Poskusi odklopit zajle in direktno na menjalniku preklopit v četrto.
Če ne gre, potem sledi menjava menjalnika, ti garantiram da ti nebo noben mehanik šel podirat menjalnika in ga nazaj sestavljat. Cena za menjalnik in menjavo pa je ogromna glede na vrednost avta.
Ali pa...
Ker sem sam skoraj diplomiral na menjalniku na 155, ki ni hotel it v četrto, vzel dol menjalnik, ga podrl in ugotovil da mi je en košček kovine (izvora nisem našel) se zataknil v vodilo, ki je blokiralo in mi ni dovoljevalo prestavit v četrto. Da sem vse skupaj to sestavil je trajalo en teden.
Dejstvo je da se temu lahko izogneš, če dvigneš avto pri levem kolesu in odšraufaš samo pokrov kopita menjalnika, imaš dostop ravno do tega dela, kjer se ponavadi zataknejo koščki ki plavajo v olju in blokirajo četrto prestavo, odstraniš, doliješ olje in zadeva, če ni kakšne hujše poškodbe deluje naprej. Predno delaš kakšne revolucionarne poteze poskusi pregledat ta del.
Verjemi ravnokar sem ti prišaral ene par sto evrčkov