Pri variatorju faze je pomembno, da je olje stalno na max in nikoli iztrošeno. Je pa razlika, ali se variator stalno oglaša ali samo pri vžigu par sekund. Če samo pri vžigu, potem je menjava fedra in čiščenje solenoida čisto dovolj. Če pa je dizel zvok stalno prisoten, pa ne pomaga drugo kot menjati variator in vse pripadajoče, kar je potrebno sneti (jermeni, dihtunge...).Mboy napisal/-a:Kupil sem to Alfo septembra 2010 (dve leti nazaj) za 1350€. Prevoženih kilometrov 92.000, po servisni knjigi je štimalo vse, po 14 dnevih vožnje z njo, se je začelo, crknil variator faze (pri Petrovčiču me je stalo 460€ - variator, zobati jermen, napenjalec + delo) pa ne da bi mi povedal to, kaj je vse treba menjati, bi takrat še zamenjal vodno črpalko. No sedaj mi variator faze spet ropota pri zagonu in sem mnenja, da mi je verjetno dal notr tisti popravilni KIT za 8€. Pa še to, kao pooblaščeni servis, računajo original dele, a vidim Petrovčiča, ko kupuje dele v GMT Maribor...brezveze.
Nato komplet zavore, cilinder sklopke, svečke, LMM, 2-krat prednjo desno roko, oba končnika volana, komplet amortizerje, komplet izpušni sistem...
Vse skupaj me je prišlo blizu 2000€ popravilnih stroškov v 2 letih. Zelo slabe izkušnje z avtom, verjetno je posledica tega odvisna tudi od prejšnjih lastnikov ki verjetno niso redno vzdrževali. Jst na avtu vsako malenkost poštimam, ker mora avto biti tak kot je treba.
Sj Alfa je lepa, dobra za vozit ampak deli pa dragi, kot da je ne vem kaj, ker v bistvu ni, sam kvari se...
In kaj naj zdaj s to Alfo, jo prodam za 600€, itak se mi ne splača.
Kot drugo pa bi za dolgo delovanje variatorja izpostavil kvalitetno olje menjano na max. 10.000 km in zmeraj na max. Nikoli preko in nikoli pod 3/4.
Tko da ja, kupil si Alfo ravno s toliko km, da je potrebno v njo redno vlaganje, zato jo je prejšnji lastnik tudi prodal. Čakala ga je menjava svečk, velik servis, LMM, izpuh, roke, amortizerji, diski, zavore in ostal potrošni material. Zdaj je to pač tebi padlo v roke. Pač leta delajo svoje. To je enako pri vseh avtomobilih dotične starosti.
Zna pa sklopko zamenjat vsak sposoben mehanik.