Verjetno ga ni dirkaškega navdušenca, ki ne bi slišal za motor Ford Cosworth DFV 3.0 V8, kateri je v letih 1967 do 1983 dosegel 155 zmag v F1. Bolj malo pa je takih, ki vedo, kako je do tega motorja sploh prišlo. Gospoda Costin in Duckworth sta vzela dva vrstna štirivaljnika ford cortina lotus 1600 ccm L4, in ju pod kotom 90° združila v V8 Jasno, to je zelo v grobem rečeno. Prostornino sta morala malenkost zmanjšati, da sta prišla pod mejo 3000 ccm, nakar je ta motor dosegel zmago na svoji prvi dirki, na VN Nizozemske 1967, vozil je nepozabni 'leteči Škot' Jim Clark.
Torej, tole mi je dalo idejo za podobno izvedbo motorja. Recimo, da imam pred sabo dva recimo da identična vrstna štirivaljnika, ki bi ju hotel združiti v V8. Nekako bi bilo zaželjeno, da bi bila 'donatroska' motorja vgrajena vzdolžno, kajti v tem primeru bi bil ob vgradnji enako dolg, medtem ko bi večjo širino kompenzirali s tem, da bi morebitne pomožne agregate spravili v prostor med obema glavama.
Torej - tukaj je več takih, ki imajo izkušnje s predelavami motorjev. Ali bi kaj takega sploh šlo?? Tako bi lahko na primer uporabil dva motorja od katre in ju pod pokrov motorja združil v V8 2200 ccm z osnovnimi 70 KM nakar bi seveda zadevo še stunirali na 130 ali več KM, ta agregat menda ni tako zahteven glede na svojo zasnovo in starost.
Ja, mogoče bi se res moral spraviti h kakemu bolj pametnemu početju kot je postavljanje butastih vprašanj Vseeno pa me zanima, kakšni so vaši pogledi oz. reakcije na mojo idejo?