 600g česarkoliže (plin, tekočina, nimam pojma). Če je kompresor fuč, se ga samo zamenja in to je to? Predvidevam, da so vsi isti iz istega obdobja. Moj je mislim da Denso, nisem pa 100%.

Edit: ne, drugo ni blo nič menjano, samo polnjenje klime.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ventilator ti vklopi?

snemi konektor s kompresorja, in preveri ce dobis 12 voltov na konektor, ce ja potem je z navitjem na kompresorju nekaj, kar se da zamenjat, ni potreba po menjavi ceotnega kompresorja

releji so vredu?

presostat ima tudi veliko vlogo, in ce je pokvajren, ne bo vklopil kompresorja(to ej zadeva ki meri pritisk v samem sistemu oziroma v ceeveh, kjer je plin)

nekaj se lahko probas, in tam kjer so prikljucki za filanje klime, odsraufaj zascitni pokrovcek, in pritisni ventilcek not, ce bo ornk pihnilovn, potem je dovolj plina, ce ne bo fajn pihnilo, potem ni plina in zaradi presostata ne vklopi kompresorja(premalo plina, premalo olja, in lahko zariba, prevec plina, lahko raznese cevi ali kompresor, zato je tam presostat
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Altmann

sicer je mozno, da je kompresor, a on obicajno pove (zaropota) predno neha migat. Je pa v tej susilni patroni silikagel, kateri nase veze vlago iz sistema. In ker pred polnenjem ni bila patrona menjana (to je potrebno ob vsakem posegu v sistem OBVEZNO menjati), je v sistem vdrlo prevec vlage, katero je silikagel vezal nase in zato se je iz kroglic spremenil v prah. In ta prah je verjetno zapacal expanzijski ventil, kar posledicno pomeni, da klima zopet ne dela. Tisti pok ki se slisi je obicajno (lahko tudi elektromagnetna sklopka) ta ventil, ko odpre pretok plina.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

se enkaj, pri marsikaterih sem videl da ni bilo lamele na kompresorju, se je odssraufala in padla dol, in ce je ni potem magnet ne potegne lamele h sebi in kompresor se ne vrti, niti ni znacilnega poka
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kot da vem, kako zgleda lamela :P

preveril bom:
- elektriko
- vklop ventilatorja
- če piha plin ven

Ostalo nimam pojma :?
ker pred polnenjem ni bila patrona menjana (to je potrebno ob vsakem posegu v sistem OBVEZNO menjati), je v sistem vdrlo prevec vlage, katero je silikagel vezal nase in zato se je iz kroglic spremenil v prah. In ta prah je verjetno zapacal expanzijski ventil, kar posledicno pomeni, da klima zopet ne dela.
Torej? Kaj storiti?

Predvidevam tudi, da če odstranim kompresor, plin/tekočina izteče iz cevk in je potrebno znova napolnit klimo. Tako bi mi bilo najbolje zamenjat celoten sistem, če ga kje dobim, ga napolnit in potem bi moglo bit OK, ane?
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Če/ko odstraniš kompresor, moraš ponovno napolniti klimo.
Uporabniški avatar
alfistaV6
Alfist
Alfist
Prispevkov: 364
Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

Če ne znaš sam, pojdi k kakemu električarju in naj proba še tole:
-direkt zveže kompresor -> če dela DELA
-direkt zveže presostat -> če vklopi kompresor MENJAJ presostat
Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 10:18 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Isto težavo imel fotr, napaka je bila na slabem stiku na varovalki ( seat ima to nad akumolatorjem ).
Lučka za klimo svetila, samo nobenga poka ni bilo.
Odgovori
  • Informacija