Povečanje moči JTD-u / Chip tuning / Čipiranje

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

GhostP napisal/-a:Evo takole.
Čipanje pri Senici:
- cena je 300EUR, če se jih prijavi več kot 5
- dela cca 2 do 3 avtomobile na dan (chip+dyno)
- termin, ki je možen prvi teden po GHD v Ilirski Bistrici ..... se mi zdi da je to od 3.avgust dalje
- cena je za ista za vse tipe (1.9 in za 2.4, 8V,16V,20V)

Prijave ??? Predlogi ??
Zaenkrat so:
- Binji - 156 2.4JTD
- fn3nk - 156 1.9JTD
- gregork - 156 2.4JTD 20V
- Alro - 156 1.9JTD 16V
- AR-146 - 156 2.4JTD 20v
- Inti - 147 1.9JTD 16V
- Aaxxx - GT 1,9JTD 16V 150PS
- kvizko - 156 2.4 JTD 20V

Pri RSR nimam vez. So mi dejal da pride 400 - 500 EUR odvisno od modela.
Samo pazi. RSR ima valje - DYNO v RIBNICI !!!!! in dvomim, da če pelješ avto v LJ na Brnčičevo, da ti ga bodo peljal na dino v Ribnico.

p.s. Čestitke Klavdiji za prvo zmago in skupno 2 mesto na KHD Grobnik (avto ma taprav)
Načeloma sem za.. samo upam da bom izterjal en star dolg do takrat.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Inti napisal/-a: Evo, sm spucal. Materjala več vrst.
Prej:
Slika
Scarry stuff :D
Če ne bo razlike, potem bo pa verjetno čas za menjavo... :>
8AK
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1999
Pridružen: Ne Sep 05, 2004 1:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Črnuče

a je možno tudi za citroena?
V8
Uporabniški avatar
GhostP
Alfist
Alfist
Prispevkov: 351
Pridružen: To Feb 20, 2007 9:20 am
Kraj: LJUBLJANA

8AK napisal/-a:a je možno tudi za citroena?
Vem da čipa WV group (WV,Seat,Škoda,Audi), Fiat group (Fiat,Alfa,Lancia), Peugeot, Renault, Opel, MB. Se mi zdi da je tud nek C5 čipov, ampak nisem sigurn. Bom vprašal. Rabu bi pol vsaj tip in motor v avtu
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če čipa Peugeote, potem se bo znašel tudi s Citroeni...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Torej zgodba okoli nesrečnega čipanja mojega avta pri SKNu se je zaključila včeraj...

Po tem ko sem s SKNom prišli do te stopnje, da je bilo po njihovo vzrok za kajenje v visokih napaka/okvara na avtomobilu, se mi je pred nekaj tedni javil eden od tunerjev na alfaowner.com češ da bo šel čez Slovenijo v kratkem in da bo zadevo pogledal...

Včeraj sva se končno dobila. Dečko je drugače Bolgar in je bil na poti iz Milana, kjer je prevzel športne odmične gredi za JTDja in je bil na poti proti Dubrovniku... :D
Najprej sva se zaplejala z avtom malo naokoli in pogledala odzive senzorjev. Že takoj po testni vožnji mi je dejal da zadeva definitivno ni čipana OK.
Sledil je download programa iz ECUja in download "originalnega čipa" z interneta.
Ko sva imela vse podatke sva šla preverjati razlike med originalnim fileom in čipom ki ga je naredil SKN.
Napake v čipu ki mi jih je omenil so bile sledeče:
- pritisk turbine dvignjen 3% (bistveno premalo) in to samo na eni od treh map ki določajo pritisk tubine
- količina vbrizganega goriva povečana 11% (bistveno preveč za tak pritisk turbine, po njegovem popolnoma logično da je kadil ker je dobil bistveno preveč goriva)
- torque limiterji niso bili popravljeni (omejevalci navora v odvisnosti od prestave, to je drugače zaščita menjalnika in sklopke)
- pritisk skupnega voda popravljen samo v eni od dveh map na ECUju
Pa še ene par stvari je bilo ki jih nisem čist razumel... ker v čipu je tolk enih podatkov da glava boli...

Ker je videl da je situacija čist preveč zašuštrana se je odločil da bo najprej generiral originalen file primeren za moj avto. Torej tak kot je prišel iz fabrke...
In ko je imel to je popravil vse potrebne parametre. To je ena posebna izkušnja, ko vidiš vse tiste tabele skrite v kopici podatkov... O_O
Uglavnem tipo res obvlada zadeve. Rabil je približno pol ure da je popravil moj ECU. Zraven pa mi je vse razlagal kako in kaj ter zakaj spreminja, ter seveda upošteval moje želje in pripombe.
Po opravljenih popravkih in checksumu je sledil še zapis novega ECU filea in testna vožnja...

Razlika je bila očitna takoj. 1. 2. 3. prestava dajo sedaj približno tak občutek kot bi ti pod ritjo razneslo granato. Prej je bil navor zaradi nepopolnega čipa v nizkih brzinah preveč omejen in mašina sploh ni dala vsega od sebe.
Kajenje je popolnoma odpravljeno. Mašina je veliko bolj prožna... vožnja včeraj proti domu ob 2h zjutraj je bila pravi užitek :D Pač tko kot človek pričakuje od čipanega avta.

Po končnem test driveu je rekel da lahko čip še malo popravi, če želim, ker je videl da je še nekaj rezerve ~5-10HP. Vendar je rekel da potem lahko v najslabšem primeru pričakujem malo dimljenja. Na koncu se za to nisem odločil, je pa rekel da se bo gibal okoli Slovenije tudi čez kakšen mesec in se lahko dobiva in bo popravil malenkosti. Ta opcija je še posebej fajn ker nameravam namestiti front mounted intercooler in BMC CDA airbox, pa bomo potem še malce popravili detajle, da bo res tako kot se šika.

Zanimivo je bilo videti njegovo reakcijo, ko sem mu povedal kakšne so cene čipanja v Sloveniji... :D Tudi pri "popustniških" cena okoli 300€ se je sam za glavo držal...

Vprašal sem ga ali je prpravljen narediti še kakšen remap za koga drugega, pa je rekel da ni problema, če je le dovolj interesentov. Pride v Slovenijo in zrihta... Za cene še nevem. Rekel je naj mu povem kateri avtomobili so v igri in bo povedal koliko. Ampk je alfist po srcu, njegov odgovor na vprašanje kakšne so cene me je res nasmejal: "If it is an Alfa then it is cheaper... if it is an Audi, it is a bit more expensive, but if it is a new Audi it is really expensive..."
Je pa sam rekel da on se predvsem ukvarja za JTDji ker jih pozna daleč najbolje.
Uglavnem če koga zanima, toplo priporočam...
Uporabniški avatar
Inti
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2893
Pridružen: So Nov 03, 2007 7:24 pm
Vozilo: 147

Tko kot sem ti že povedal - sliši se too good to be true 8)
Ti pa manjka samo še ena stvar, ki jo moraš izpeljat: Dyno test.

Bodi jack, pa se zmeni pri nekomu, ki ima valje, da se izmerijo nove nastavitve. Res me zanima še v številkah, kaj je tip sposoben naredit.

Iz izkušenj lahko povem, da je Tribesu avto dobro letel že s SKNjevim čipom - neprimerno bolje, kot moj. Če gre pa sedaj še huje kot prej? :shock:

Tribes, pa če praviš, da je razlika sedaj kot dan in noč napram SKN-jevim nastavitvam, in da ti povrh še nič ne kadi =D>
Pojdi na dyno, res.

Aja, pa dolžan sem omenit še to, da odkar sem spucal MAP senzor, da tudi meni občutno manj kadi =D>
Ampak še vedno kadi :doubt:
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Torej all-in-all SKN =; ? :-k

Čestitke, da kočno leti kot se spodobi. Boš dal kakšen video prožnosti, ker ko sem videl 2.0JTDm remapan v Bravu sem samo :shock:
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Heh, po povedanem je res skoraj too good to be true. Če pa je tip res tako dober in to potrdi tudi dyno, sem seveda zainteresiran :wink:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Bom ob priliki posnel "prožnost" z alfadiagom... speed vs time... 4. prestava 100-160. Imam rezultate teh testov iz SKNa pred čipom in potem (16.9s vs 12.9s z enim sopotnikom)...

Kar se SKNa tiče bom rekel samo še to in zaključil. Slišal sem veliko pohval na njihov račun, vendar so na žalost moje izkušnje, pa tudi intijeve, drugačne... Tako da nevem ali JTDji res niso njihova stvar, ali pa je remap delal nek vajenec.
Kar se mene tiče =;

Zanimivo je mnenje tegale Bolgara glede dynota. Po njegovem je dyno (vsaj tak ki jih imajo pri nas) uporaben kvečjemu za merjenje razlike prej/potem. Ker če narediš samo en run se lahko z kompenzacijskimi faktorji "pridobi" kar nekaj konj, pač če nimaš enakih razmer se da veliko pogoljufat.
Tako da šteje res samo primerjava prej in potem z identičnimi razmerami (temperatura in pritisk zraka, gume,...)
Boljše je z dynoti ki se priklopijo direktno na pesto kolesa. Torej brez gum... Ti naj bi bili bolj natančni, so tudi veliko dražji, in dejansko zelo uporabni tudi za fine tuning in razvoj novih map.
Rekel je tudi da dokler ne začneš delati nekih hudih predelav (drug turbo, odmične...) ima dyno precej majhno uporabno vrednost.

Je pa rekel da noben dyno ti ne pomaga če ne poznaš računalnik in njegovega delovanja.
gregork
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 596
Pridružen: Po Sep 29, 2008 2:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bohinj

Daj jaz sem tud za če je res tako fajn uštimov. =D>
Za SKN sem tud jaz slišov da niso prov za JTD motorje so sam za švabe in ostale dizle. #-o
AR ruls
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Aja, pa da dokončno razčistimo zadeve...

Po čipanju avto NE SME kadit. Če kadi, je več znakov, preveč nafte (včasih je to zaželjeno, kadar greš v ekstreme), slabi injektorji, kakšen senzor ki se ne odziva tako kot bi moral...

Ampak če je z avtom vse OK pred čipanjem, in ne kadi pred čipanjem, potem tudi po čipanju 99% ne sme kadit.
Izgovori v stilu "ja čipanje povdari vse majhne probleme na mašini" so bolj iz trte zviti kot ne.

Tako mi je bilo rečeno... sam tolk da boste vedeli...
cresh
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 139
Pridružen: Ne Avg 17, 2008 7:05 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

matr, dej če bo še hodil v slovenijo bi se jst takoj javil, ker men se zdi da svto ne gre tko kot bi mogu it in tud mehankar dons je reku da gre bolj kot 140KM sam da niti približno ni 170KM(izmerjenih na valarjih po čipanju).

Me pa še zanima kater FMIC boš dal gor? Jst se tud nagibam na nekaj večjega.
Uporabniški avatar
Bearex
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2223
Pridružen: Ne Feb 04, 2007 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Štore

Če Tribesman govori o članu Alfaowner foruma z nickom KGB, pol je ta tip kr ta prav maček, ker sem bral kaj je spravil iz svoje 147-ke JTD 8V.
Kaj me moti na moji Alfi?
Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Alfa všeč, a si je ne upajo imeti.
fr3nk
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: So Dec 08, 2007 6:25 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sevnica

jst bi bil tud za če se bo ustavil v sloveniji.
Odgovori
  • Informacija