avto NI nepremičnina...občasno se lepo pelje občasno pa zgubi boost.. sicer pa sem vprašal za tehnične nasvete in ne življensko finančne.. avto se prodaja za 500€ in če je neka manjša napaka se kar lepo splača glede na ohranjenost in kilometrino...
Probal sem odklopit lmm pa ni nobene razlike in seveda je laptop zatajil ko sem ga najbolj potreboval čudno mi je da gredo obrati samo do 3500.. kot nekakšen safe_mode...
Po moje se je avto vozil z prenizkimi obrati (ženska ga je šparala) in ti variabilne lopatice malo štekajo in pride do overboosta (napaka P0238). Če imaš srečo se da to še spucati s sledečim postopkom: vozi avto kakšnih dvajset minut, da se dobro zgreje olje, pojdi na avtocesto, daj v tretjo in ga zahodi kot majmuna, če imaš srečo se bo pokadilo, tako da ne boš nič videl za sabo. Drži ga na 4000+ obratih eno minuto in potem normalno prestavi v višje prestave. Po tem postopku umiri vožnjo in ohladi turbino pred ugašanjem motorja.
Če to ne pomaga pa čiščenje ali obnova turbine 50€-400€ + 100€ demontaža in montaža turbine.
Ja kako naj ga pa zahodi čez 4000 obratov če mu gre sam do 3500obratov. Najprej poglej katero napako ti javi računalnik potem pa išči naprej. Mogoče je sam kak senzor na turbini.
sasoz napisal/-a:Ja kako naj ga pa zahodi čez 4000 obratov če mu gre sam do 3500obratov. Najprej poglej katero napako ti javi računalnik potem pa išči naprej. Mogoče je sam kak senzor na turbini.
Se strinjam, da je najboljše pogledati katero napako je zaznal, ampak glede na to, da pravi, da gre spet normalno, ko ga ugasne je do sprožitve ponovne napake možno priti do 4500 obratov, ko pa enkrat spustiš gas po napaki pa je turbina izklopljena in imaš max okoli 3500.
Bom vprašal nekaj pragmatičnega.
Možakar kupuje 15 let star avto, ki ima tržno vrednost od 0-1000 €
Daj prosim obrni se stran od tega avtomobila, če že pred nakupov veš da nekaj ni ok.
Na trgu je veliko 156k in zagotovo boš dobil kašno solidno delujočo za solidno ceno.
Meni je to isto kot če bi kmet kupoval jalovo kravo in bo upal, da bo našel napako zakaj nima telička.
Predlagam da se ta podforum s trenutnim imenom tehnika preimenuje v tehnika&življenski nasveti..
Človek se je pač odloču da kupi ta avto in si ga zrihta v normalno stanje... hvala vsem za odgovore
In ti si šel s sodelavcem, da mu svetuješ pri nakupu pa še testne vožnje nista uspela odpeljati. Ne razumem, zakaj se čudiš, ko ti vsi svetujemo, da beži vstran od tega avta??
zdravo! sem pred nakupom novega(starega) avtomobila, in se mse zdaj nekako zapičil v 156-ko pa sem se vprašal kam se obrniti po pomoč pa mi druzga k ar forum ni ostal kateri motor 1.6 ali 1.8ts?kaj je treba paziti pred nakupom in pa kakšne vozne lastnosti ima(bolj cruz vrjanta ali dirkaška)
za odgovore se vam že vnaprej zahvaljujem
Zaključek zgodbe:
Avto kupljen za 500€.
Včeraj mehanik uredil izpuh(40€),ocistil egr,naredil optiko(50€),zamenjal rele za brisalce(15€) in pobrisal napake..lučka se ne prižiga več in avto dela normalno kot mora...
cena servisa 130€..