Ja, ti predlagam, da najprej preveris, ce je plin v sistemu, kot ti je svetoval Crazy Alfista. V kolikor je plin v sistemu, potem se lahko osredotocis na elektricni del, najboljse kar po vrsti. Sicer novejsih sistemov ne poznam najbolje, tako ne vem, kaksna je sedaj povezava Presostat, Exp.ventil in ostalo, ker je moznih vec tehnik. Potem lahko (tako smo po domace vcasih caral) rahlo s kladivom potovces po susilni patroni in presostatu (ce je dosegljiv). No ja, to je bolj varianta, al bo, al pa tud ne..
. Ce imas sreco in je zamaseno je moznost, da umazanijo prerukas in gre naprj...
Ce je plin v sistemu in ne pomaga nic od nastetega, potem bo najbolje serviser. Ce se karkoli menja, se lahko (mora!! zaradi ekologije, kao ) plin najprej precrpa v jeklenko, tako se ne izgubi in se ga nato ponovno uporabi. Se ena dobra stran tega crpanja je, da avtomat pobere vlago iz plina. Se enkrat povdarjam, da vlaga v plinu naredi toliko skode v sistemu, da clovek ne more verjeti. Lahko se pri kaksnem izucenem "hladilcu" pozanimas. To je vse, ce plin je v sistemu.
Ce plina ni,ali premalo, bi kompresor ravnotako delal, le hladilo nebi ( ce je kompresor OK). Vkolikor plina ni, je potrebno najprej iskati mesto izpusta. Tukaj je moznosti neomejeno in na zalost barva v plinu ne pomaga vedno. Osebno se vedno najbolj zaupam Probelampi (ne vem SLO imena,zal). Je pa tako, da plin lahko pusca dolgo casa, pa se to na delovanju klime ne bo poznalo takoj.....
No ja, mal sem se razpisal
, a upam, da bos kaksen koristen tipp dobil iz tega.