Pri moji 1,9 8V (RSR) je max boost točno pri 3000rpm. Še fantje pri Zegi so pohvalili krivuljo. And it makes sense. Sploh če bi rad da sklopka zdrži ni pametno da motor eruptira že pri 2000rpm.TribesMan napisal/-a:Manj jih ni... to sigurno, performanse so dost dobre, problem je v dimu.
Ter za moj okus mogoče mal preveč zaprta mapa okoli 2000 obratov.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Ta cena je zdaj če je več članov, ali je to standardna cena? Ker za tako ceno bi bil tudi jaz zainteresiran, samo ne vem, če bodo finance že v ponedeljekGhostP napisal/-a:Evo bil pri Senici. (sem bil vmes brez avta (Opel astra NI avto), ker sem imel popravilo po toči)Inti napisal/-a:GhostP: Imaš kakšno informacijo od Senice?
Stanje:
- Cena za čipanje je cca 350 EUR = 1,9 16V (z testom na dynotu).
- Za popust bi se dalo kaj še dogovorit (kakšnih 5% oz. cca 20 EUR).
- ta teden nima časa, ker mora zrihtat svojo 147-ko za grobnik
- v ponedeljek 6.7. zjutraj ob 8:30 gre moja 156 tja na prenastavitev čipa
Se pravi, do nedelje bi rabu kdo in kakšen avto (samo okvirno) bi čipal. tako da mu v ponedeljek povem koliko bi bilo interesentov za čipanje.
Cena za enega je 350 EUR. Popust je cca 20-30 EUR, če bi bilo več interesentov. Ni treba da je denar v ponedeljek.Binji napisal/-a:Ta cena je zdaj če je več članov, ali je to standardna cena? Ker za tako ceno bi bil tudi jaz zainteresiran, samo ne vem, če bodo finance že v ponedeljek
Pol pa kul Sem definitivno zainteresiran, imam pa 156 2.4JTD.GhostP napisal/-a:Cena za enega je 350 EUR. Popust je cca 20-30 EUR, če bi bilo več interesentov. Ni treba da je denar v ponedeljek.Binji napisal/-a:Ta cena je zdaj če je več članov, ali je to standardna cena? Ker za tako ceno bi bil tudi jaz zainteresiran, samo ne vem, če bodo finance že v ponedeljek
Zbiram SAMO interesente - okvirne prijave. Nič ni obvezno.
V ponedeljek ga vprašam, kdaj bi lahko naredili čipanje in koliko točno pride po avtu, če bo kaj več interesentov.
Inti ti samo preglej tist senzor za temperaturo in pritisk v sesalnem kolektorju... Če je to krivo potem si zmagalInti napisal/-a:Danes sem imel priložnost videt graf boosta na moji turbini, kateri linearno narašča do (okoli) 3000 rpm, potem pa šele doseže svojo zgornjo vrednost - s tem je zagotovljena zaščita sklopke. Polna vrednost boost pa bi morala biti dosežena pri manj kot 2000 rpm. To se mi s stališča varovanja sklopke ne zdi slabo, da je tako nastavljeno, vendar to ni to. Mi je žal, da sem šel k SKN-u.. Saj veste, kako gre zgodba: Malo denarja, ....
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov