Stran 1 od 2

težave po čipanju

Objavljeno: Ne Nov 20, 2011 2:43 pm
Napisal/-a tyger
Zdravo!
Imam alfo 156 1.9 140hp in po čipanju se mi avto meče v zalilni režim, ampak tam 4,5,6 prestava ko ga pritiskaš do konca, skratka ni nekega zaporedja engrat mi ga je vrhlo že tudi v tretji prestavi ko sem se peljal v hrib. Tester pokaže stalno prevelik tlak turbine. Smo očistili grlo, zamenjali senzor pritiska turbine in podobno, vendar vedno isto. A je imel kdo že podobne težave in kje iskati rešitev?

Objavljeno: Ne Nov 20, 2011 2:52 pm
Napisal/-a coolbits
Resitev je v pravilnem cipanju vecinoma. Sploh ce se ti to ni prej dogajalo.
Ce se je pa ze prej pa se ne cipa in se najprej odpravlja napake.
Meni se dozdeva, da limiter ni povisan in ko ga preseze dobis napako.

Objavljeno: Ne Nov 20, 2011 4:34 pm
Napisal/-a alfa156romeo156
in kakšna je razlike pred in po čipanju? kje si čipal? LP

Re: težave po čipanju

Objavljeno: Ne Nov 20, 2011 5:07 pm
Napisal/-a mitoma
tyger napisal/-a:Zdravo!
Imam alfo 156 1.9 140hp in po čipanju se mi avto meče v zalilni režim, ampak tam 4,5,6 prestava ko ga pritiskaš do konca, skratka ni nekega zaporedja engrat mi ga je vrhlo že tudi v tretji prestavi ko sem se peljal v hrib. Tester pokaže stalno prevelik tlak turbine. Smo očistili grlo, zamenjali senzor pritiska turbine in podobno, vendar vedno isto. A je imel kdo že podobne težave in kje iskati rešitev?
Kontaktiraj uporabnika TribesMana ,on ti verjetno lahko pomaga!

Objavljeno: Ne Nov 20, 2011 5:07 pm
Napisal/-a tyger
Zdravo!
Ne prej se to ni dogajalo. Sem pa najprej čipal v slovenij in se je to dogajalo, ko nismo našli napake smo dali nazaj orginalen program. Nato sem šel čipat v avstrijo in se je ponovilo isto, sicer ne takoj. Ja razlika je bila po čipanju, avto je dosti bolj odziven. Nisem več siguren kaj bi zezalo, smo očistili grlo, egr ventil vse je bp, tudi senzor pritiska turbine je bil drugi in isto. Zanimivo pa to, da z orginal programom pa ga ni metalo ven. Mi pa je predhodni lastnik povedal, da ko je on kupil ta avto se je metalo v zasilni rezim tudi z orginal programom, potem pa so samo očistili turbino in je bilo ok. Tako da trenutno nimam več idej.

Objavljeno: Ne Nov 20, 2011 5:08 pm
Napisal/-a turko
alfa156romeo156 napisal/-a:in kakšna je razlike pred in po čipanju? kje si čipal? LP
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=118

beri tole ;)

Objavljeno: Ne Nov 20, 2011 5:15 pm
Napisal/-a mitoma
tyger napisal/-a:Zdravo!
Ne prej se to ni dogajalo. Sem pa najprej čipal v slovenij in se je to dogajalo, ko nismo našli napake smo dali nazaj orginalen program. Nato sem šel čipat v avstrijo in se je ponovilo isto, sicer ne takoj. Ja razlika je bila po čipanju, avto je dosti bolj odziven. Nisem več siguren kaj bi zezalo, smo očistili grlo, egr ventil vse je bp, tudi senzor pritiska turbine je bil drugi in isto. Zanimivo pa to, da z orginal programom pa ga ni metalo ven. Mi pa je predhodni lastnik povedal, da ko je on kupil ta avto se je metalo v zasilni rezim tudi z orginal programom, potem pa so samo očistili turbino in je bilo ok. Tako da trenutno nimam več idej.
Kot sem ti že napisal kontaktiraj uporabnika TribesMana,ker če ti kdo tuki gor lahko pomaga glede čipanja je to on,ker se res razume v te stvari in je čipal že veliko alf na tem forumu in za nobeno ne vem,da bi bili po njegovem čipanju problemi! :wink:

Objavljeno: Ne Nov 20, 2011 5:22 pm
Napisal/-a coolbits
Tako je, slab program je nalozen in zahtevaj reklamacijo.
Tribesman obvlada, ni pa edini ;)

Objavljeno: Ne Nov 20, 2011 5:23 pm
Napisal/-a TribesMan
Nekdo je nekaj kapitalno zajebal sem skor 95%... bi bilo vredno pogledati kako je avto čipan... :)

Če je metalo v zasilni način že z original softwareom, potem je pa itak en kup možnosti kaj je narobe...

Objavljeno: Ne Nov 20, 2011 5:35 pm
Napisal/-a mitoma
coolbits napisal/-a:Tako je, slab program je nalozen in zahtevaj reklamacijo.
Tribesman obvlada, ni pa edini ;)
No comment!
The facts speak otherwise!

Objavljeno: Ne Nov 20, 2011 5:43 pm
Napisal/-a jaka_speed
Jaz sem svojega Megana čipal pri Tunerc-u pred pol leta..Iz 106 KM na 120 KM in navor iz 240Nm na 280 Nm.Vse zmerjeno na valjih prej in potem.Avto je čist drug,poraba manjša pri enaki vožnji.Skratka sem FUL zadovoljen.Do sedaj se ni pokazala ena sama hiba.

Objavljeno: Po Nov 21, 2011 10:33 am
Napisal/-a LaserJaMM
Zakaj ga nisi čipal na 240KM, potem bi avto dejansko nehal pit. :mrgreen:

Objavljeno: Po Nov 21, 2011 10:41 am
Napisal/-a kosir1234
Si lahko še bolj nesramen? Človek se nekaj trudi pa nekaj plača, ti ga pa potem tako zmerjaš? S tem kažeš odraslost mim grede.

:lol: :lol:

Objavljeno: Po Nov 21, 2011 10:50 am
Napisal/-a LaserJaMM
:lol: :lol:

Objavljeno: So Nov 26, 2011 6:43 am
Napisal/-a AR-146
jaka_speed napisal/-a:Jaz sem svojega Megana čipal pri Tunerc-u pred pol leta..Iz 106 KM na 120 KM in navor iz 240Nm na 280 Nm.Vse zmerjeno na valjih prej in potem.Avto je čist drug,poraba manjša pri enaki vožnji.Skratka sem FUL zadovoljen.Do sedaj se ni pokazala ena sama hiba.
Za celih 15 konjev si čipal a ni to mal malo, sploh pa da je avto čist drug sicer pa važno da si ti zadovoljen