DIY: Menjava puš na zadnjih rokah - AR GTV / Spider 916

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Vodnik za vse tiste, ki ste se odločili sami zamenjati puše v zadnjih rokah na vašem GTV/spiderju. Na slikah so original nadomestne puše, popolnoma enak postopek pa je tudi s Powerflex pušami.

Kaj potrebujete
:

- prešo (ročno ali hidravlično)
- nove puše (original ali Powerflex)
- bakreno mast ali drugo mazivo za lažje vstavljanje puš in rok na okvir.

Najprej si označimo vse puše in pogledamo, kam katere pridejo. Pri temu nam lahko pomaga diagram, ki smo ga dobili od Powerflexa ali pa referenčne številke, ki so zraven novih originalnih puš. Za primer bomo vzeli roko, v katero je vpeta vzmet. Ta roka ima dve različni puši, zato je pomembno, kam vstavimo katero.

Slika

Nato gremo z roko do preše, kjer najprej spodaj podstavimo votel cilinder premera okvirja roke, v katerega izstisnjena puša pade, zgoraj pa pušo izstisnemo s polnim nastavkom v preseku celotne stare puše. Ne sme se uporabiti manjši ali večji presek, kot je presek same puše, ker bo puša ali razpadla znotraj ali pa boste poškodovali oziroma zvili roko.

Slika

Roka brez puš izgleda takole in opazno je nekaj manjše rje znotraj ležišča puš.

Slika

Najprej moramo zravnati vare na roki, kajti ti lahko preprečujejo vstavljanje puše nazaj. To je predvsem pomembno iz dveh razlogov.

1. sama roka bo lepše ležala na preši in bo puša šla ravno noter
2. če se prešajo Powerflex puše je pomembno, da se var okoli ohišja puše zravna, ker drugače ne gre celotna PF puša not in imeli boste izjemne težave pri sestavljanju rok nazaj na avto.

Slika

Var je označen z rdečim in je na obeh straneh roke.
Slika

Nato je potrebno ležišče puše očistiti in odstraniti vso rjo ter umazanijo. To bo poskrbelo, da bo puša šla lepše not in njena življenjska doba (pri original pušah) se bo podaljšala.

Slika

Nato je na vrsti prešanje puš v roko. Pri tem pazimo, da je vse lepo čisto, namazano in pa, kar je še najpomembneje, da prešamo pušo ravno v roko in da ne stoji postrani. Pri prešanju je potrebno biti pozoren tudi na to, da pritiskamo na zunanji, metalni del puše in ne na center, ker bomo tako ali pušo poškodovali ali pa ne bo sedla ravno v roko.

Pri prešanju Powerflex puš najprej vstavimo en del puše, nato drugi del in šele nato vstavimo v pušo metalni cilinder, skozi katerega gre vijak.

Slika

Ko so puše vstavljene pa lahko roko še malo pobrusimo in na novo pobarvamo, da ne bomo dajali zarjavelih delov nazaj na avto.

Slika

Za vse ostale roke veljajo popolnoma ista pravila prešanja, le da ni potrebno brusiti varov, saj so roke iz aluminija in niso varjene skupaj. Pri zgornji roki je potrebno biti tudi pazljiv, da se roka pri prešanju ne zvije (ker je v obliki vilice in je prešanje malce nerodno).

Zahvala za vodnik gre britanski ekipi AlfaWorkshop. Slike so tudi od tam.
Odgovori
  • Informacija