Ceprav je to tema s katero sem se zadnje leto najvec ubadal, ceprav te Alan resno spostujem, nimam v taki atmosferi nobene volje to razpravljati tukaj.
Škoda da se nočete razpisat. Tam 90 konjev na liter je lepa cifra in realno dosegljiva na večini motorjev za nek ne astronomski znesek (seveda še vedno ne poceni - tuning je drag)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
mene najbolj nasmeji tole : Avto je unikatno predelan v italiji v tovarni alfe ...
Navadna 1.8 TS s cadamuro odbijaci in pobarvana... ta avto je taka kanta od kant da je joj. Ta avto je zamenjal po tamalem ene 10 lastnikov od prodaje leta 2006....
Nazaj na 2.0 TS 16V : Za moje pojme zelo dober motor. Jaz sem na svoji preventivno zamenjal ojnicne lezaje pri 119.000 in se je ze poznalo na lezajih od toplotne obremenitve. Ce jih nebi zamenjal bi lahko pricakoval v cca 10-20kkm ribato edition.
mene najbolj nasmeji tole : Avto je unikatno predelan v italiji v tovarni alfe ...
Navadna 1.8 TS s cadamuro odbijaci in pobarvana... ta avto je taka kanta od kant da je joj. Ta avto je zamenjal po tamalem ene 10 lastnikov od prodaje leta 2006....
Nazaj na 2.0 TS 16V : Za moje pojme zelo dober motor. Jaz sem na svoji preventivno zamenjal ojnicne lezaje pri 119.000 in se je ze poznalo na lezajih od toplotne obremenitve. Ce jih nebi zamenjal bi lahko pricakoval v cca 10-20kkm ribato edition.
ali si ojnice potem kaj poliral ali si menjal samo ležaje? Tudi jaz bi na svoji JTS menjal ležaje in slišim deljena mnenja...nekateri pravijo, da je pri menjavi ležajev potrebno ojnice spolirat v vsakem primeru tudi, če so te brez risov oz. poškodb , drugi pa, da se v takem primeru menja samo ležaje.