vgradnja 1.9 jtd namesto 2.0TS

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

LEp pozdrav vsem malo sem razmišljal če bi se dalo vgraditi v mojo spiderco 1.9 jtd motor namesto 2.0 Ts zanima me kaj vse je treba predelati in glede nosilcev če pašejo?
hvala vsem za odgovore upam da bo čimveč koristnih informacij.
lp
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Predelati je treba vse (in to res VSE), paše nič. Če se v kaj takega že spuščaš, potem raje JTDm motor, ob priliki 2.4 (predvidevam, da v spiderco)
ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

Ja za spiderco, želja je met dizla in želja je met cabrio tak da neki je treba skupaj spravit :D potem nosilci ne pašejo npr od 146ke 1.9 jtd.
Dal bi kar to in jo čipiral na 145km
Glede štroma vem da nebi nikakor skupaj spacal to bi prepustil štromarju koliko bi me kaj prišlo ve kdo mogoče? in pa glede podvozja me zanima osi pašejo v te osne krake od 2.0 ali je potrebno tudi to zamenjati ali ima kaj daljše osi ?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To je mission impossible IMO...

Zadeva ima že preveč elektronike da bi mel sploh šanse to skupaj spravit v doglednem času...
ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

Jaz verjamem da štroma ne spravim nikol skupaj ampak kakšen avtoelektričar ki se spozna bi pa zrihtal.
Newem nekj me vleče želja po dizlu v kabriotu.
se bom še malo pozanimal in bomo videli kaj bo samo verjetno je preveč obsežno in bi bilo potrebno dosti financ bomo videli , če še kdo ve kaj o takšni predelavi naj kar napiše.
lp
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

To ti lih hočem povedat: če bi se res v kaj takšnega spravljal, potem ne bi dajal not zastarelega JTD-ja s 100 konji, ampak 2.4 JTDm z 210 konji, kajti dela je pravzaprav enako dosti oziroma v vsakem primerju ogromno.

To je projekt za nekaj let :doubt: Kajti, zamenjat je potrebno:
- komplet elektroniko
- komplet elektriko
- komplet napeljavo
- ECU in ključe, posledično vžig in ključavnice
- zavorne cevi (je posodica razdelilca verjetno drugje), posledično vprašanje, če gre servo mimo
- motor in periferijo
- nosilce
- menjalnik
- izpuh
- hlajenje
- ABS modul
- komplet vzmetenje spredaj oz najbolje cel most (ga je verjetno potrebno modificirati)
- celotni sestem iz rezervoarja pa do motorja itd. itd.

Skratka, nikoli se ne konča. Pa še zmeraj ostane homologacija in A-test, ki ju ne boš opravil. Kaj takšnega nihče ne dela, ker se ne splača oz je fenomenalno dosti dela s tem. Za ta trud spraviš notri 3.0V6 že 15X.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Že samo ko pomislim na dizla in kabrioleta skupaj me kar strese -H-

Sicer pa kot so že ostali povedali, no go, sicer je teoretično vse možno, vendar bilokakšni swapi niso nikoli izvedeni tako kot bi moralo na koncu biti. Stalno nekaj ne deluje tako kot bi moralo. Če bi res rad cel teden popravljal avtomobil in se čez vikend malce peljal (tako kot se je včasih dogajalo z friziranimi mopedi) potem pa kar in veliko jeklenih živcev ti želim :mrgreen:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

V čem je fora tako nesmiselne, da ne rečem butaste ideje?

Namreč tudi če bi bilo zelo malo dela oz. da bi Spider bil že tovarniško na voljo z 1.9 JTD, to še vedno nima nobenega smisla.

No pa denimo, da govorimo o Alfi 145, ki je imela oba motorja (2.0 TS in 1.9 JTD) na voljo. Se pravi če bi hotel vgraditi dizla, moraš najprej kupiti 1.9 motor in vse kar spada zraven (nosilci, druge spremembe na podvozju, ECU, ključi,... itd...) potem pa plačat še za delo. In če na koncu vse to homologiraš, tudi s pol manjšo porabo v nekem normalnem času ne povrneš vloženega denarja. Cenej je avto z 2.0 TS probat pa kupit dizla. Drugo zgodba je če ti motor ribne pa si pač primoran it v tak poseg.

Da bi pa kaj takega šel delat na GTV-ju ali Spiderju pa sploh nima smisla diskutirat. In konec koncev dizel nima kaj iskat v avtih tega tipa, če že kaka menjava motorja je to za en in edini Arese V6 :)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

Hm se mi je zdel da bo nekak tako , me je zanimalo ampak kot sem opazil in prebral je malo prezahtevno predrago in predolgo časa bi trajalo.
Kaj pa 3.0 v6 kaj bi bilo pa tam potrebno vse predelati glede štroma kaj bi kaj pasalo in kaj ne in glede podvozja?
lp
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Za 3.0 vgraditi je potrebno tudi precej dela, glede na to, da ima 2.0 TS skoraj vse drugače. Na novo motor, menjalnik, elektroniko, ECU, zavore vse, komplet podvozje, nosilce motorja, izpuh, hlajenje itd. Plus homologacija. Je pa vseeno lažje, kot kakšnega JTD-ja, ker so spiderji V6 celo imeli (in ga lahko vzameš iz kakšne 164-ke ali pa celo turbota iz 164)

Bolj se ti splača dat not 1.8, če ga dobiš, 2.0 TS po moje dobrega ni pod 1200€ (kar pa je predrago), tako da je najbolje ali popravit obstoječi motor ali pa dobit nov avto.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Karkoli razen popravla obstojecega motorja je po mojem brezveze. Tudi ce dobis drugi motor, kje pise, da bo se dolgo delal? Naredis generalko in ves, kaj vozis. Seveda pa mora biti dobro narejena.
Uporabniški avatar
tito156
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1529
Pridružen: Sr Jun 07, 2006 10:40 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MarburgAnDerDrau

Sem vedno mislil, da so teh nekaj cabrioletov z dizelskim motorjem v Sloveniji 'podvalili' ljudem, da sploh niso vedeli kaj so kupili... Nisem si pa predstavljal, da res obstaja človek, ki si želi kaj takšnega :oops: ...poslušat hrup in vohat saje svojega avtomobila...
ZORE89
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1374
Pridružen: So Okt 10, 2009 1:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 1.9jtd16v
Kraj: Zasavje

Gledam tale motor: http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=4687525

in me zanima kaj je treba tu vse predelati?
Uporabniški avatar
Unek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1797
Pridružen: So Apr 18, 2009 10:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trbovlje

hehe 2.0 V6 TB, tole zna bit projekt... #-o

si prepričan, da si sposoben vzdrževat tak motor? :D pa še vsi so večinoma zjebani... :doubt:
Alfa je kot baba z visokim petam, za gonit pa za kazat. Za vse ostalo je neuporabna.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Zakaj pa sploh hočeš menjat motor?
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Odgovori
  • Informacija