Okvara 145 qv

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
ANDRE1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 131
Pridružen: So Okt 10, 2009 7:44 pm

No danes se nisem ukvarjal s tistim o čemer sem pisal zgoraj ker se je pojavil nov problem. Ker je spredaj desno pri zaviranju nekaj treslo smo kasneje sneli gumo in je pocen disk. z vrhnjega roba kaksen centimeter in pol razpoka proti sredinskemu delu. Kje se dobi ugodne diske ? Podatki iz http://ricambi.alfisti.net/product_info ... mm---.html

Diameter (mm) 284

Height (mm) 39,4

Brake disk strength (mm) 22,0

Minimumthick (mm) 20,2

Centring diameter 59

Hole 4
Uporabniški avatar
transformator
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 179
Pridružen: Ne Nov 11, 2007 11:20 am
Član Alfa Kluba: 0

Upam, da nisi motor ulaufal tako, da si se vozil samo "po jajcih", ker to je ena najvecjih bedarij, ki jo lahko naredis pri tem pocetju. Nasveti v stilu vozi cisto pocasi, nikoli ne obremenjuj bla bla...to so nasveti na bazi baba cula baba rekla ali pa iz casov ko so na cesti dominirali zastavini produkti.

Ce hoces imet zdrav mocan motor je potrebno motor ustrezno obremeniti tudi na zacetku, saj tvoj cilj je, da se kompresijski batni obrocki pravilno "usedejo" v skladu s steno cilindra in ustvarijo cimboljse tesnenje in s tem čiščenje. Boljse tesnenje boljse in cistejse bo motor laufal...ergo vec moci in majn zretja olja, s tem preprecis, da razni "stranski produkti" pri izgorevanju ne preidejo v prostor kjer je glavna gred.

To da postopek ulafavanja vleces 3k je tudi cisto nepotrebno.

Kilometri so napisani okvirno, upostevajoc da ima recimo avto blokado na 7500:

Od oka prvih 300km.
Prvo in osnovo je, da avto prvo dobro ogrejes, da je olje ogreto in da je dober pritisk olja, vozis nekje tam do 3000rpm in ga obcasno ruknes v 1. in 2. brzini do 4500-5000 obratov.

Od oka 300-600km:
Osnovni obrati 3500+-500 priblizno in ruknes do 5500 isto 1.,2.

Od oka 600-900km:
Osnovni obrat 4000+-500 priblizno in ruknes do 6000-6500 isto 1.,2. in 3. brzina.

Od oka 900-1300km:
Osnovni obrat 4500+-500 priblizno in ruknes do 7000 isto 1.,2. in 3. brzina ter 4.

Od oka 1300-1600km:
Osnovni obrat 5000+-500 priblizno in ruknes do 7500 isto v vseh brzinah lahko.

To je se zmeri dosti nezen pristop, ki bi ga uporabil ce bi imel tudi nove bate. Ker so sam obrocki lahko se malo bolj obremenis brez skrbi!.

S tem si motorju poveceval konstantno obremenitev, obrocki BI se usedli pravilno in bi imel vec moci kot pri konstantni enakomerni obremenitvi le do 3000 rpm recimo. Tudi olja bi majn pil. Ce bi ti kdaj vmes avto "ušel" preko nekih obratov se ne sekiraj...ne bo zaribal zaradi tega. Zaribal bi edino, če imaš zanič pritisk olja :).
Alfa romeo...built to brake down.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Pa če že hočeš zadevo pravilno ulavfat se da za dobo ulavfavanja notri mineralno olje in šele potem sintetika.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
transformator
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 179
Pridružen: Ne Nov 11, 2007 11:20 am
Član Alfa Kluba: 0

Alan napisal/-a:Pa če že hočeš zadevo pravilno ulavfat se da za dobo ulavfavanja notri mineralno olje in šele potem sintetika.

Tako je!

Dejansko majn maze(ne pa premalo), poveca frikcijo in se bolj in prej usede vse skp. Tako, da tlačenje super duper olj, v obdobju ulafavanja, notri ni dobro ideja :) . Dejansko obstajajo posebna olja za ta namen.
Zadnjič spremenil transformator, dne Če Mar 14, 2013 10:03 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa romeo...built to brake down.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

ANDRE1 napisal/-a:No danes se nisem ukvarjal s tistim o čemer sem pisal zgoraj ker se je pojavil nov problem. Ker je spredaj desno pri zaviranju nekaj treslo smo kasneje sneli gumo in je pocen disk. z vrhnjega roba kaksen centimeter in pol razpoka proti sredinskemu delu. Kje se dobi ugodne diske ? Podatki iz http://ricambi.alfisti.net/product_info ... mm---.html

Diameter (mm) 284

Height (mm) 39,4

Brake disk strength (mm) 22,0

Minimumthick (mm) 20,2

Centring diameter 59

Hole 4
Jaz sem za 2.0 TS vzel od MTEC-a za 150€ vse 4, torej prednje in zadnje. Poglej na ebayu, poštnina je bila iz UK 15€, prišli so v 3 dneh.
ANDRE1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 131
Pridružen: So Okt 10, 2009 7:44 pm

Ja kar se tiče ulavfavanja mašine je tako, da imam cca 2000km in sm avto ze nekajkrat tudi malo bolj odločno pritisnil do cca 6000*6500 orb in zadeva potegne kot mora, občutek je dober. Avto nič ne kadi ali kaj podobnega.
Notri je olje mobil 5w-50 Peak life.
Kar se pa tiče zavornih diskov sem danes že malo klical okoli....cene zelo različne.

weit domžale - 106 eur kos (prednji) ne wem katera znamka
Stipič lj - delphi -90eur prednja dva
Tavčar domžale - cca 90- 100 e kos...
Nord - 90 e oba
na eno ponudbo še čakam pa se potem odločim.....

dejstvo je da ne potrebujem nekih racing diskov ker se ne vozim po raznih grobnikih in racelandih.... tako da bi se zadovoljil z original diski - morda kdo ve katera firma je bila prva vgradnja leta 2000 , 145qv
Uporabniški avatar
transformator
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 179
Pridružen: Ne Nov 11, 2007 11:20 am
Član Alfa Kluba: 0

ANDRE1 napisal/-a:Ja kar se tiče ulavfavanja mašine je tako, da imam cca 2000km in sm avto ze nekajkrat tudi malo bolj odločno pritisnil do cca 6000*6500 orb in zadeva potegne kot mora, občutek je dober. Avto nič ne kadi ali kaj podobnega.
Notri je olje mobil 5w-50 Peak life.
Kar se pa tiče zavornih diskov sem danes že malo klical okoli....cene zelo različne.

weit domžale - 106 eur kos (prednji) ne wem katera znamka
Stipič lj - delphi -90eur prednja dva
Tavčar domžale - cca 90- 100 e kos...
Nord - 90 e oba
na eno ponudbo še čakam pa se potem odločim.....

dejstvo je da ne potrebujem nekih racing diskov ker se ne vozim po raznih grobnikih in racelandih.... tako da bi se zadovoljil z original diski - morda kdo ve katera firma je bila prva vgradnja leta 2000 , 145qv
No nekaj je...samo da ga nisi skozi vozil samo v nizkih obratih in brez obremenitev.

Diske kupi ene od ATEja in bo (brezveze komplicirati v tem oziru in iskati nekaj originalnega, ker ne boš nič na boljšem). Kliči še Potokarja ali Tapos Medvode. Pa ne kupovat kaksnih narezanih ali navrtanih, tisto je drek na palčki razen mogoče pregrešno dragih izvedenk. Rajši usmeri finance v dobre pakne in zamenjaj zavorno olje. če ga še nisi.

Evo pri herkulusu za tvoj avto:
http://www.herkules.si/index.php?productID=21619

P.S.
Ko boš ulaufaval bremze tudi ne bodi preveč nežen (je veliko povedanega in napisanega glede te tematike, tako da beri, uči, probaj).
Zadnjič spremenil transformator, dne Če Mar 14, 2013 10:36 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa romeo...built to brake down.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Prva vgradnja diskov je ATE ali TRW, odvisno od letnika. Večinoma pa TRW/Lucas.
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

moja qv s cisto navadnimi diski in ferodo ploscicami bremza odlicno. tako, da ne rabis iskat originalnih. vzami ate ali nekaj v tem cenovnem rangu.
Slika
Uporabniški avatar
ebatis
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 174
Pridružen: Po Sep 10, 2007 11:08 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Vrtojba
Kontakt:

Recimo jaz sem na tej strani dobil že veliko rezervnih delov po ugodni ceni:
http://www.avtocona.si/index.php/avtode ... odrobnosti

Mislim da so tej zate.
Drugače pa pišeš in odgovori v 30 min če pišeš ob delovnem času.
Ima vse dele na spletu, vendar samo enkrat. V smislu če je del za več modelov in znamk bo na spletu naveden samo za enega.
Kot rečeno pošlješ mail in dobiš hitro odgovor kateri paše.
INCREDIBILE MA VERO!!!!!

BOXER SOUND
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Preveri tudi v tej spletni trgovini. Za Bravota so me kompletne ATE zavore prišel približno 150€ ceneje, kot če bi jih kupil pri nas in to s poštnino vred.

http://www.italiaricambi.it/index.php/
ANDRE1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 131
Pridružen: So Okt 10, 2009 7:44 pm

Naj povem da sem bl že do sedaj čisto zadovoljen z bremzami, avto se ustavlja kot mora. Po včerajšnem povpraševanju sem se odločil za bom kupil take kot so tile : http://ricambi.alfisti.net/product_info ... mm---.html

dobim jih pa pri nas za 80e ( z veliko popusta seveda). Prednja dva. Zadnja dva se ne bosta menjala, ker so bili pred cca 30.000km menjani vsi diski in ploščice.

Baje je taka poškodba zelo redka ( da poči disk), ampak očitno res nimam sreče.
Odgovori
  • Informacija