Povečanje moči JTD-u / Chip tuning / Čipiranje

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
Inti
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2892
Pridružen: So Nov 03, 2007 7:24 pm
Vozilo: 147

Bi bilo več povabljivo ja.
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

inti sam upam da jih nimaš manj kot si jih melo v originalu :lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Manj jih ni... to sigurno, performanse so dost dobre, problem je v dimu.
Ter za moj okus mogoče mal preveč zaprta mapa okoli 2000 obratov.
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

vem, vem mal heca :lol:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne se hecat, to so blazno resne zadeve...

BTW, a zna kdo potegnit mapo z ECUja dol?
Bi mi prav prišlo... :P
Lahko na ZS...
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

TribesMan napisal/-a:Manj jih ni... to sigurno, performanse so dost dobre, problem je v dimu.
Ter za moj okus mogoče mal preveč zaprta mapa okoli 2000 obratov.
Pri moji 1,9 8V (RSR) je max boost točno pri 3000rpm. Še fantje pri Zegi so pohvalili krivuljo. And it makes sense. Sploh če bi rad da sklopka zdrži ni pametno da motor eruptira že pri 2000rpm.
Če hočeš šparat voziš do 2200rpm, če se ti pa stiska pa od 2200-4000. In ta princip super funkcionira.
Jaz res mislim, da se pri mojem nebi dalo bolj optimalno naštimat (kar sem izdatno preizkusil, saj je alfa čipana od oktobra 07).

Ko sem se iz testnega bmwja 320d touring xdrive automatic (ne sprašujte #-o ) usedel nazaj v svojo alfico, se mi je prav smejalo, koliko bolj zabaven avto mam. :D Courtesy of RSR.Tako da od mene samo respect.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pri moji je max boost (1.5 bar boosta) dosežen pri 1800 obratih. In ta boost potem drži konstantno do 4200 obratov... Tam potem pade... boost merjen na ECUju z Alfadiagom.

Karakteristika novora pojma nimam kakšna je. Ker nisem bil na valjih, vendar po občutku (in logiki) bi rekel da doseže 350+Nm nekje pri 2000-2100 in to potem drži vsaj do 3800 obratov (če hočeš 180KM pri 3800obratih moraš met vsaj 350Nm).
Potem pa nad 4000 zadeva pade, kar se tudi čuti na pospešku...
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

GhostP napisal/-a:
Inti napisal/-a:GhostP: Imaš kakšno informacijo od Senice?
Evo bil pri Senici. (sem bil vmes brez avta (Opel astra NI avto), ker sem imel popravilo po toči)

Stanje:
- Cena za čipanje je cca 350 EUR = 1,9 16V (z testom na dynotu).
- Za popust bi se dalo kaj še dogovorit (kakšnih 5% oz. cca 20 EUR).
- ta teden nima časa, ker mora zrihtat svojo 147-ko za grobnik
- v ponedeljek 6.7. zjutraj ob 8:30 gre moja 156 tja na prenastavitev čipa

Se pravi, do nedelje bi rabu kdo in kakšen avto (samo okvirno) bi čipal. tako da mu v ponedeljek povem koliko bi bilo interesentov za čipanje.
Ta cena je zdaj če je več članov, ali je to standardna cena? Ker za tako ceno bi bil tudi jaz zainteresiran, samo ne vem, če bodo finance že v ponedeljek :wink:
Uporabniški avatar
GhostP
Alfist
Alfist
Prispevkov: 351
Pridružen: To Feb 20, 2007 9:20 am
Kraj: LJUBLJANA

Binji napisal/-a:Ta cena je zdaj če je več članov, ali je to standardna cena? Ker za tako ceno bi bil tudi jaz zainteresiran, samo ne vem, če bodo finance že v ponedeljek :wink:
Cena za enega je 350 EUR. Popust je cca 20-30 EUR, če bi bilo več interesentov. Ni treba da je denar v ponedeljek.
Zbiram SAMO interesente - okvirne prijave. Nič ni obvezno.
V ponedeljek ga vprašam, kdaj bi lahko naredili čipanje in koliko točno pride po avtu, če bo kaj več interesentov.
Slika
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

GhostP napisal/-a:
Binji napisal/-a:Ta cena je zdaj če je več članov, ali je to standardna cena? Ker za tako ceno bi bil tudi jaz zainteresiran, samo ne vem, če bodo finance že v ponedeljek :wink:
Cena za enega je 350 EUR. Popust je cca 20-30 EUR, če bi bilo več interesentov. Ni treba da je denar v ponedeljek.
Zbiram SAMO interesente - okvirne prijave. Nič ni obvezno.
V ponedeljek ga vprašam, kdaj bi lahko naredili čipanje in koliko točno pride po avtu, če bo kaj več interesentov.
Pol pa kul :) Sem definitivno zainteresiran, imam pa 156 2.4JTD.
fr3nk
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: So Dec 08, 2007 6:25 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sevnica

mene lahko tud šteješ 1.9 jtd
Uporabniški avatar
Sektor 13
Alfist
Alfist
Prispevkov: 369
Pridružen: Po Mar 03, 2008 7:03 pm
Član Alfa Kluba: 0

Ej Inti, jaz sem mojo cipal pri SKNu, pa so mi nastavili tako, da potem ni vec zdrsavala sklopka niti se mi ni zdelo, da bi kaj kadil avto. Je pa res, da se mi je po dolocenem casu in nad 190 kmh skos prizigala lucka za motor, zato se opustil cipanje.... vsaj pri SKNju.
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Še vedno je dejstvo, da se ne moreš iti tuninga, če nimaš valjev :wink:
Uporabniški avatar
Inti
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2892
Pridružen: So Nov 03, 2007 7:24 pm
Vozilo: 147

Danes sem imel priložnost videt graf boosta na moji turbini, kateri linearno narašča do (okoli) 3000 rpm, potem pa šele doseže svojo zgornjo vrednost - s tem je zagotovljena zaščita sklopke. Polna vrednost boost pa bi morala biti dosežena pri manj kot 2000 rpm. To se mi s stališča varovanja sklopke ne zdi slabo, da je tako nastavljeno, vendar to ni to. Mi je žal, da sem šel k SKN-u.. Saj veste, kako gre zgodba: Malo denarja, ....
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Inti napisal/-a:Danes sem imel priložnost videt graf boosta na moji turbini, kateri linearno narašča do (okoli) 3000 rpm, potem pa šele doseže svojo zgornjo vrednost - s tem je zagotovljena zaščita sklopke. Polna vrednost boost pa bi morala biti dosežena pri manj kot 2000 rpm. To se mi s stališča varovanja sklopke ne zdi slabo, da je tako nastavljeno, vendar to ni to. Mi je žal, da sem šel k SKN-u.. Saj veste, kako gre zgodba: Malo denarja, ....
;) Inti ti samo preglej tist senzor za temperaturo in pritisk v sesalnem kolektorju... Če je to krivo potem si zmagal ;)

Pa BTW, sploh ni bilo tako malo denarja :P

Je pa zanimiva ta z boostom. Na moji je boost na full takoj ko je možno (1.5 bar boosta pri 1800rpm) sem omenil pred čipanjem da imam novo močnejšo sklopko in so odprli program na polno. Medtem ko pri intiju boost pride do cca 1bar boosta pri 1800 in potem linearno narašča da doseže 1.4 bara pri 3000 obratih.

Foggy da se, vsaj tako kot se izvaja pri nas večina tuninga...
Avto na valje, čip predelat, avto še enkrat na valje in adijo...
Tukaj valji nimajo nobenega vpliva na sam tuning, se gre samo zato da se vidi razlika prej in potem.
Če Senica res dela pravo optimizacijo... Torej avto na valje, prvi čip, avto še enkrat na valje skupaj z merjenjem izpušnih plinov in potem študiranje in ponavljanje teh dveh korakov dokler niso vsi happy. Je to to. Zmaga zagotovljena. To je pravi tuning.
Na žalost večina tunerjev tega pri nas ne dela, in prodajajo samo "generične čipe", če bi jaz prej vedel o tem kaj dela Senica bi se drugače odločil.
Odgovori
  • Informacija