Problem z AR 155

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Bi mi mogoče kdo znal odgovoriti kaj je narobe z mojo alfico? Ko jo zjutraj vžgem mi padajo obrati, tako da se sploh ne da speljati, ko po nekaj kratnem pumpanju gasa končno speljem mi avto cuka še kakšno minuto, potem se zadeva umiri. Cukanje se pojavi tudi v kakšnem več km dolgem tunelu. Avto je ar 155, 1.7 letnik 95, pred 3000km je bil narejen servis z menjavo filtra zraka, olja in svečk, lansko leto je bila zamenjana lambda, letos pa katalizator. Kakšna ideja? Aja: avto je tud precej anemičen, končna okol 170, pospešek do 100 13,5s, iz nizkih obratov sploh ne potegne :evil:
Zadnjič spremenil žival, dne Pe Avg 26, 2005 1:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Italjan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1043
Pridružen: Če Avg 05, 2004 12:13 pm

Lohk da je lmm. Alp pa lamda.
kaka pa je poraba?
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Poraba od 8.9 do 10.8
156SW
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 161
Pridružen: Pe Jul 15, 2005 8:51 pm

Poglej pod "cinspulo" tista mala elektronika bi znala bit. Sem mel dve leti nazaj podoben problem. Le motor je bil 1.8 ts. Lahko ti kaksna zica ni v kontaktu....
Uporabniški avatar
akhaab
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 216
Pridružen: Ne Mar 28, 2004 9:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lj-center

podobno se je zgodil men pri menjavi sveck na 75ki. ce jih hoces zamenjat, moras snet plasticno cev za zajemanje zraka, ki tece direktno nad svecami in povezuje einspritz z kolektorjem (oz. neki podobnega). ker ta cev ni bila dobro pritrjena, ko s(m)o jo dajal nazaj, so obrati padal, avto ni vleku sploh...

u glavnem, mozno da je kej cist banalnega v zvezi z ajnspricom. :?:
sapere aude
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Hvala zaodgovore, vendar mislim da je nekaj v zvezi z zrakom, ki prihaja v sesalni sistem. Izgleda tako kot da avto ne more priti do zraka. :( Grem v torek k Nordu da mi jo da na tester pol bomo pa vidl kaj bo. Sam da ne bo predrago...
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Bil pr nordu na testerju in ni pokazal nč. Vse dela k novo. Mi je pa reku da je sigurn LMM. Grem na odpad najdm drug LMM ga dam gor pa spet isto. Mrzu še zmer cuka. No lohk da je tud ta LMM zanč. :? Zdej me pa zanima če ma ker od vas LMM k sigurno dela za posodt, da potestiram zadevo. Pa še kake solidne kable za svečke, mogoče je pa to?
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Bi se našel kdo, ki bi mi znal podati ena izhodišča za odpravo sledeče neprijetnosti.
155 1.8TS 8V mi pri speljevanju nagaja. Če poizkušam speljati z nič ali skoraj nič plina mi ali ugasne ali pa cuka, kot da sem včeraj naredil izpit. Če dam mm več plina pa speljujem, kot da bi vzletal Concorde. Izredno težko je najti tist mm, da čoveško speljem. Da je zadeva še bolj zanimiva, je pa tako, da mi na recimo 5 vžigov, deluje vse normalno. No to ni vse, ko naprej cukam/ali vzletam, so speljevanja vzvratno, kot da bi peljal nov avto.

Preverjene zadeve:
- gornji nosilec motorja je v solidnem stanju
- vsi kabli okoli glave, lopute za plin,.... ustrezno pričvrščeni
- cev do lopute je brez razpok

Ugotovljeno:
- končna (hm, krepko nad deklarirano)
- poraba prvo dolivanje 11.8l/100 (95% mesto in tudi kakšen GHD odsek - po mojem sprejemljivo)

Kaj bi lahko bilo?? Vozim se lahko, vendar je res mučno iskati tisto ozko mejo.

Aja, še to. Če držim plin, mi avto recimo precej nelinearno pospešuje. Recimo, do 2.500 počasi, potem do 4.000 kar hitro, potem pa od 4.000 naprej zelo hitro, kljub temu, da je stopalka za plin pritisnjena recimo na 1/4. Tega občutka ni bilo še na nobenem drugem TS motorju (no tudi pri drugih znamkah tega ni bilo zaznati).
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

2.500 je tudi pri mojem TS začetek, nad 4.000 pa gre redko ampak bolj ali manj linearno.

Tisto s hitrim odzivom iz stantgasa na ene 1.500 obratov imam tudi sam. Stvar sem opustil, ker nobena stvar ni spremenila odziva motorja (AFM, nastavljanje lopute, menjava motorčka prostega teka).

Mogoče se bom pozimi kaj več ukvarjal, k se bom tudi z njo vozil.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

Mogoče senzor za pozicijo lopute?
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Odgovori
  • Informacija