Precej hitreje, kot sem mislil, sem dobil nov projekt.
Šel sem na ogled Sprintke in stanje vozila mi ni dalo, da bi mi jo kdo drug speljal.
Malo opisa vozila.
Kupil sem jo od drugega lastnika, ki jo je, roko na srce imel, kot vozilo za vsak dan. No zgodba je bila do leta 2006 malce drugačna. Do takrat je je vozil prvi lastnik, kar je pomenilo, da je bil to avto za na dopust in nobl izlete.
Nekaj zanimivosti:
- ima potrjeno servisno knjigo do l. 2005 (od takrat naprej so listki)
- tapeta dna vozila je še vedno v zaščitnem polivinilu
- je originalen do zadnjega vijaka (no včeraj sem moral pred prevozom domov, zamenjati eno cev za bencin in ta ni Alfa)
- v prvi barvi je celo vozilo, razen voznikovega blatnika
Kaj bo za postoriti:
- avto je bil do pred par let garažiran, ker pa tako ni bilo zadnja štiri leta, se je pojavila površinska rja na obrobah
- lak je popolnoma "abšlesan"
- urediti je potrebno zavore (tresejo), amortizerje,...
- podreti notranjost, so resno očistiti in preveriti, če ni slučajno kje kaj rje (sem 99% da je ne sme biti nič)
- resnejši servis motorja in eventuelna menjava menjalnika, če je sinhron 2. prestave dokončno odpovedal
- iščem lita platišča 14" original (bile so tri variante)
- obnova prednjih luči (razen če pri Pečjaku ne leži še kakšen komplet)
- vsesplošna nega vozila
Torej, zaenkrat kaže, da ne bo kleparije (mogoče bo le aktualno delo s svincem).
Zanima me, če veste, kje bi ležala kakšna Sprintka/33 za dele (če mi z menjavami olja ne bo uspelo ukrotiti menjalnika).
Toliko zaenkrat. Revitalizacija bo potekala manj javno, kot recimo obnova Integralke (bolj, kot ne, ker se mi ne da okoli dela skakati s fotoaparatom).
Slike osnove pa pridejo kmalu. Zaenkrat sem še vedno pogojno gibljiv in je bil včerajšnji nakup kar precej hudo naprezanje.
Na koncu naj bi zgledala tako, kot prva iz desne.