- Najprej iz preventive odklopite minus na akumulatorju. Šarili bomo namreč okoli airbaga volana.
- Z imbusom 5 in daljšim nastavkom odvijete po en vijak na vsakem kraku volana, potem pa lahko gre dol. Z zelenega konektorja na airbagu spajsate dol varovalo, potem se ga pa potegne ven.
- Črn konektor, obkrožen z zeleno odklopite, tistega, obkroženega z rdečo, pustite pri miru. To je konektor na navitju in ni kaj odklapljat.
- Črn plastičen krogec potegnite dol in pokaže se matica volana. Z nastavkom 24 se odtegne. Naj ga še drži nekaj navojev, potem pa volan porukate dokler ne spusti, odvijete do konca in počasi (pazljivo s kabli za navoj volana!) vzamete dol.
- Na tej točki sem ugotovil, da sem pozabil slikati, zato sem si naslednjo sliko izposodil z interneta. S tremi vijaki osvobodite navitje volana (rumeni krogci), z dvema še VDC enoto (rdeči krogci). Spodaj se potem pokaže rele, ki ga s kakim orodjem nežno spraskate ven. Pazljivo s podnožjem, en konektor podnožja gre rad ven skupaj z relejem. Priporočam kakšno orodje (primer spodaj).
- Osvobojeni problematični rele
- Vstavite nov rele in ponovite vajo v obratnem vrstnem redu
Pomembno je, da se po originalni kataloški dobi Meyle-tov rele, ki pa NI ustrezen. S tem pri vklopljenih vseh 4 smernikih ti samo enkrat utripnejo in ugasnejo. Z drugim rabljenim pa zadeva deluje normalno.
Srečno