Kajenje + Cukanje v nizkih obratih - AR GTV 2.0 TS

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
RedGT
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 42
Pridružen: So Okt 11, 2008 7:58 pm
Vozilo: 2015 - GTV 2.0 TS 155HP Ph2 Lusso
2008-2012 Alfa Romeo GT 1.9 JTD

Pozdravljeni,

Imam GTVjko 2.0 TS, ki sem jo pred kratkim kupil, na njej naredil velik servis ( menjava jermenov, filtrov, olja, termostat in oljčni ležaj). Avto sicer lepo dela, opažam pa, da avto v leru precej kadi (bel dim) - tudi ko je že segret motor (primer- peljem po avtocesti, vse ok, pridem do semaforja in stojim, pa prične kadit..potem speljem in ponovno neha) - se komu sanja kaj bi to bilo? So krive te nizke jutranje temperature ali kaj drugega? 2. zadeva - avto je malce zaspan, resda ga je prejšnji lastnik zelo malo in počasi vozil, ampak vseeno opažam tudi rahlo cukanje - sploh pri nizkih vrtljajih okoli 1500-2000 (npr počasna vožnja v drugi ali tretji prestavi) - bi to znal biti MAF? Hvala vsem za odgovore :D
Clarkson: ˝Every true PetrolHead must at least once in a lifetime own and drive an Alfa Romeo˝
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Je srebrne barve?

1. Kadi v smislu pare ali kadi dobesedno bel dim? Glede na nizke temp je normalno, da se dviga para. Bel/moder dim pa nakazujeta že na problem tesnenja motorja.

2. GTV je težak avto - 1500kg. Do 2500 rpm je bolj ko ne poraz, bog ne daj, da je malo hrib pri speljevanju ... Cukanje pri pospeševanju ali ko spustiš gas v 2. prestavi? Pokvarjen MAF bi občutil kot cukanje pri pospeševanju oz. zastajanje pri nabiranju obratov, ko daš recimo v 2. ali 3. poln gas.

Glede na menjane ojnične pa ne pretiravaj z obrati, raje nežno vozi in zvezno pospešuj prvih 2-3 tisoč km.
RedGT
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 42
Pridružen: So Okt 11, 2008 7:58 pm
Vozilo: 2015 - GTV 2.0 TS 155HP Ph2 Lusso
2008-2012 Alfa Romeo GT 1.9 JTD

Da srebrna je - prejsnji lastnik iz Radencev, in jo je ljubiteljsko vzdrzeval:-) Najbrz poznas ker vidim da si iz teh koncev ;) Sicer pa ja - pri pospesevanju ne cuka, bolj ce hoces vzdzevat nizke obrate... Se mi pa zdi pospesevanje do 4000 pocasno, potem pa je ok... Sicer pa avto na dolgo relacijo vozim ( 40 km v eno smer), vedno poskrbim da se motor segreje, potem pa obcasno pri prehitevanju grem visje... Bom pa vzel to na znanje za prvih 2-3k:) tesnjenje glave pa nebi smel bit problem - moj mehanik pravi da je vse ok...
Clarkson: ˝Every true PetrolHead must at least once in a lifetime own and drive an Alfa Romeo˝
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če pri pospeševanju ne cuka, je MAF načeloma ok. Je pa avto tako narejen, da je precej težko držati v drugi na 2000 rpm brez, da bi pospešil, ker se motor rad vrti :lol:

Hm, moja se je do 5500 rpm zavrtela zelo hitro, pa je bilo potem bolj tako-tako do 7500, ampak moja je bila še starejša izvedenka brez 2 dodatnih katalizatorjev. Tvoja ima kar 3 katalizatorje in to avto precej zaduši. Lahko pa vsak slučaj pregledaš cevi za zrak, ker recimo tista rebrasta cev od MAFa do lopute zelo rada napoka in če ne tesni 100%, potem vleče zrak mimo MAFa in se precej pozna na moči.

Čudežev pa pri 150KM moči in 1,5 tone ne gre pričakovati. Potem bi že rabil kakšen 2.0 turbo ali 3.0/3.2 :P
RedGT
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 42
Pridružen: So Okt 11, 2008 7:58 pm
Vozilo: 2015 - GTV 2.0 TS 155HP Ph2 Lusso
2008-2012 Alfa Romeo GT 1.9 JTD

Evo update na moje težave: poleg že zamenjanega termostata, sem zamenjal MAF ter rebrasto cev, ki je bila že v slabem stanju. In rezultat? Hmm žal ni spremembe - avto ima še vedno problem pri vžigu - ne glede na to ali je ogret ali hladen, v 50% vžigov morm z gasom pomagat, da takoj nazaj ne ugasne, poleg tega še vedno daje občutek, kot da ga nekaj duši med vožnjo - odzivnost na plin je malce z zamikom in avto ne potegne kot bi moral - to vem zato, ker v redkih momentih pa potegne in je vse tako kot mora biti, ampak potem ga hitro mine in spet se vrne zaspanost... :? Ima kdo kakšno idejo kako naprej? Z mehanikom bova poskušala z zamenjavo - na tem mestu priznam da sem pozbil kako se stvari reče - motorčka oz. elektronike, ki sprejema signal ko daš gas in ta isti sistem potem uravnava dodajanje plina - mislim da sem prav opisal zadevo :roll: :wink: Ima še kdo kakšno idejo - mogoče kaj na izpušnem sistemu?
Clarkson: ˝Every true PetrolHead must at least once in a lifetime own and drive an Alfa Romeo˝
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Priklop na računalnik, da pogledate, če pravilno bere parametre temp. vode v motorju, to je še najbolj poceni za zamenjat preden izprazniš denarnico za throtle body.

Hkrati tudi preverite delovanje lambd.

MAF si menjal z novim originalom? Ker ne-bosch senzorji baje niso ravno ok, tudi če so novi, tako pravijo tisti, ki so jih menjali :?
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

preverit delovanje senzorjev(temp vode,lambde), in obvezno brisanje napak in nastavitev lopute, drugace se ne bos peljal kot treba( priklop na tester)
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Maf si dal original? ker s kaksno kopijo sigurno ne bso resil problema
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Odgovori
  • Informacija