kristijan napisal/-a:
Cesta ni dirkališče, to je res, ampak občasno pa je fajn kak ovinek odpeljat malo bolj hitro in ne boš mi rekel, da bi ti bilo vseeno, če bi ti dal tok za avto kot jaz, da bi se ti kak passat tdi limal na rit, ti pa v breri ki zgleda kot tank, štirje rori zadaj, pa mu ne uideš, ni glih hvale vredno.
Na ovinkasti cesti in dirkališču ti velikokrat niti +100hp ne pomaga. Primer, na Grobniku, sem z 145qv z 155hp čez ovinke hitreje vozil kot razni V6 z krepko več konji, na koncu ravnine pa tudi ni z lahkoto prišel mimo, je moral kar konkretno priganjati avtomobil in pozno zavirati. Na cesti je pa razlika še toliko manjša, oziroma skoraj nična. Bolj kot konji je pomemben
voznik.
In pa prva stvar, katera mi ni jasna, kako lahko nekdo, ki se mu gre samo za performance kupi alfinega avtomatika, ki je zastarel. Izgube v prenosih je enormno, ročni menjalnik je veliko boljša izbira. Potem druga stvar, tuning avtomatika, zopet zgrešeno.....in še bi lahko naštaval. Tudi takojšnje znižanje vozila za 6cm, 20" platišča in kompresor na avtomatika niso ravno pripomogla k odličnemu delovanju avtomobila. Čim se začne avtomobil razstavljati in predelovati, takoj je veliko več možnosti, da pride do napake človeškega faktorja, neusklajenosti delov itd.
Sicer pa zakaj bi te prepričeval, itak si sedaj zelo zadovoljen z TDIjem. Ni vse tako črno/belo, treba je poznati vse plati zgodbe, da se lahko naredi nek zaključek.