Zavore - AR 145 / 146

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
stuntz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2340
Pridružen: Sr Avg 04, 2004 9:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zagorje

Si smotan ane? In sportiva in jest sva ti ponujala zavore pa ti lih ne potegne :D. Zavorni cilindr na boxerju menat pa res ni problem. umakneš kolektor ga odmontiraš in to je to .pol maš pa prosto pot.
Freedom of speech ? What is that some brand of toilet paper? Found it at ( cant say PM me ) :D
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

no zdj sm prsow na idejo da je mogoce vakum cev za servo zanic oziroma nepovratni ventil-sm snel ene 3krat pa bremze ze bol delajo-zdj saj poskripa :oops: :mrgreen:

dobim danes novo vakuum cev in ventil in porocam kako in kaj

edit:

zamenjal cev in je obcutno bolje ampak bom moral menjat se ojacevalec zavor #-o :(

sem gledal po podatkih glede celjusti in diskov in ploscic-diski so pri alfi 1.6 ts in 155 1.8 ts enaki kot pri alfi 1.6 boxer edino da so ventilirani

glede ploscic pa je tako-boxer ima ploscice 104x66x19, prav tako 155 1.8

1.4 ts pa ima 151x52x17,1.6 ts pa ima 156x52x17

na ts imajo ploscice obcutno vecjo povrsino(raje bi dal take gor) in me zanima ce bi celjusti od ts 1.4 ali 1.6 pasale srauf na srauf na 1.6 boxer? ima mogoce kdo razdaljo med vijakoma za prsraufanje celjusti od ts masine?

pa se enkrat sorry ker tolk sprasujem glede teh zavor ampak bi rad imel dobro porihtane zavore =D>
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 8:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Po moje majo vse boxerce več al manj težave z zavorami. Poglej npr. dolžino sesalnega kolektorja pri box-u ali pa t.s.-u! Meni je logično, da ni možno doseči takšnega podtlaka!
Druga stvar,ki jo lahko preveriš je premer čeljusti na prvih zavorah (da ni bilo slučajno kdaj frizirano, pa ne veš!), 145-ka ima fi 54mm, 33-ka pa 48mm!! (online katalog na : http://www.brakeparts.co.uk/ )

Živeli!
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ja sam drgac kr ornk sesa ce das prst na cev :D

bl me zanima ce pasejo od 1.6 ts celjusti na 1.6 boxer vijak na vijak

1.4 ts ma se malo manjse ploscice kot 1.6 ts ampak vecje kot boxer
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 8:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ornk loh tud jest sesam, ampak dvomim da loh dohajam enga boxerja ... :)

Glede drugih čeljusti pa preštudiraj tule: http://www.alfisti.hr/forum/index.php?P ... pic=2533.0

Živeli!
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ej hvala ti za tole-zdj vem vse kar rabm vedt :mrgreen: =D>
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

zanima me ce se da servo ojacevalc zavor kej namazat al pa kej da bi deloval tako kot mora? :oops:

ker ze dva tedna cakam da mi nekdo poslje paket a tega paketa ni in me zanima ce se da kako drugace to zadevo popravit?

ce razdrem, bo verjetno kaksna dihtunga potrebna da bo tesnilo?

ce kdo ve nja odpise v roku pol ure, da potem zadevo odsraufam in razdrem #-o :evil:
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 8:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ne seri :lol:

Servo je samostojna zadeva, zaprtega tipa in če ti pušča se zamenja in konec! Če je šla membrana, boš za flikanje membrane moral razdret ohišje, ki ga nikdar več ne zadihtaš nazaj (dve rondeli strojno zapigani skupajz dihtungo). Podobno sledi, če spušča na puši okrog osovine.

Lepo mirne živčke, kakšno divjo računalniško igrico, pirček ali pa žensko v roke pa počakaj na tisti paketek 8)
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

se mi je zdel da bo tko zadihtan ja

enkrat zjutraj je celo deloval in je zadeva delovala tako kot mora a na zalost samo kaksni 2 minuti :oops:

do jutri se pocakam(posiljatelj se nejavlja na sms-je) potem pa v napad za drugim :doubt:
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 8:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

To da enkrat deluje, drugič pa ne ni ravno značilno za servo. Servo je al pa ni! Dej tole mal razloži!
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

evo pedal je trd tok da ko parkrat do konca pobremzas te ze prov noga boli

in nekega hladnega jutra uzgem avto in glej hudica zavore delujejo-so mehke in primejo kot hudic-a ugasnem avto in ga spet prizgem zavore ne delujejo vec in od takrat naprej nikoli vec

ce avto uzgem in ugasnem in napumpam pedal, po dveh pritiskih postane trd(ampak ne zelo-se ga se da stisnit ampak z veliko truda)

kot sem ze omenil na valarjih je pokazalo vse dobro a avto se na cesti noce ustavit
#-o

ali lahko probam zavorni cilinder kaj prezracit al pa ne vem kaj :-k

sumim pac servo zaradi takih simptomov(trdega pedala pri vzganem avtu)

ali je mogoce kaj z glavnim cilindrom?

imam enega doma se od 33-ke in ce pase ga grem sedaj zamenjat 8)
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
divja kripca
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 206
Pridružen: To Feb 13, 2007 8:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Zdele greš menjat glavni cilinder? Si pa tud slika :lol:

Jest imam iste težave na boxerci! Po mojem je problem predolgega sesalnega kolektorja in posledično težavnejše zagotavljanje ustreznega podtlaka.

Sem menjal glavni cilinder (pedal je malo bolj trd), servo ki sem ga kanil zamenjati (prav tako rabljen) pa sem pred vgradnjo za hec še stestiral in se je izkazalo da je slabši kot ta, ki ga imam še vedno #-o

Moj naslednji korak bo: absolutno ene konkretnejše ploščice (racing nekaj)

Le ena stvar mi ni še čist jasna: kak je narejen pajk? Je to ziher samo ulitek z hrapavimi stenami, al so še kakšni kanali pa lopute znotraj? Eni avtomobili so imeli resonančni sesalni kolektor, kateri ima neke lopute, da deluje čez večje delovno območje. Kdo pozna to zadevo?!?

Živeli!
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

jaz ne najdem nobene logicne razlage kakor ta da je nekaj zanic- ali servo ali glavni cilinder ampak se nagibam k servotu-
ce pravis da naj bi bilo to na vseh boxarcah tako- zakaj so mi tisti 2 minuti tako delale zavore da sem se na sipo zalimal ko sem stisnil pedal?
pedal je bil cisto mehak, nekje na zadnji tretjini pa trd in tam sem pikiral z glavo v sipo saj so bremze nenormalno dobro delovale proti tem kar imam sedaj

sem ze menjal ploscice spredaj ampak so bile prejsnje ocitno cisto v redu #-o

ma jutri podrem zadevo, spiham vse cevi in zavorni cilinder in rpobam ce sem kaj resil

ni mi jasno ce snamem vakuum cev iz servota ko je avto ugasnjen, se zmeraj drzi vakuum(torej naj nebi puscal) ampak zavore ne delujejo-no na cesti ne delujejo, po valarjih pa so vec kot odlicne #-o #-o
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
blazp
Alfist
Alfist
Prispevkov: 361
Pridružen: Če Sep 20, 2007 3:13 pm

čudno je tole, meni na 145 vredu primerjo samo pri vožnji po klancih navzdol je malo problema ko se vse segreje, sedaj bom menjal v kratkem čeljusti od 155 in zamenjal olje na dot 5.1
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

divja kripca napisal/-a: Le ena stvar mi ni še čist jasna: kak je narejen pajk? Je to ziher samo ulitek z hrapavimi stenami, al so še kakšni kanali pa lopute znotraj? Eni avtomobili so imeli resonančni sesalni kolektor, kateri ima neke lopute, da deluje čez večje delovno območje. Kdo pozna to zadevo?!?
Sesalni kolektor na boxercah je točno samo ulitek cevi. Sistem, ki ga opisuješ, pri FLAR imenujejo VIS(Variable Induction System) najprej pa je bil uporabljen v Lancii. Sistem deluje tako, da je sesalni kolektor sestvljen iz dveh ulitkov, v katerem so dolgi in kratki kanali, med katerimi preklaplja električno aktivirana loputa. V nižjem območju vrtljajev gre zrak skozi dolge kanale in pri visokih skozi kratke.
Emperor of The Dark Realm
Odgovori
  • Informacija