Moderator: Tehnika moderatorji
Smiselno je kupiti najmočnejši akumulator, ki brez predelav še fizično paše v avto. Če pustimo pri miru večji zagonski tok in s tem povezan hitrejši zagon motorja, predvsem v mrzlih dneh, je tukaj še kasnejša izrabljenost.Foggy napisal/-a:Ne vidim nobebega razloga, da bi dajal večji in močnejši akumulator od originalnega, razen če ima avtomobil kakšen dodatni velik porabik energije, katerji je v uporabi pri ugasnjenem avtomobilu.
Poleg tega je ponavadi pri vgradnji večjega predelovati prostor, odstraniti zaščito, oddušek, itd, kar pa seveda ni najbolj priporočljivo.
Kapaciteta alternatorja?? A mi lahko tole teorijo bolj natančno razložiš?bvogri napisal/-a:Glede akumulatorja je priporočljivo da je njegova kapaciteta nižja od kapacitete alternatorja (da ti ne vleče toka kontra ob povečanem odvzemu)...
Za začetek te malo zafrkavajo enote. Alternatorji imajo definiran maksimalni polnilni tok, katerega označujemo z enoto Amper (A), akumulatorji pa kapaciteto katero označujemo z Amper uro (Ah).bvogri napisal/-a:Pač če ima alternator razpoložljivo moč 75 Ah naprimer naj ne bi v avto priklopil 100Ah akumulatorja .... simpl.
Je pa res da je majhna možnost da bo kaj narobe tudi v primeru da ga
Saj to je problem, človek spozna veliko "majstrov", ki v želji da bi dokazali svojo kvalificiranost ljudem klatijo takšne in še hujše neumnosti ter s tem poskrbijo za urbane legende.bvogri napisal/-a:Uf priznam tole je pač šlo iz ust štromarja pred leti ko sem obnavljal zaganjač... Niti enot nisem gledal Pač ja nisem štromar ampak priporočil mi je v tem stilu in naj ne prilkaplam dosti večjega akumulatoja od predpisanega oz. tako naj bodo vrednosti Ah akumulatorja nižje od definiranega toka na alternatroju??? oz. naj se vrajuje max 15% vreč od predpisanega.
Zakaj potem to nimam pojma. Verjetno zato ker večji akumulator bolj obremeni alternator (če je izpraznjen) oz. tudi bolj obremenjuje napeljavo???... ne vem....
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov