Iščem informacije o tuningu JTDjev

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mika me da bi se priučil vsaj osnov čipanja JTDja za lastne potrebe.

Seveda je software drag ko pes. Malo sem pogledal stanje na trgu in številke so precej sočne (tja okoli 4000€ za hardware+software).
Obstajajo pa cenene kitajske kopije, ki "naj bi delale".

Ima kdo kakšne informacije ali se da s kopijo tuning orodja "Galletto 1260" narediti kaj pametnega, ali je to sam iskanje težav?

Uglavnem iščem nekaj s čimer bi lahko urejal mape na mojem EDC16C8 računalniku. In vsaj osnovne informacije "know-howa".
Rabim stvari za branje map iz ECUja, urejanje map in pisanje map nazaj na ECU.
Pripravljen sem investirat kakih 500€.
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Tribes da ne bo ribato po tvojem šušmarjenju :mrgreen:
Pa sorry za off

LP
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

Kaj pa kakšni stand alone managementi?
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
scorpionx
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 614
Pridružen: Pe Sep 21, 2007 3:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: obala

Tudi jaz se ne bi spuscal v to...
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

Verjetno ne iščeš več KWP2000+, ker ne piše, da podpira EDC16C8? Za Galletto 1260 tudi ne najdem, da bi podpiral tvoj ECU :?

Sem našel pa tole - BDM100 ECU Flasher
Supported ECU's Checksum Calculated in Writing

ALFA ROMERO, 147, 1.9 JTD 16V EDC16C8 BOSCH
EDC16 AlfaRomeo/Fiat/Lancia
S tem lahko potem dol potegneš program z svojega avta. Če dobiš kje program, da lahko editiraš potem mape, bi mogoče bilo za začetek dobro, če ti bi lahko uni, ko ti je remapal avto poslal base mapo za 1.9JTD 16V in potem izhajaš iz tam kaj je spremenil pri tvoji?
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

TribesMan napisal/-a:Mika me da bi se priučil vsaj osnov čipanja JTDja za lastne potrebe
Tko na 5 let en avto,ali bi popoldansko obrt odprl :wink:
"I cant" is not an option !
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Sej je vseeno al bo ribato... Who cares... No pain no gain. :)

Ozi Galletto 1260 100% podpira EDC16C8. KWP2000+ pa ga res ne. BDM100 pa ni primeren za to kar jaz hocem, saj zahteva da ECU vzames ven iz avta in delas na "mizi", ne preko OBD porta.

Moj namen je bil tako kot si ti napisal, downloadat file z ECUja in ga primerjati z originalom, ki ga lahko najdes online... To bi bil zacetek... Pol pa mujo znajdi se.

Svabo, izkljucno samo za moj avto, da lahko optimiziram elektroniko po predelavah... Nimam se casa se z drugimi ukvarjat.

Recimo moj avto trenutno ze skor 2 mesca laufa s starim cipom, nastavitve so pa cist off :) zdaj bi komot spustil pritisk na turbini, ker gre v masino cist prevec zraka...
Uporabniški avatar
Bearex
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2223
Pridružen: Ne Feb 04, 2007 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Štore

Sorry, sam si pa đek. Pravo orodje stane 4000€, ti bi pa rad z 500€ skoz pršu, pa še profesionalno zadevo sčipal.
To je tak ko da bi se odločil da Widnowsov ne boš več uporabljal, ker so originalni predragi, ampak za original DOS si se pa pripravljen stegnit, no ja grafika zna bit mal problem, pa kompatibilnost tudi, ampak no pain no game. #-o #-o #-o
Kaj me moti na moji Alfi?
Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Alfa všeč, a si je ne upajo imeti.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Bearex chill...

Nisem nič rekel o profesionalnosti. Rad bi pač sam naštudiral zadeve toliko da bi lahko spreminjal osnovne zadeve na svojem avtu. Ne rabim profi zadev, ker ne mislim prodajat svojih storitev naprej. Pač nimam srca da bi nekomu zajebal avto, za svojega mi je pa čist odkrito vseeno.
Sicer pa zadeva ni raketna znanost, vsi so se mogle nekak naučit to zadevo in mislim da tolk pa sem sposoben, da bom vsaj približno ziteriral zadevo. Če se vsak drugi mungo vozi okol s tuning boxom bo pa tud moj šalabajzarski čip dobr se ti ne zdi?

In ja tko kot si reku, zadeva je tko k Mac OS vs Linux. One is expensive but cool, other is cheap but does the trick. Če veš kaj je treba naredit lahko zdownloadan ECU file popraviš tudi z notepadom. Edin mal več časa vzame. :lol:

Anyway have fun ;)
Uporabniški avatar
Bearex
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2223
Pridružen: Ne Feb 04, 2007 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Štore

No ja, dokler mojga avta v notepadu ne čipaš je men čist vseeno :lol: :lol:
Kaj me moti na moji Alfi?
Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Alfa všeč, a si je ne upajo imeti.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Brez skrbi, ne bom, tud če boš prosil... ;)
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

To z notepadom bi verjetno res slo. Saj naceloma spreminjas samo stevilke oz. razne parametre. Skines dol trenutni setup, popravis, nalozis in probas. In pol ponavljas vajo dokler nisi zadovoljen, ali pa dokler ne gre kaj falit :mrgreen:

Pomoje je najvecji problem ker se moras ucit na svojih napakah....ker ti noben tuner ne bo hotu brezplacno svetovat kaj je kaj, kaj se sme in kaj ne.

Tribesman =D>

LP
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Seveda, ucit se moras na napakah, pa upostevat vsa splosno znana pravila... Glede EGT, EMP, glede tocke vziga... Dobro je imet tud cimvec senzorjev na masini, da vidis odziv...

Drugace se pa ne rabis jebat z notepadom... Imas free programe... :) niso profi sam da pa se kej narest...
Odgovori
  • Informacija