I like italian engine
Kolk bi se pa dal teoretično navit boxter 1.7? Čist tko informativno, pa tko da bi bil avto vozen vsakodnevno.
loooooooooool Na štajerskem mamo 2 NORI Q4 alfi ena je v Celju na 310KM ena pa v MB na 256km PA MB laufa že 4 leta tak saj je bla najprej v Kopru eno leto pol v Lj Pol v MB pol v Sl.Bistrici pa nazaj v MB in še vedno pipa na turbini z 8bar pritiska. pa gre še vedno čez 255 in ma najboljši tajming 14s 0-200!!! zmerjeno na letališču v MB.lev_cek napisal/-a:Ti avti so na robu obstoja, rajši bi nabavo večjo mašino pa stem dobo konje..Glej 164 3,0 24V, al pa GTA motor pa nerabiš nic sraufat, sila je v kubaturiLaserJaMM napisal/-a:Ni čist tko. Z overboostanjem se da te konje dobit. Turbino se da lažje in ceneje navijat kot N/A motor. S pravim čipom in naštelanim dovodom bencina brez skrbi dela brez problemov.
A ni 8 barov mal velik, pa 14s To Alfo bi pa res rad enkrat vidu.Q_4 napisal/-a:...na turbini z 8bar pritiska. pa gre še vedno čez 255 in ma najboljši tajming 14s 0-200!!! zmerjeno na letališču v MB.lev_cek napisal/-a:Ti avti so na robu obstoja, rajši bi nabavo večjo mašino pa stem dobo konje..Glej 164 3,0 24V, al pa GTA motor pa nerabiš nic sraufat, sila je v kubaturiLaserJaMM napisal/-a:Ni čist tko. Z overboostanjem se da te konje dobit. Turbino se da lažje in ceneje navijat kot N/A motor. S pravim čipom in naštelanim dovodom bencina brez skrbi dela brez problemov.
Meu jo je Alfist RG, 270 KM.AR-146 napisal/-a:mg je mel 156 2.5 V6 24V z kompresorjem kok konjev pa točno nevem sej piše nekje na forumu
Q_4 napisal/-a:loooooooooool Na štajerskem mamo 2 NORI Q4 alfi ena je v Celju na 310KM ena pa v MB na 256km PA MB laufa že 4 leta tak saj je bla najprej v Kopru eno leto pol v Lj Pol v MB pol v Sl.Bistrici pa nazaj v MB in še vedno pipa na turbini z 8bar pritiska. pa gre še vedno čez 255 in ma najboljši tajming 14s 0-200!!! zmerjeno na letališču v MB.lev_cek napisal/-a:Ti avti so na robu obstoja, rajši bi nabavo večjo mašino pa stem dobo konje..Glej 164 3,0 24V, al pa GTA motor pa nerabiš nic sraufat, sila je v kubaturiLaserJaMM napisal/-a:Ni čist tko. Z overboostanjem se da te konje dobit. Turbino se da lažje in ceneje navijat kot N/A motor. S pravim čipom in naštelanim dovodom bencina brez skrbi dela brez problemov.
Ni blem...men je tak vseeno...saj je nimam jaz in ne mislim ničesar dokazovat 2× so merli 0-200 baje je 2× nekaj malega čez 14s ni pa čez 15. Turbina...je 1,8 bara ja to pa je moja napaka. PS lopute na turbini so pa totalno obrnjene na 3. poziciji stikala. Ima stikalo 196, 226, 256KM žal taka je. V celju pa je RES...pozanimajte se malo bolj...301Km če je Lanchia Delta Turbo HF Integrale na teh konjih z Fuckan istim motorom pa fuckan isto turbino zakaj pol alfa nei mogla bi??? JE! pa še bele barve je. Nisem je vido samo si jo je en naredo za sebe in jo ma za svoje veselje. BAJE. V MB pri Petrovčiču (Fiat Alfa Lanchia servis) so baje nekaj paklali skup za njo. NEvem kaj. Avto je v glavnem v celju. Zgleda nena vete vsega tudi ne.MITT napisal/-a:Serijskemu motorju, tudi, če ma 1.8 Bara (kar je zelo visoka vrednost), bi še isto uro laufanja dvignilo glavo motorja. Folk preveč sanja (rekla-kazala sistem).
Če ima res 14s 0-200km/h, nej pride na legalni dreg rejs, kjer bo ziher zmagal. Kar pa dvomim, taka Q4 ne obstaja (pri nas tudi ni nobene z nad 250KM).
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov