Zadnje novice

Par vprašanj o AR 145

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Sr Jul 09, 2014 1:32 pm

In v čemu točno je smisel kupovati univerzalno sondo od Boscha in jo potem lotati skupaj s starim konektorjem za isto ceno, kot če kupiš namensko od Boscha za dotični TS?

Res ne razumem te logike.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11366
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a Damijan » Sr Jul 09, 2014 3:18 pm

Namenska sonda je draga za držanje na lagerju, ker je uporabna samo za ozek krog avtomobilov, mogoče tudi samo za enega!

Univerzalne, brez konektorja jih imaš pa po nekaj komadov na zalogi, eno, dvo, tro, štiri in pet žilnih, potem pa stranko samo vprašaš, koliko ži? Toliko, tale je prava za vas! :D
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5184
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Kraj: Preshgain

OdgovorNapisal/-a mercury1946 » Sr Jul 09, 2014 9:35 pm

glede na to da sem ze kar nekaj denarja vlozil v alfo in mi pocasi zmanjkuje bi vas prosil, da mi kaksno najcenejse nekje na netu najdete in mi date link, sem res nesposoben pri iskanju prave lambde in je velika verjetnost da bi za kaksnega chevroleta camarota nabavil :lol:
mercury1946
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 147, 1.9 JTDm 8v
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To Jun 17, 2014 6:09 am

OdgovorNapisal/-a Damijan » Če Jul 10, 2014 7:40 am

Zaupaj VIN avta pa se pogleda po katalogu!
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5184
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Kraj: Preshgain

OdgovorNapisal/-a mercury1946 » Če Jul 17, 2014 10:00 pm

Se opravicujem za daljso zamudo, sm biu precej zaposlen zadnje dni. Uglavnem z lambo sem stvar uredil ampak ni nic boljse, zdej bomo sli na svecke. Mam pa se eno vprasanje ker je logicno da z alfico nimam srece, niti najmanj. Dobil stevec, premestil vse kar je blo treba in sm mislil da sem resil tezavo. ampak pol nastopi tezava spet, obrati ter hitrost oz stevci za te mi spet skacejo kot prizadeti, sploh ne vidim koliko se vozim. Torej s stevcem ni bilo problema od zacetka (lahko bi predvideval da je prelahko) pa vseeno, ima kdo kaksno idejo kaj je z avtom al bom spet ob dragocene evre ker bo avto treba peljali elektricarju ali kako? Za odgovore se vam se enkrat iskreno zahvaljujem!
mercury1946
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 147, 1.9 JTDm 8v
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To Jun 17, 2014 6:09 am

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Če Jul 17, 2014 10:57 pm

Sem ti lepo napisal že davno nazaj - masa te nekje zajebava. Verjetno v motornem prostoru, zato preveri čisto vse mase na spojih in kable, če ni kateri preriban.

Lahko pa seveda menjaš še pol avta.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11366
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a mercury1946 » Če Jul 17, 2014 11:14 pm

problem je ta, da sem amater amaterjev kar se tice elektrike itd. sicer kar se mehanskih delov tice se nekaj znam, ampak elektronika, neki cist neznanega zame. vem kaj masa je, nevem kako naj se lotim tega. se pa seveda spomnem da si mi rekel da naj to preverim, tocno zaradi tega sem prvo zamenjal stevec ker enostavno vem da mi nebo slo. mogoce kaksna bolj detaljna razlaga kako se da preverit?
mercury1946
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 147, 1.9 JTDm 8v
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To Jun 17, 2014 6:09 am

OdgovorNapisal/-a SchumacherM » Pe Jul 18, 2014 10:50 am

Havbo gor, pogledat kam teče črn kabl iz akumulatorja (masa el.sistema avta), kjer se našravfa na plehovje/šasijo... odstranit, pucat, s kontakt sprejem špricat... ponavad nekje na menjalniku, na boku, ne morš falit. Kakršnkol črn kabl ki se s šravfom drži plehovja avta. :D
SchumacherM
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Fiat Stilo 1.8 16V
 
Prispevkov: 344
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 10:03 pm
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Pe Jul 18, 2014 12:24 pm

S tem, da masa ni samo ena, pač pa jih je več na različnih mestih po motornem prostoru.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11366
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a SchumacherM » Pe Jul 18, 2014 2:22 pm

Sej, zato pa kakršnkol kabl ki se pleha drži po motornem prostoru.
SchumacherM
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Fiat Stilo 1.8 16V
 
Prispevkov: 344
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 10:03 pm
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a mercury1946 » Pe Jul 18, 2014 3:02 pm

Hvala obema, se bom potrudil cimvec pogledat :) resnicno upam da je to problem k bo najcenejse popravilo hehe
mercury1946
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 147, 1.9 JTDm 8v
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To Jun 17, 2014 6:09 am

OdgovorNapisal/-a wolfyy » Sr Avg 13, 2014 9:45 pm

A si mogoče kaj pogruntal to s števcem in kje so vse mase?

meni namreč dela/ne dela kot se mu zljubi, ampak dve leti nazaj ni delal 2 km letno, sedaj pa že kar prepogosto crkne in mi samo v zadnjem tednu manjka vsaj 50 naštepanih km.

seveda preden grem razdirat armaturno so prvo mase, potem nov senzor hitrosti če bo treba in šele nazadnje se lotim števca, ker vsako leto pa res nimam volje razdirat armaturno :doubt:

danes sem sčistil maso na menjalniku in na karoserijo. Pol se pa vse skup izgubi. Iz baterije pride tja...od tam gre na 60A varovalko in na menjalnik, je možno da je to to kar je od mase??? Test pride sicer jutri na vrsti, če se bo odpravila zadeva ampak kar imam jaz sreče, se ne bo :lol:
wolfyy
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
 
Prispevkov: 3420
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Kraj: Kanal

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Sr Avg 13, 2014 9:53 pm

Mislim, da so 3 mase v motornem prostoru. Ena zgoraj nad akujem, ena spodaj od anlaserja na karoserijo in še ena nekje pri požarni steni ali pa pri ventilatorju ...

Nisem pa 100%.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11366
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

Re: par vprasanj o alfi 145

OdgovorNapisal/-a zhor1 » So Jan 21, 2017 5:32 pm

Pozdravljeni

pri 160 000 km sem menjal sklopko, vztrajnik ter ležaj. Ko mi je mehanik avto vrnil mi ni nikamor potegnil, za njim pa se je zelo kadilo. Tudi pedalka je bila zelo nizko. Peljal sem mu ga nazaj in po pregovarjanju mi je napake odpravil. Ni pa hotel povedati, kaj je naredil. Ostal pa je še vedno problem. ko prestavim v rikverc avto rožlja. Ravno tako se rožljanje pojavi vsake toliko pri prestavljanju iz 2. v 1. prestavo. Za komplet sklopko od SACH je bilo 1060eur, delo pa 130eur. Ali mogoče kdo ve, kaj bi bila napaka.
zhor1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Če Dec 22, 2016 4:05 pm

Re: par vprasanj o alfi 145

OdgovorNapisal/-a zhor1 » So Jan 21, 2017 5:34 pm

Aja, sklopka je LUK
zhor1
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 2
Pridružen: Če Dec 22, 2016 4:05 pm

Prejšnja

Vrni se na 145, 146, 155, GTV

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost