Stran 85 od 90

Objavljeno: Ne Maj 26, 2013 11:28 pm
Napisal/-a enej_46
Pozdravljeni, saj bom pogledal celo temo imam celo noč časa, ampak vseeno imam nekaj vprašanj, če kdo ve iz glave in se mu da napisat.

Torej, kupujem alfo 147 jtd prvi model, in ker bo to moj prvi turbo diesel motor me seveda mika čipanje.
-Rad bi dal avto na valje in da se na bazi tistih podatkov optimizira ecu. Kdo to dela pri nas in koliko bi to cca. stalo?
- Se splača zmontirati aftermarket intercooler ter bolj odprt izpuh in širšo cev?
- Koliko bi mašina in turbina trpeli po čipiranju?

Nočem nobenih divjih številk dobit, ampak čisto tako, ker bi rad probal.

Nekaj vez imam v Trstu pri stricih, ki to delajo, ampak sem nonstop v Ljubljani in enostavno nimam časa it dol in vprašat.

Lepa hvala že vnaprej za odgovore.

Enej

Objavljeno: Ne Maj 26, 2013 11:58 pm
Napisal/-a PAJCI1
Vprašaj uporabnika Tribesman in ti bo zrihtal zadevo!

Objavljeno: Po Maj 27, 2013 12:01 am
Napisal/-a TribesMan
Kako je pa kaj s čipanjem 159-ke z 2.0 JTDM motorjem (170 KM)? Si že kakšno delal? Kakšna posebnost, razen, da je Euro5?

Namreč iščem drugo 159-ko in ena opcija je s takim motorjem...

Hvala
To je trenutno moj najljubši JTD. Sem jih že čipal ene par. Nobenih ekstra posebnosti, čipa se zlo lepo preko 200HP. Sem imel pa pri eni težave zaradi tlaka goriva, ker pumpa ni mogla dohajat... tej zadevi še nismo prišli do dna, ostale dve pa sta šle BP.
Po mojem mnenju vsekakor boljši motor kot 1.9 16V. Je tako dober, da skoraj ne vidiš razloga zakaj bi šel na 2.4, če odmisliš zvok.

Pozdravljeni, saj bom pogledal celo temo imam celo noč časa, ampak vseeno imam nekaj vprašanj, če kdo ve iz glave in se mu da napisat.

Torej, kupujem alfo 147 jtd prvi model, in ker bo to moj prvi turbo diesel motor me seveda mika čipanje.
-Rad bi dal avto na valje in da se na bazi tistih podatkov optimizira ecu. Kdo to dela pri nas in koliko bi to cca. stalo?
- Se splača zmontirati aftermarket intercooler ter bolj odprt izpuh in širšo cev?
- Koliko bi mašina in turbina trpeli po čipiranju?

Nočem nobenih divjih številk dobit, ampak čisto tako, ker bi rad probal.

Nekaj vez imam v Trstu pri stricih, ki to delajo, ampak sem nonstop v Ljubljani in enostavno nimam časa it dol in vprašat.

Lepa hvala že vnaprej za odgovore.
Intercooler se splača, če hočeš mal več dobit ven kot tisto stock čipanje. Problem je ker bo potem 99% sklopka začela drset, ker nima prav veliko rezerve... Tako da pred intercoolerjem je skoraj bolj pametno menjat sklopko za bolj zmogljivo. Po možnosti pa tudi diferencial za Torsen.
Mašina in turbina trpita bolj, samo ne tolk da bi kr crknilo. Jaz imam večji intercooler gor že skoraj 4 leta in tud čipana je že kar dolgo, pa še kr dela...
Problem pa je sklopka, ker mi je tudi "ojačana" sklopka po 120kkm popustila poslušnost.

Objavljeno: Po Maj 27, 2013 12:17 am
Napisal/-a alex146
TribesMan napisal/-a:
Kako je pa kaj s čipanjem 159-ke z 2.0 JTDM motorjem (170 KM)? Si že kakšno delal? Kakšna posebnost, razen, da je Euro5?

Namreč iščem drugo 159-ko in ena opcija je s takim motorjem...

Hvala
To je trenutno moj najljubši JTD. Sem jih že čipal ene par. Nobenih ekstra posebnosti, čipa se zlo lepo preko 200HP. Sem imel pa pri eni težave zaradi tlaka goriva, ker pumpa ni mogla dohajat... tej zadevi še nismo prišli do dna, ostale dve pa sta šle BP.
Po mojem mnenju vsekakor boljši motor kot 1.9 16V. Je tako dober, da skoraj ne vidiš razloga zakaj bi šel na 2.4, če odmisliš zvok.

Ja, ta stroj kar pohvalijo, kogarkoli vprašam. Prednost naj bi bila boljša lokacija DPFja, sklopka in menjalnik od 2,4....

Kaj pa to, da je Euro5? Mislim glede morebitne odstranitve DPFja in/ali disablanja EGR?

Anyways, če bom kupil se slišimo glede morebitnega posega :wink:

Objavljeno: Po Maj 27, 2013 10:03 am
Napisal/-a TribesMan
Euro 5 ima zelo stroge zahteve za dimnost. Močno dvomim da boš prišel čez tehničnega brez DPFja. Jaz nebi odstranjeval...

Objavljeno: Po Maj 27, 2013 10:44 am
Napisal/-a alex146
TribesMan napisal/-a:Euro 5 ima zelo stroge zahteve za dimnost. Močno dvomim da boš prišel čez tehničnega brez DPFja. Jaz nebi odstranjeval...
Pa sploh gledajo to pri nas?

Sicer pa, ja ga bomo najbrž kar pustili. No, najprej bo treba avto kupit, pol se bomo pa naprej pogovarjali :wink:

Še tole, ker vem, da ses spoznaš: lahko potrdiš, da je turbina (ali menjalnik?) in sklopka enaka kot pri 2,4? To bi morala biti dobra popotnica čipanju. Kakšen navor naj bi zdržala sklopka? Že moja pokojna 1,9 JTDM je bila čipana na 410 Nm navora, na koliko gre 2,0?

Objavljeno: Po Maj 27, 2013 10:49 am
Napisal/-a alex146
Aja, pa še glede EGR pri 2,0: ali ga pri čipanju pustiš pri miru ali se kaj dela glede njega v ECU? Kaj pa tista ploščica za fizično zaporo?

Hvala

Objavljeno: Po Maj 27, 2013 11:00 am
Napisal/-a TribesMan
Dimnost preverjajo na vsakem tehničnem pregledu. To je edina stvar ki se preverja pri dizlih.

Turbina seveda ni ista, je pa turbina zadnje generacije, in veliko boljša kot v 1.9 16V.
Menjalnik je isti, vztrajnik je nekoliko drugačen, ker je razlika med 5 in 4 cilindrašem zaradi balansiranja... Sklopka pa je zelo podobna.
Za avto se čipa nekje na približno 430Nm in 205HP.

Če pa je bila tvoja 1.9 čipana na 410Nm (govorimo o realnih številkah, ne o optimističnih slovenskih dinamometrih), pa je to verjetno glavni razlog zakaj je pokojna.
Sicer pa dvomim v 410Nm, na 1.9 bi rabil za to 95mm3 goriva. In 1.7 bara boosta na turbini. Daleč od varnih številk za stock 1.9.

EGR se dela "po želji", je pa EGR v 2.0 boljši. Ni več elektromagneten, ampak s servo motorjem in povratno informacijo o poziciji. Veliko manj vejretno da se zabaše in ckrne.

Objavljeno: Po Maj 27, 2013 11:31 am
Napisal/-a alex146
Takole je bilo pri moji:
http://alfa-klub.com/files/forum_img/ch ... -19-jt.png

je pa res sklopka šla kmalu po cipanju, ampak po tistem ni bilo nobenih težav vec, pa sem prevozil še 50 kkm, preden sem avto prodal.

Se pravi, glede EGR predlagaš don't touch, ne elektronsko, ne fizicno?

Objavljeno: Po Maj 27, 2013 12:48 pm
Napisal/-a TribesMan
Ah ja, Senica. :) To je realno 360Nm in 165HP.
Številke so res velike, vendar so daleč od realnega stanja.

EGR se pri 2.0 lahko izklopi ali pa "pripre". Pač po želji. Ni pa neke potrebe...

Objavljeno: Sr Okt 16, 2013 1:06 pm
Napisal/-a zan8
No pa sem se tudi jaz odločil, da malo dodamo konjičkov moji 120 KM 159.
Rezultat je neverjeten.Sedaj mi je žal zakaj nisem tega naredil že s staro 156.Sedaj avto dejansko gre čez ves nabor vrtljajev enakomirno.Včeraj šel na testno vožnjo pa kar nisem mogel zavit iz obvoznice.Sem šel še en krog okol Lj. :D

Kot je že nekdo pred mano napisal TribesMan je res čarovnik.
Hvala.

Objavljeno: Če Dec 05, 2013 10:48 am
Napisal/-a black mike
imam 156 sw 116hp (čipirana na 147hp) in me zanima kej narest da bi dobil še več konjenice... v planu imam večji intercooler, direkt izpuh brez katalizatorja in ostalih dušilcou pretoka zraka (samo odprt zadnji powerfull lonc).narest morm še cold air intake,...
zanimam me če bom pol mogu vse skupi še enkrat sprogramirat?
pa na kok konjičev lahko računam potem??
rad bi prišel na cca 180-200hp da naščijem integrooo..
zaenkrat se hondice kr skrijejo razn vti mi je skoz v štric ko dregamo.
dregal sm v torek 3.12. in nism mogu vrjet kok gre alfica karavanka (1430kg) proti 400kg lažjimi hondicami....

hvala za info.

Objavljeno: Če Dec 05, 2013 11:37 am
Napisal/-a coolbits
Bo potrebna najprej druga turbina, boljša, sprednji intercooler tudi obvezno... + to kar si opisal, pol pa bo že sklopka počasi na meji...
Seveda potrebuješ popravljen program z drugo turbino in IC...

Objavljeno: Če Dec 05, 2013 12:09 pm
Napisal/-a black mike
a kdo ve kaksno (večjo) turbino rabim?
od 2.4jtd 140hp al od 176hp ? sklopka je že nova not tko da bi mogla zdržat, pa injektorje bi kupu večje pa benz pumpo od 2.4jtd.

dejte če je kdo mojster nej napiše kaj rabm...

hvala

Objavljeno: Če Dec 05, 2013 12:13 pm
Napisal/-a coolbits
Od 2.4 176hp recimo, bi bla že ok. Pumpe in injektorjev ne potrebuješ boljših... mogoče še senzor za pritisk goriva ni pa nujno.