Katere vzmeti za Brero na 18"?

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
dunker
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 71
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 4:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Lepo pozdravljeni, Alfisti!

Pred dobro uro sem svojo novo pridobitev (Brero) končno preobul v letne 18" copatke.

Žal se je med menjavo izkazalo, da imam original zadnjo desno vzmet počeno in da jo bo treba čim prej menjat.

Ker bi tudi Brera z 18" izgledala lepše, če bi bila malenkost nižja, sem se odločil za nakup vseh 4 novih "športnih" vzmeti.

Cilji in želje so sledeči:
- znižanje naj bo čim manjše, 3 cm ali manj (udobje, dostop do garaže)
- zanimajo me relativno kvalitetne vzmeti
- podvozje naj ne trpi pretirano (sicer delam le 5.000 km letno, tako da ni neke panike)
- vsi papirji za homologacijo, da se stvari lahko pravno-formalno uredijo

Katere vzmeti mi priporočate, in kje jih lahko najdem po ugodni ceni?

Hvala vsem vnaprej za odgovore! :wink:

Anže

P.S. Ko tole uredim, bom lepotico tudi predstavil na forumu. :wink:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kaj točno pomeni zate ugodno? 150€ ali 1500€?
Uporabniški avatar
dunker
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 71
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 4:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ugodno glede na kvaliteto, torej dober price/performance ratio. Glede na to, da govorimo o vzmeteh, se cene na trgu najbrž ne razlikujejo za 10x?

Z veseljem kupim nekaj iz zgornje polovice cenovnega ranga, seveda pa za mojih 5.000 km letno ne želim kupit top-of-the-top racing zadeve za 3x normalne cene. :wink:
Uporabniški avatar
dunker
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 71
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 4:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Super, hvala za odgovor.

Za moje potrebe se zdi, kot da bo Eibach najboljša izbira — baje gre za kvalitetno zadevo, pa tudi nižanje je v rangu 25-30mm, kar mi povsem ustreza z vseh vidikov.

Na podstrani "shipping charges" ne najdem podatka, koliko stane shipping za Slovenijo — mogoče kdo ve iz prve roke?

Sklepam, da ob strokovni vgradnji ni nobenih težav s homologacijo teh vzmeti?

Hvala še enkrat!
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

če boš menju sam fedre bo tema.
Zadnjič spremenil WiTBoY, dne Sr Mar 13, 2013 9:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

dunker napisal/-a: Sklepam, da ob strokovni vgradnji ni nobenih težav s homologacijo teh vzmeti?

Tako je, sicer pa imaš zastopnika za Eibach tudi pri nas, uredijo tudi homologacijo.

Preveri ceno pri kljubskem partnerju:




Amortizer d.o.o.
Naslov: Videm 21B, 1262 Dol pri Ljubljani
Telefon: 01/563 80 31
Spletna stran: http://www.amortizer.si/
E-Mail: info@amortizer.si
10% popust na obnovo in predelavo amortizerjev
10% popust na športne vzmeti Eibach
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
dunker
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 71
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 4:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Hvala še enkrat, _BiStRi_, sem jim poslal email. :D
Uporabniški avatar
RooooK
Alfist
Alfist
Prispevkov: 329
Pridružen: Če Nov 01, 2012 11:39 pm

dunker napisal/-a:Super, hvala za odgovor.

Za moje potrebe se zdi, kot da bo Eibach najboljša izbira — baje gre za kvalitetno zadevo, pa tudi nižanje je v rangu 25-30mm, kar mi povsem ustreza z vseh vidikov.

Na podstrani "shipping charges" ne najdem podatka, koliko stane shipping za Slovenijo — mogoče kdo ve iz prve roke?

Sklepam, da ob strokovni vgradnji ni nobenih težav s homologacijo teh vzmeti?

Hvala še enkrat!
poštnina je 15 €, sem danes dobil svoje vzmeti. V petek naročilo oddano, oz sprejeto, danes dobil paket domov.
rogi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 668
Pridružen: To Nov 30, 2004 4:04 pm

Jaz sem lani nabavil pro kit od eibacha...... pač avto je imel šele 25tkm prevoženih, amortizerji kot novi in sem se pustil prepričat da zamenjam samo fedre. In nisem prav dolgo zdržal. Avto se je živčno zibal na neravninah, da o grbinah, luknjah, ležečih policajih niti ne govorim. Zelo hitro se naveličaš vožnje s takim avtom . Pa sem navajen nizkega avta, mojo daily GTjko imam z bilstein gewindi spuščeno do tal pa še 19" imam gor pa se avto pol tolko ne ziblje kot se je brera z eibachi. Tud če je zadaj pripeta naložena prikolica.

Tud kar se same kvalitete eibacha tiče, je bilo kar nekaj napisanega na tem forumu.

Potem sem nabavu H&R fedre, lega zelo solidna napram eibach ampak še vedno to ni to kar jaz želim, tako pride verjetno gewinde letos če bom avto obdržal.

Kater motor imaš? Če ti pašejo od 3.2, ti lahko H&R posodim da sprobaš.
Slika
Uporabniški avatar
dunker
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 71
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 4:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Hvala za informacijo, RooooK, dobre novice.

Rogi, tole so pa malo manj dobre novice, hmmm. Imam 2.2 JTS motor, ampak recimo Eibach komplet vzmeti je očitno itak enak ne glede na motor.

Bi se res bolje odločil za H&R? Obstaja varianta, da se avto vseeno ne zniža za več kot 25-30mm? Kakšna pa je cena H&R?

Hvala vsem še enkrat!
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če menjaš vzmeti, menjaj obvezno tudi amortizerje. Od udobja pa se lahko v vsakem primeru posloviš, sploh na velikih colah.
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

Udobje bo šlo ja. Ampak Eibach so kvalitetni. Seveda ne samo fedri. Ampak če že delaš update naredi kakor se zagre in komplet vse zamenjaš. Res pride dražje ampak potem je to to. Seveda če iščeš na dolgi rok še malce trše in bolj šporno podvozje. Samo menjava fedrov pa nikoli ni bilo to to.

Če boš kupoval komplet ne boš nič sfalil ne z Eibach ali Bilstein.

Lp
Uporabniški avatar
dunker
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 71
Pridružen: Pe Nov 23, 2012 4:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Hvala vsem za dodatne informacije, res!

Pred eno uro sem si še enkrat ogledal trenutno situacijo (z originalnimi vzmetmi) in sem se znašel pred novo dilemo.

Avto je že na originalnih vzmeteh za moje pojme precej nizek oziroma "ravno prav" nizek. Spredaj imam med gumo in karoserijo cirka 5 cm, zadaj mogoče 6 cm.

Če bi se to znižalo za 3 cm, bi bilo pomojem že pretirano (2 cm "lufta" spredaj?!) — ni mi jasno, kako sploh lahko obstajajo opcije nižanja za več kot 5 cm?

Trenutno je recimo spredaj nad gumo 5 cm prostora, levo in desno od gume (če gledamo avto od strani) pa tudi 5 cm in za moje pojme izpade lepo.

Če bi se torej odločil kar za menjavo originalne zadnje desne vzmeti (ki mi je počila), kakšna je cena tega? Lokalni serviser mi je rekel, da se dobi samo original in da ena vzmet stane 105 eur. Ravno zaradi tega sem začel razmišljat o nižanju, ker bi dobil vse 4 nove vzmeti za 175 eur (Eibach).

Hvala še enkrat vsem za odgovore! :wink:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Poiščeš rabljeno vzmet, čeprav cena nove ni pretirano draga.

Edit: aja, na 2.2 JTS paše samo od 2.2 JTS vzmet, ker ima vsaka izvedenka svojo različico.
Odgovori
  • Informacija