Povečanje moči bencinskim agregatom

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Glede na to, da je LJ cela država, bojo postavili ene valje pri kolegu od Jankovića in on bo kasiral za vsa vozila. Roka tako pa roka tako ... Nič hudega, če bo dolga čakalna vrsta - plačaš več pa si takoj na vrsti. Kot v zdravstu.
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Jaz sem navedel primer v sali, navedel sem pa tudi moznost, da se da zaracunat vse. Kak ste zagrabli :)
Ni potrebno postavit valje na vsak tehnicni in merit. Dovolj je, da izdas taksni ali drugacni organizaciji pooblastilo, da lahko dolocen pregled izvaja ter pise kazni za krsitelje, kot je to privat urejeno v Mariboru za radarski nadzor.
In ko se neka zadeva splaca, bodo lobiji uredili, da bo z zakonom dovoljeno pobirat kazni in da bo nekdo dobil koncesijo. In se enkrat ponavljam: ni potrebno to delat na vsakem avtu pred tehnicnim. Dovolj je, da dobis "izredni pregled" in zmanjsas stevilo "zlorab" na zopet zanemarljiv odstotek.
Ce je kazen za nedovoljeno predelavo odvzem tehnicnega pa 500 eur, se bi verjetno nasel kak investitor :mrgreen:
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

No če se najdejo merilci, potem itak ni problem stvar pribremzat - podstavek pod gas in to je to, ali pa se malce podalša obstoječega.

PS
Tema je pa itak konkretno zajadrala v off ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

El Barto napisal/-a:No če se najdejo merilci, potem itak ni problem stvar pribremzat - podstavek pod gas in to je to, ali pa se malce podalša obstoječega.

PS
Tema je pa itak konkretno zajadrala v off ...
kako nism na to pomisnu :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Sej ne da smo off :D bojo pač tunerji nudili dečipiranje, ali pa bo kar na stikalo.
Pa kupiš 200KM avto, ga detunaš na 120 in zahtevaš da ti zmanjšajo zavarovanje :mrgreen:
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Nehte se farbat lepo vas prosim. :) Na tehničnem iskat ljudi, ki imajo chipane avte, bo tako zanesljivo kakor za skuterje 50ccm, da ne gredo več kakor 49km/h. Zadeva je čist enostavna, da bypassaš tehničnega. Idiotizem čisti.
bernymonty
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: Sr Sep 03, 2008 9:51 pm

Inti napisal/-a:Yagi je pripel link za Supercharger od Autodelte.
Na splošno: Motorji so lahko atmosferski ali prisilno polnjeni. Slednje je možno realizirati s turbino ali pa s superchargerjem...
Svetujem ti, da si malo prebereš na kaki Wikipediji, kaj tedve zadevi sta.

Ja ceneje je, da kupiš supercharger kit, kot pa turbino. Pri superchargerju ne rabiš podirat motoja in menjat batov da zmanjšaš kompresijo, ampak ga samo vgradiš in narediš remaping računalnika motorja. pri turbotu pa morš motor podret pa zamenjat določene dele motorja, preuredit oba kolektorja pa še intercooler nekam vgradit, itd. pa use skupaj pride predrago.
Alfa Romeo! Brez srca in duše bi bili le stroji.
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

No, tudi pri SC ni tako vse preprosto. Sem imel na mizi Eaton m90, ki je sedaj v VW Buggy-u, pa skoraj tam-tam z TC !
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

bernymonty napisal/-a: Ja ceneje je, da kupiš supercharger kit, kot pa turbino. Pri superchargerju ne rabiš podirat motoja in menjat batov da zmanjšaš kompresijo, ampak ga samo vgradiš in narediš remaping računalnika motorja. pri turbotu pa morš motor podret pa zamenjat določene dele motorja, preuredit oba kolektorja pa še intercooler nekam vgradit, itd. pa use skupaj pride predrago.
Če govorimo o primerljivih predelavah je edina prednost kompresorja, da se ni potrebno zafrkavati z izpušnim kolektorjem in mogoče visokotlačnim mazanjem turbine. Vse ostalo pa je povsem enako kot pri turbinskem polnilniku.

Zrak se enako segreje pri stiskanju in je potreben IC, od pritiska zraka v motorju je odvisno ali je potrebno spreminjanje kompresije ali ne, itd.
Emperor of The Dark Realm
Odgovori
  • Informacija