DIY: Popravilo vrtečih gumbov na dvopodročni klimi - AR 147

Vodniki o nakupu in vzdrževanju

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
jefk
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 55
Pridružen: To Mar 20, 2012 8:50 pm

Verejtno se je že komu zgodilo, da so postali vrteči gumbi, s katerimi se regulira temperatura klime, zelo rahli in so se vrteli brez stopenj. Za to je krivo sedlo, v katerem leži ta stopenjski omejevalci. Sedlo se po določenem času odlomi in omejevalec ne opravlja več svoje naloge.

V tem vodiču vam bom prikazal, kako to enostavno popraviti.

1. Najprej je potrebno odstraniti avtoradio
2. Odstranite okvirček predalčkov

3. Odstranite enoto s predalčkoma. V reži, ki sta označeni z rdečo, vtaknite navadna izvijača tako, da se zoba, ki sta zadaj, sprostita. Tudi v režo, ki je označena z rumeno vtaknite navaden izvijač. Tako ste vse zobke, ki držijo to enoto, sprostili. Sedaj skozi luknji označeni z modro vtaknite prsta in vse skupaj previdno izvlecite

Slika

4. Z imbusom 3mm odvijačite dva vijaka in celotno enoto za upravljanje AC odstranite.
Slika

5. Odklopite 3 konektorje

Zgornja stran
Slika

Spodnja stran
Slika

Enoto je sedaj potrebno razstaviti, da pridemo do polomljenih sedel.

6. Odstranimo plastično ohišje. Tukaj je potrebno kar nekaj živcev in spretnosti, da sptostite vse jezičke, ki držijo ohišje fiksno. Najprej odstranite ventilatorček, označen na sliki. Jaz sem ga kar izpulil ( drži ga tesnilo, zato je kar močno pritrjeno)

Slika
Slika

Z izvijači sprostite vse jezičke ohišja (na bokih sta dva, spredaj 3 in zadaj 3) in odstranite plastiko. Pazite na velik zatič pred konektorjem za priklop na avto.

Slika
Slika

Notranjost je sestavljena iz dveh elektrosnkih vezij. Eno služi za krmiljenje ekrančka, drugo pa za regulacijo klime. Najprej odstranimo tisto z LCDjem.

7. Odklopimo flat kabel, ki povezuje enoti
Slika

8. Odvijačimo dva torx vijaka na levi in desni strani nato pa odstranimo matično ploščo z displayem.
Slika

9. Odvijačimo 5 torx vijakov, da lahko odstranimo drugo elektronsko vezje
Slika

10. Da se gumbi vrtijo brezstopenjsko, so krivi stopenjski omejevalci označeni na sliki, ki ne sedijo v za to namenjenih sedlih
Slika

Polomljeno sedlo
Slika
Slika

Omejevalec in odlomljen del
Slika

11. Odlomljene delčke s sekundnim lepilom prilepite na svoja mesta. Jaz sem vse skupaj dodatno ojačal še z vročim lepilom.

Če boste lepili z vročim lepilom, boste morali porezati odvečno lepilo tako, da bo ekranček lepo sedel na svoje mesto.

Sestavite v obratnem vrstnem redu, kot se razstavili.

Postopek je sila preprost, če je v vas vsaj malo tehničnega tipa (zanj pa potrebujete kakšno uro, če zraven prištejete še sušenje lepila).

Lep pozdrav
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

lepo opisan postopek. Tema bi lahko bila pod STICKY
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Prestavljam med vodnike. Zahvala avtorju za zelo lepo opisan postopek =D>
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mogoče samo dodatek, po mojih izkušnjah se dvokomponentna lepila dolgoročno veliko bolje obnesejo od sekundnih lepil.
Odgovori
  • Informacija