Bi ga moral imet.
So pa poleg amperaže še manjše razlike v upornosti tuljave.
Upam, da alfa pri tem nima čisto nič renojevskega. Pred leti sem namreč reševal enega kliota, ki je štrajkal zaradi napačnega releja, novi rele je namreč imel nižjo upornost, torej posledično vlekel več toka. Se sicer ne spomnim več, a mislim da so kleparji vstavili iskrin rele, kar avto ni prebavil.
Zaščiteni so dovolj, nekateri so celo vodotesni.
Koneckoncev elektrika pa voda nikoli nista šla skupaj.
Pobere jih pa (ne)kvaliteta, oz. podhranjenost pri prenašanju vklopnih preobremenitev (špica zagonskega toka), tu nimaš kaj (ne moreš namesto vsakega takega releja vgradit 3/4kg težak industrijski kontaktor, pa še ta ne bi bil večen).
Še dobro da na našem trgu nimamo poplave kitajskih, kjer je v takem ohišju na žicah bingljajoč mali nekajamperski relejček...