Povečanje moči JTD-u / Chip tuning / Čipiranje

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

AHAHHAHAHAHA :lol: :lol:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-razen,da je vse skupaj napihnjeno,stvar deluje,tako,da ne vem kaj je tako smešno
-saj lahko čipaš :wink:
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Uau... tile pa obvladajo...
Očitno se bo treba še velik naučit... :lol:

147 1.9 JTD
115
159

147 1.9 JTDm
120
165

147 1.9 JTDm
140
190

147 1.9 JTDm
150
202

Dost heca, zdej pa postavimo stvari v perspektivo :D

Zadeva poveča moč motora s tem da prestreže podatke o pritisku goriva in motorju sporoči lažne (nižje) podatke o realnem pritisku goriva. Torej če gledamo JTD 16V 140HP, original pritisk goriva je 1400barov, največji možni pritisk ki ga še lahko izmeri senzor je 1800 barov. Torej lahko z hecanjem ECUja dosežemo 28% višji pritisk goriva, kar se sliši super :) (pozabimo na to da pumpa za gorivo ščije kri pri 1800 barih).

Vendar potem je treba upoštevati še to da pretok goriva skozi injektorje narašča s kvadratnim korenom povečanja pritiska. Torej če smo pritisk povečali za faktor 1.28, bo razlika v pretoku goriva Sqrt(1.28)=1.13...
Kar pa je samo še 13%... O_o Torej kako s 13% povečanjem pretoka zraka dosežeš 35% povečanje moči motorja?!? :D

Realno povečanje moči je nekje iz 140 na 155-160 konjev.
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Tribes pojma nimas. Italijani znajo VSE!

LP :mrgreen:
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7743
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

Kdaj odpremo na 190?
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

K se boš odloču da boš kupil novo turbino :D
sasop
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: To Nov 13, 2007 2:28 pm

Sem prvi lastnik 159 2.4 jtd 210 km SW TI, letnik 2008, prevoženih 110 tisoč, skoraj izključno na AC, s povprečno porabo 7,5 litra ter rednimi servisi. Sem torej umirjen voznik. Bi pa rad avto čipiral, ker bi imel rad več navora. Jasno mi je, da se material ob čipiranju bolj troši, vendar me skrbi, če bo zaradi tega avto občutno bolj trpel (menjalnik, turbina, sklopka). Redko sploh vozim nad 3500 obratov, še to par sekund ob pospe[evanju.

na RSR to naredijo za 60 Nm dodatnega navora.
kaj bi to pomenilo za obrabo v mojem stilu vožnje (skoraj izključno AC, obrati do 3500). Kdo to najbolje naredi

hvala za odgovor.
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 2:39 pm

En post višje imaš stručkota za to. ;)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Več navora v nizkih obratih je večja obremenitev za sklopko vztrajnik in mašino na sploh, kot pa naprimer več moči v višjih obratih.

Tako da če te full skrbi za obrabo, pač ne it v to.

Sploh če imaš stil vožnje vedno med 1500 in 2000 obrati in da ti tam odprejo navor na polno (to sploh ni priporočljivo delat) znajo bit na dolgi rok težave.

Če pa se čipa po pameti, pa potem tudi vozi tako, pa ne bo problemov.

Da se dobit tudi več kot 60Nm brez bistvenih težav, ampak ne pod 2000 obrati...
sasop
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: To Nov 13, 2007 2:28 pm

dobro, mogoče sem pretiraval z nizkimi obrati. dejansko sem povsem normalen voznik, ki je večinoma res na AC in mi ni za doseganje visokih hitrosti. mi pa veliko pomeni, da ima avto boljše med-pospeške, torej nekje od 3.prestave naprej. glede na navor sploh ne vidim potrebe po obratih nad 3500. hkrati ne bi rad, da se mi poraba zviša. vidiš logiko oz.nevarnost za čipanje? nekaj mi tudi pomeni občutek, da je avto močnejši, vendar v realnosti bom zelo malo to moč rabil...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne vidim problema...
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

Če je poraba dost pomemben faktor, vrzi ven DPF pa bo nekaj dodatnega navora plus manjša poraba.

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=25646

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... 7&start=45
Zadnjič spremenil slehernik, dne To Jul 31, 2012 12:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
sasop
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 30
Pridružen: To Nov 13, 2007 2:28 pm

Kje mi predlagaš, da to naredim? Koliko časa bom brez avta? Menda ti to delaš. Se lahko dogovoriva?
saso
dvince
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe Nov 05, 2010 3:31 pm

Koliko se pozna na moči ali porabi, če se odstrani EGR na Alfi 159 2.4 in kakšne negativne posledice ima to na motor, če ima sploh kakšne?

Sedaj imam chipano in odstranjen DPF, samo malo mi kašlja na nizkih obratih, verjetno zaradi zapacanega EGR.
V glavnem bi se rad rešil še tega odvečnega problema..
Odgovori
  • Informacija