Pletene zavorne cevi

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
Inti
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2892
Pridružen: So Nov 03, 2007 7:24 pm
Vozilo: 147

Kmalu bo čas, ko bom menjal vse diske in ploščice. Da pa se bo vse skupaj konkretno ustavljalo, bom poleg novega zavornega olja zmontiral še pletene cevi.

V nekaj temah na forumu so te cevi že bile omenjene, vendar nikoli nismo povedali, zakaj so katere boljše kot druge. Verjamem, da ni vseeno, ali kupim najcenejše na e-bayu, neke vmesne pri Alfisti.net, ali pa kake hudo drage....

Kakšne so vaše izkušnje? Na kaj pazit pri nakupu? Kakšne so razlike?
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Stari cev ko cev. Guma pa okol pletena kovina, kot pod umivalnikom v kopalnici. Najceneše=best.

Citat iz enega foruma: "Zavorne cevke poglejte GOODRIDGE na ebay.co.uk do pa med 50 in 80 euro odvisno od modela. Ploščice pa čez ferodo ds2500 za svojo ceno in svojimi lastnosti nisem še proval."
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Uporabniški avatar
prjatu
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3940
Pridružen: So Jan 24, 2004 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Po kolk ima take cevke Jakšič? Dejstvo je, da vkolikor voziš kolikor toliko športno in pri tem uporabljaš tudi zavore :lol: , so take cevke nuja, sicer hitro pade pedal do podna.

O citatu s Ferodo 2500, pa bi lahko nastala druga tema
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa

Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ni nujno met teh cevk. Sploh pri 1,9jtd ne. Je pa boljši občutek na pedalu in že samo to je po mojem vredno tega denarja.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

Cevke se med sabo ne razlikujejo bistveno. Dražje so ponavadi tiste, ki imajo rostfrei priključke namesto navadnih.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Uporabniški avatar
prjatu
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3940
Pridružen: So Jan 24, 2004 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

bass napisal/-a:Ni nujno met teh cevk. Sploh pri 1,9jtd ne.
Hočeš reči, da traktor nikamor ne gre :lol:

Vse je odvisno od načina vožnje. Navadnemu smrtniku bodo povsem zadoščale že navadne gumijaste in razlike ne bo opazil.
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa

Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Se mi se nis zgodilo da bi pedal sel do podna...niti pri spustu z Vrsica :wink:
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Na Grobniku po parih krogih, se je že kar pošteno poznala odsotnost pletenic. Ni prijeten občutek ko na koncu ciljne ravnine pri ca. 180km/h pristineš na zavore in se stopalka obnaša kot žvečilka, dočim na cesti se mi kaj takega še ni pripetilo, izjema je morda AC.

Lp
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Vprašanje: ali mar dodatno pletenje z inox mrežo bolje odvajajo toploto iz čeljusti kot tiste brez, ker za moje pojme pri večkratnem zaviranju na polno (kakšno dirkališče) se čeljusti kar dobro pogrejejo in mehak pedal je posledica plinskih mehurčkov pregretega olja v čeljustih.
Kaj ima dodatno pletenje na rorčkih tukaj veze s hlajenjem čeljusti pa žal ne razumem?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Zaradi visoke temperature olja se navadne gumijaste cevke segrejejo, posledično postanejo mehke in se začno raztegovati. Zaradi raztegovanja le teh, pa pride do zmanjšanega zavornega učinka.

Lp
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Same pletenica ne pripomore dosti k boljsemu zaviranju...kot je el barto napisal mora biti temu primerno tudi zavorno olje (za visje T). Pol vse zamenjas....pletenico in zavorno olje in na koncu moras pol montirat tudi temu primerne gume, da lahko koristis to zavorno pot. Z kakimi cunga lunga gumami bo zavorna pot se zmeraj dolga, ne glede na pletene zavorne cevke.

Ce na kratko povzamem....lahko das ne vem kake karbonhibridnepletene cevke...ce so gume za en kurc ne pomaga nic!

@inti
Da ne bos mislu da ti sedaj odsvetujem nakup pletenic :wink:
LP
Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2069
Pridružen: Po Sep 29, 2003 9:28 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 GT Junior
Kraj: Brda

Pri meni se recimo na mobikrogu ali pa med tiščanje drugače nikoli ni zgodilo, da bi pedal ratal "gumjast", ravno nasprotno, ko sem prišel na mejo zavor, je pedal ratal trd kot skala...

Ciao Alfista :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

Zavorne cevke so izredno hvaležna zadeva, v kombinaciji z boljšim oljem, boljšimi diski in zavornimi ploščicami. Me čaka isti projekt v bližnji prihodnosti......





Yagi-san
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

dejte mi razložit kaj pridobiš s to pleteno cevjo??
lajtunge po celem avtu so pa originalne, tiste pazite rajši.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tiste lajtunge ki so razpeljane po avtu so iz kovinske cevi... trde... tisto je tako kot je, tam se ne da več velik narest, niti ni potrebe...

Gumijaste cevke po drugi strani so precej bolj... "spužvaste"
Odgovori
  • Informacija