Tudi jaz sem imel podoben problem da so slabo prijemale... nasploh so se mi zdele ne preveč učinkovite... Samo čakal sem redni servis da jih zamenjam, potem sej že veste kako se je končalo z originalnimi...
Z določenimi popravki zadaj in pa menjavo navadnih diskov spredaj pa sem prišel do zelo dobrih rezultatov
It doesn't matter what you drive, but how you drive it
men na valarjih pokaze tako kot je treba -tudi odstopanja so zelo majhna-edino moti me to da se je treba na pedal obest s celmu telesom ce hocem da recimo avto ustavm v trenutku
Najlažje boš dobil zavore in čeljusti od kakšne 155ke, saj imajo vse ventilirane diske ali pa od katerekoli 145ke TS, tudi 1.4 ima ventilirane in se zelo dobro zaustavlja.
Če boš dal diske in čeljuti od QV boš moral imeti minimalno 15 col platišča, pa še ta so lahko premajhna....saj so zavore velike
če menjaš imam jaz doma čeljusti pripravljene za to ker sem delal isti projekt. Karkol te zanima o tem me lahko pokličeš in ti bom razložil kaj te čaka. Glede zavor in glede motorja.
Freedom of speech ? What is that some brand of toilet paper? Found it at ( cant say PM me )
Foggy napisal/-a:Najlažje boš dobil zavore in čeljusti od kakšne 155ke, saj imajo vse ventilirane diske ali pa od katerekoli 145ke TS, tudi 1.4 ima ventilirane in se zelo dobro zaustavlja.
Če boš dal diske in čeljuti od QV boš moral imeti minimalno 15 col platišča, pa še ta so lahko premajhna....saj so zavore velike
a bi pasal na boxerco diski od qv ali 1.8 srauf na srauf?
ampak mislim da bo problem potem feltne dobit gor, kerje ze sedaj notranja stena feltne zelo blizu zavornih celjusti?in ce se ne motim so ventilirani diski odmaknjeni bol, saj so sirsi