Intercooler, turbina in konji.

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

JUG napisal/-a:Se toliko pozna na vožnji če zamenjaš tudi amortizerje? Kakšna je potem razlika če menjaš komplet kot pa če bi menjal le vzmeti? Ima kolega na passatu sam fedre menjane, pa moram rečt, da se avto lepo pelje. Razmišljal sem o Eibach prokit. Ok sej ne da že kupujem, sam če je že glih debata.
Eibach je top, ima kolega cel kit na 155ki. 1A zadeva, priporočam. Samo ne vzeti Gewinde, niso narejene kvalitetno. Pri dveh poznanih na Golf 4 so v kratkemu roku spustili.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Več narediš če samo amortizerje menjaš kot samo fedre :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Ok super dečki, hvala vam. Smo pa že fejst off topic, tk da predlagam, da s tem debato končamo.
Uporabniški avatar
RooooK
Alfist
Alfist
Prispevkov: 329
Pridružen: Če Nov 01, 2012 11:39 pm

Crazy Alfista napisal/-a:ce bos menjal samo fedre, raje pusti tako kot je!
zakaj že? avto je mal trši, oz spet odvisno od fedrov ... jst zarad tega nebi menjal tud amortizerjev
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

RooooK napisal/-a:
Crazy Alfista napisal/-a:ce bos menjal samo fedre, raje pusti tako kot je!
zakaj že? avto je mal trši, oz spet odvisno od fedrov ... jst zarad tega nebi menjal tud amortizerjev
Zato ker "damping" oz. rebound amortizerja ni nastavljen na trše/nižje fedre.
Uporabniški avatar
RooooK
Alfist
Alfist
Prispevkov: 329
Pridružen: Če Nov 01, 2012 11:39 pm

to mi je jasno,samo 90% ljudi ki zniža avto ne menja amortizerjev, oz je res malo takih. Osebno ne poznam nobenga, sploh pa za nižanja cca 30,35mm ni potrebe, po možnosti se amortizerje samo strša.

sem imel megana 2 in nižanje spredaj -50, zadaj -35 in tršane amortizerje. Če verjamete ali ne, je bila udobnost vožnje skoraj ista originalu. Brez kakršnega zabijanja ali česa podobnega
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

kot so ti že prej napisali....ob nižanju in istih amortizerjih greš na slabše!! izgled je že ok, to je pa tudi vse!!

1x sem se zaj... in samo nižal...no po enem letu sem kupil še druge amortizerje (čeprav sem ob nižanju tedanje amortizerje obnovil) , sedaj se stvar približno pelje.....

Nikoli več ne kupim samo fedrov....če že, potem komplet
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

Noter dej vecje injektorje, boljso turbino, ojacano odmicno gred, kovane bate, boljso sklopko, seveda ne smemo pozabit, da se mors se ustavit, torej diski, cevi, celjusti...

Ce bi mel tolk denarja za vse, to bi si kupil 3.2 pa tisto rihtal.
In odAlfala sta domov
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

mates napisal/-a:Noter dej vecje injektorje, boljso turbino, ojacano odmicno gred, kovane bate, boljso sklopko, seveda ne smemo pozabit, da se mors se ustavit, torej diski, cevi, celjusti...

Ce bi mel tolk denarja za vse, to bi si kupil 3.2 pa tisto rihtal.
Ja to bi že šlo, sej vem, kaj se da narest, sem pa napisal, da ne dam 1000€ za turbino + stroške posega. Pač razmišljal sem v dodatnih 10 konjih, nič več. Poleg tega imam še vedno diesel motor. Da bi to tunal v onemoglost? Pomoje bi se mi vsi smejal :D
lordinho
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 38
Pridružen: Sr Jul 23, 2008 3:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

JUG napisal/-a: Za navor me ne skrbi, ga je dost (menjalnik bo že mogu zdržat ;) sicer pa nisem Loeb, da bi ga uničil), me pa malo moti največja moč. Dobrih 22kW ne vem, če se dosti pozna. Je pa res da če greš računati je 60Nm prirastka pri 4000 vrtljajih res 22kW prirastka moči. Se maximalna moč prestavi navzdol po remapu ali ostane tam kot je bila prej (4000rpm).

Kot kaže bo šla na koncu le na remap.
Ravno navor boš po čipanju konkretno občutil, saj se avto v nižjih vrtljajih dosti boljše odziva, hitreje pospešuje itd. Dosti bolj kot tistih 30 km, ki pridejo do izraza v višjih vrtljajih.
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

Na dolgi rok bo tole boljša izbira:

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=29853
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Grilzz napisal/-a:Na dolgi rok bo tole boljša izbira:

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=29853
:D iz vrtine na vrtu žal sam voda teče.
lordinho napisal/-a:Ravno navor boš po čipanju
konkretno občutil, saj se avto v
nižjih vrtljajih dosti boljše odziva,
hitreje pospešuje itd. Dosti bolj
kot tistih 30 km, ki pridejo do
izraza v višjih vrtljajih.
To drži, saj v nizkih vrtljajih motor že zdaj lepo vleče. Po posegu bo pa zagotovo zadovoljivo potegnil. Motor se pa (ne me narobe razumet), čeprav je dizl, prav rad zavrti precej bolj suvereno, kot smo navajeni iz 1.9 jtdm ali iz kakšnega TDI agregata. No, če ga poženeš proti rdečemu polju še vedno pokaže, da je diesel in mu zmanjka malo moči. Recimo od 3800 rpm do rdečega polja se pač nebi branil par dodatnih ponijev, to je vse kar bi rad dosegel.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Grilzz napisal/-a:Na dolgi rok bo tole boljša izbira:

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=29853
:D iz vrtine na vrtu žal sam voda teče.
lordinho napisal/-a:Ravno navor boš po čipanju
konkretno občutil, saj se avto v
nižjih vrtljajih dosti boljše odziva,
hitreje pospešuje itd. Dosti bolj
kot tistih 30 km, ki pridejo do
izraza v višjih vrtljajih.
To drži, saj v nizkih vrtljajih motor že zdaj lepo vleče. Po posegu bo pa zagotovo zadovoljivo potegnil. Motor se pa (ne me narobe razumet), čeprav je dizl, prav rad zavrti precej bolj suvereno, kot smo navajeni iz 1.9 jtdm ali iz kakšnega TDI agregata. No, če ga poženeš proti rdečemu polju še vedno pokaže, da je diesel in mu zmanjka malo moči. Recimo od 3800 rpm do rdečega polja se pač nebi branil par dodatnih ponijev, to je vse kar sem hotel doseči.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Grilzz napisal/-a:Na dolgi rok bo tole boljša izbira:

http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=29853
Nad tem šestakom bi bil preklemano razočaran. Na žalost mu manjka vse tisto, kar je krasilo Areseja.
Odgovori
  • Informacija