Uau... tile pa obvladajo...
Očitno se bo treba še velik naučit...
147 1.9 JTD
115
159
147 1.9 JTDm
120
165
147 1.9 JTDm
140
190
147 1.9 JTDm
150
202
Dost heca, zdej pa postavimo stvari v perspektivo
Zadeva poveča moč motora s tem da prestreže podatke o pritisku goriva in motorju sporoči lažne (nižje) podatke o realnem pritisku goriva. Torej če gledamo JTD 16V 140HP, original pritisk goriva je 1400barov, največji možni pritisk ki ga še lahko izmeri senzor je 1800 barov. Torej lahko z hecanjem ECUja dosežemo 28% višji pritisk goriva, kar se sliši super
(pozabimo na to da pumpa za gorivo ščije kri pri 1800 barih).
Vendar potem je treba upoštevati še to da pretok goriva skozi injektorje narašča s kvadratnim korenom povečanja pritiska. Torej če smo pritisk povečali za faktor 1.28, bo razlika v pretoku goriva Sqrt(1.28)=1.13...
Kar pa je samo še 13%... O_o Torej kako s 13% povečanjem pretoka zraka dosežeš 35% povečanje moči motorja?!?
Realno povečanje moči je nekje iz 140 na 155-160 konjev.