To ti lih hočem povedat: če bi se res v kaj takšnega spravljal, potem ne bi dajal not zastarelega JTD-ja s 100 konji, ampak 2.4 JTDm z 210 konji, kajti dela je pravzaprav enako dosti oziroma v vsakem primerju ogromno.
To je projekt za nekaj let
Kajti, zamenjat je potrebno:
- komplet elektroniko
- komplet elektriko
- komplet napeljavo
- ECU in ključe, posledično vžig in ključavnice
- zavorne cevi (je posodica razdelilca verjetno drugje), posledično vprašanje, če gre servo mimo
- motor in periferijo
- nosilce
- menjalnik
- izpuh
- hlajenje
- ABS modul
- komplet vzmetenje spredaj oz najbolje cel most (ga je verjetno potrebno modificirati)
- celotni sestem iz rezervoarja pa do motorja itd. itd.
Skratka, nikoli se ne konča. Pa še zmeraj ostane homologacija in A-test, ki ju ne boš opravil. Kaj takšnega nihče ne dela, ker se ne splača oz je fenomenalno dosti dela s tem. Za ta trud spraviš notri 3.0V6 že 15X.