Hmm torej ce bom dol spuscal, bom dal eibach (2cm nizje), koni nastavljene na najmehkejsi setting pa zadaj od avtolusso obnovljene ter powerflexane roke - to je najbrz najmehkejsa verzija od vseh moznosti:)
Glede termostata - je ta senzor del termostata? Ker termostat sem ze zamenjal... Avto poleg obcasnega problema z vzigom konstantno malce nekaj dusi pri nizjih obratih, pa ne mislim s tem tipicno pomanjkanje moci pri 2.0ts - bolj gre za obcutek, da vcasih normalno potegne, vcasih pa kot da ga nekaj dusi... In glede na vse skp je najbrz luftmeser - ali pa morda lambda? Nisem mehanik in ne znam prevec diagnoz postavljat, vem pa kaj obcutim med voznjo:-)
Btw - razmisljam o namestitvi original sprednjega podaljska CUP ter original stranskih CUP zracnikov ( pragov pa zaenkrat originalov ni nikjer za dobit), pa me zanima ce ima kdo izkusnje z namestitvijo - predvsem me zanima kako se stranski zracniki obnesejo - glede na to da so fake, me zanima kam gre potem vsa voda in umazanija, ki gre skozi te odprtine? Tega namrec nikjer na netu ne zasledim:)