Jaz mam 225/40/18 8J ET38, pa mi nikjer ne čoha. res pa je da je na notranji strani spredaj prostora mogoče 3mm. Pa če imam polno naloženi avto, mi včasih odzadi počoha po tistem filcu ko kje rukne.
pozdravljeni ,mene sicer zanima ena stvar in sicer kaj rabim da homologiram dimenijo 225 45 17,v homo. kartončku imam samo vpisano mero 215 45 17...vozim 156 SW JTD M-jet, 2003...
trenutno se pa vozim pa na 225 45 17 zimskih gumah,feltne so pa OZ ne vem imena vem pa sa so širine 8J in so bile montirane na Lancia PHEDRA,ker mi platišča v avto nič ne grabijo jih želim obdrzati,nameravam dati letne gume gor pa če bi dal 215 bi bile preveč noter in rob feltne bi gledal ven,sem bil pa prejšnji teden na teh. pregledu pa niso nič komplicirali...
Zux napisal/-a:pozdravljeni ,mene sicer zanima ena stvar in sicer kaj rabim da homologiram dimenijo 225 45 17,v homo. kartončku imam samo vpisano mero 215 45 17...vozim 156 SW JTD M-jet, 2003...
Ja moras homologirat, razen ce bos montiral letne 215/45/17
Za homologacijo rabim alu platišča z TUV certifikatom al kaj...nikoli nisem še homologiral tak,da ne vem kaj rabim,al lahko peljem tja z obstoječimi felgami?
Hvala za pojasnila...
Najprej moraš na uradnem servisu zaprosit za listino predvidenih dimenzij za tvoj avto. Potrebuješ številko šasije in nekaj se plača. Potem namontiraš pnevmatike ki ustrezajo tvojemu vozilo in se odpelješ na pristojno inštitucijo kjer to dodatno dimenzijo vpišejo v tvoj homologacijski karton. Predložiš listino ki dokazuje predvideno dimenzjo za tvoj avto ki si jo dobil na servisu. Če nimaš še a4 izdaje ti potem računajo tudi to.
To je postopek če imaš originalna platišča Alfa Romeo oz. replike.
Če imaš neka aftermarket platišča (OZ, Dezent, Momo...) potem poleg ostalega potrebuješ še TUV certifikat od platišč.
L.P.