Hja od kar vozim lafe mam prvi problem (AR145 QV).
V petek mi je namreč odpovedalo nekaj okoli sklopke.
V četrtek smo še veselo popival v Fun Factoryu in se noramlno pripeljal domov.
Čez tri ure grem v službo in povsem noramlno speljem, prestavim do četrte prestave, ko hočem dat v peto pa je postal pedal za sklopko tako težak, da se ga ni dalo stisnit in posledično prestavit.
Na mestu pa vse deluje povsem normalno, ko se začnem premikat pa...
Trenutno je avto pri mehaniku in tudi njemu ni bilo jasno, kaj bi to lahko bil in se bo danes odprl menjalnik.
Me samo malo firbec matra kaj bi lahko bilo in kaj lahko pričakujem...
Omenjeno mi je bilo ,da bo verjetno potrebno menjati sklopko, samo se mi zdi čudno, da pa na mestu deluje normalno.
To se pojavi iz podobnih vzrokov, kot če otrdi pedal za zavore. Predvsem pomoje nima nobene zveze s samo sklopko ali menjalnikom, ampak s hidravliko od sklopke. Zrak v sistemu? Zamašen enosmerni ventil? Se težava pojavi takoj, ko spelješ ali ko se avto začne segrevati? Mehaniki pa itak radi menjajo in šraufajo vsevprek. Meni so takrat, ko se je na diferencialu prosto vrtel hipoidni zobnik in se avto ni premaknil tudi najprej zamenjali sklopko... Grrrrrrr!!!
Stvar verjetno zgleda tako, kot če se voziš, ugasneš avto in bremzaš. Enkrat ali dvakrat, potem pa je pedal trd in ne bremzaš več... A če na mestu ene parkrat pritisneš sklopko, je ok? Najverjetneje je "šel" glavni cilinder.
Zadnjič spremenil dizl, dne Po Jan 26, 2004 11:43 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Če uprašaš mene se ti je losala matica od pete prestave. Za to ne rabiš razdirat celega menjalnika ampak samo tamal deklc. Nej tisto prvo pogleda, se je tud men že to zgodilo.
"Misliš, da obstaja neka meja. Ko se je dotakneš, se nekaj zgodi. Šele tedaj veš, kje je tvoja meja."
Hja čim se začnem premikat postane trda in ni problem samo v peti prestavi.
Hitrejše ko se peljem, težja je...
Čudno vse skupaj, ker na mestu vse deluje povsem normalno.
Hitrejše kot se pelješ ali bolj kot se vrti motor? Mogoče sploh ni nujno, da se pelješ. Poskusi samo na mestu držati avto na obratih, da bo podtlak večji kot pri prostem teku. Verjetno bo isto...
Menjal sem komplet sklopko, ki sem jo dobil za 30K, drugače pa je bil odlomljen nosilček, na katerem je napeta ena izmed vzmeti...
Ne mi bilo treba menjat vsega, samo avto ima 112K km in je treba kar nekaj dela, da prideš zraven, tako vsaj vem, da bom imel mir par let... oz. dokler bo avto pri meni.