Ena butasta ideja o custom motorju...

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
Byrkus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 224
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Verjetno ga ni dirkaškega navdušenca, ki ne bi slišal za motor Ford Cosworth DFV 3.0 V8, kateri je v letih 1967 do 1983 dosegel 155 zmag v F1. Bolj malo pa je takih, ki vedo, kako je do tega motorja sploh prišlo. Gospoda Costin in Duckworth sta vzela dva vrstna štirivaljnika ford cortina lotus 1600 ccm L4, in ju pod kotom 90° združila v V8 8) Jasno, to je zelo v grobem rečeno. Prostornino sta morala malenkost zmanjšati, da sta prišla pod mejo 3000 ccm, nakar je ta motor dosegel zmago na svoji prvi dirki, na VN Nizozemske 1967, vozil je nepozabni 'leteči Škot' Jim Clark.

Torej, tole mi je dalo idejo za podobno izvedbo motorja. Recimo, da imam pred sabo dva recimo da identična vrstna štirivaljnika, ki bi ju hotel združiti v V8. Nekako bi bilo zaželjeno, da bi bila 'donatroska' motorja vgrajena vzdolžno, kajti v tem primeru bi bil ob vgradnji enako dolg, medtem ko bi večjo širino kompenzirali s tem, da bi morebitne pomožne agregate spravili v prostor med obema glavama. 8)

Torej - tukaj je več takih, ki imajo izkušnje s predelavami motorjev. Ali bi kaj takega sploh šlo?? Tako bi lahko na primer uporabil dva motorja od katre :P in ju pod pokrov motorja združil v V8 2200 ccm z osnovnimi 70 KM :lol: nakar bi seveda zadevo še stunirali na 130 ali več KM, ta agregat menda ni tako zahteven glede na svojo zasnovo in starost.

Ja, mogoče bi se res moral spraviti h kakemu bolj pametnemu početju kot je postavljanje butastih vprašanj ;) Vseeno pa me zanima, kakšni so vaši pogledi oz. reakcije na mojo idejo?
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim... :D Slika
Uporabniški avatar
Turtle
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4033
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 5:22 pm
Vozilo: Alfa Romeo Guiletta QV
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Kraj: Bilo kuda kiki svuda

Vidm maljon maloih problemov. Predvsem kak[en blok bo in kdo ga bo vlil. Skor bolj en V8 motor nabavt pa ga porihtat. Sicer pa vsi vrjetno poynamo alfin dirkalnik y dvema motorjema......okol 40ih mislm, da je blo...Tko, da ;e so oni pol bomo pa menda tud mi
Uporabniški avatar
alfatuner
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: Sr Mar 03, 2004 9:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

dejmo raj motor od jugeca skp stlačt k ma vsaj odmično v glavi

sam kdo bo naredu glavno gred?
blok se že da skupi zašvasat
TUNIN TILL PERFECTION!
Uporabniški avatar
Byrkus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 224
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Turtle: nisem nameraval vlivati svojega bloka. Nekako sem imel v mislih, da bi vzel oba bloka, ju vzdolžno prerezal po recimo kotom 45° (enega po levi in drugega po desni strani, kmečko rečeno), in ju nato združil skupaj pod dobljenim kotom 90°. Nastalo špranjo bi že zalil z litino ali iz česa pač je tisti blok ulit.

Ja, vsekakor bi bilo bolje imeti OHC ali celo DOHC glavo, kot pa OHV v bloku. Ker tukaj bi prišlo do še več nepotrebnih komplikacij™.

Glavna gred bi po neki logiki morala prenašati dvakrat več moči oz. navora kot pri enem posamičnem motorju. Kar pri jugecu pomeni (govorim na pamet) 170 Nm namesto običajnih 85. Kar lepa razlika. :)

Če zdaj pogledamo vse pluse in minuse - tak motor bi vsekakor bil unikaten, a vendarle bi bil dokaj poceni za vzdrževanje, razen bloka in glavne gredi (pa mogoče še česa) je vse velikoserijsko. Nadalje je zadeva zelo kompaktna, in pod pokrovom motorja ne bi vzelo bistveno več prostora, sploh če je osnovni donatorski motor pod pokrovom motorja že od prej nagnjen. Sicer je pa to spet odvisno od samega avta posebej. Glavni minus je pa seveda povsem nov prenos moči, ki bi moral biti primeren dvakrat večji moči in navoru. Če bi tako teoretično rečeno združen motor jugeca 55 (ki bi sedaj imel 2232 ccm in 110 KM) spravili na serijski menjalnik, bi le-ta vzdržal le zelo malo kilometrov. Drag (as in 'pospeševanje') bi bil itak neizvedljiv, samo zaropotalo bi nekaj pod pokrovom. :P

kaj pa glede povezav batov - ali bi se dalo izvesti tako kot pri Ducatiju, da gre istočasno en bat gor, drugi dol, in sta oba uležajena v istem kolenu?? Najverjetneje je to itak edina možnost, pa vseeno bi želel potrditve od nekoga, ki ima tukaj več znanja (in predvsem izkušenj) kot jaz. 8)

Vnaprej hvala za odgovore.
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim... :D Slika
Uporabniški avatar
alfatuner
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: Sr Mar 03, 2004 9:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

načeloma bi pol lohk pršravfu gor glih ker kol menjalnik ker konc bloka tko al pa tko ne bi bil isti in ti nikakor ne bi direkt sedl skupi!

laži bi blo linijski osmak narest
sam gredi skupi takneš pa blokskupi zašvasaš pa si hitr zmagu
TUNIN TILL PERFECTION!
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

A probamo? :)
Uporabniški avatar
Byrkus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 224
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Vrstni osemvaljnik ima pa še več slabosti ob komaj kakšni dodatni prednosti. Za začetek je tako dolg, da bi ga težko kam vgradil. Nadalje bi bil V motor precej bolj tog (in očitno kompakten) od vrstnega. Kdaj je sploh bil zgrajen zadnji vrstni osemvaljnik - od mercedesa 300 SLR (1955) dalje dvomim, da sploh kakšen. Raje so ga naredili v V. Recimo, da jaz ostajam pri konceptu V motorja. Vsaj v teoriji. :)
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim... :D Slika
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

:lol: :lol: :lol:


Veliko teorije v praksi pa seveda izvedljivo, a nesmiselno. Vsaj po mojem mnenju.



BTW: Vem za motor MB 500, prav tako V8, ki ima serijsko 326PS, kdor ga bo kupil bo ceneje skoz prišel.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
akhaab
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 216
Pridružen: Ne Mar 28, 2004 9:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lj-center

ena se bolj nora ideja: natlacs 2 motorja od 75 americe, dobis v12 z... hmmm...velik konji in vse skupi podpres z 4imi turbinami.


kad se gine, nek se gine otmeno!! :D :D :D
sapere aude
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

QUAD TURBO hehe... maš 2 mio sit za ta projekt?
Uporabniški avatar
akhaab
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 216
Pridružen: Ne Mar 28, 2004 9:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lj-center

ne.sam bi blo pa fuuul smesn. :mrgreen:
sapere aude
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Pol raj BIMOTO ... kaj pa 3 V6ke u vrsti? V18 hoho
Uporabniški avatar
akhaab
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 216
Pridružen: Ne Mar 28, 2004 9:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lj-center

al pa w24. motor k od aviona, na zvezdo! pa haubo bi blo treba kr snet. pomojem bi mela zadeva tok navora da sploh neb rabu menjalnika. 8)
sapere aude
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Je videl kdo swifta bimotore. To je projekt :lol:
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Odgovori
  • Informacija