Koliko dejansko avto trpi, če bi dal na zadnja kolesa distančnike?
Ali lahko, dolgoročno gledano, pripeljejo do kakšnih hujših posledic?
Pa kako se to pozna na voznih lastnostih?
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
seveda, po moje je boljš da so distančniki spredaj kot zadaj, spredaj malo ožji, ker če so le zadaj je avto preveč ameriško nastrojen in zadaj razširjen...
Pomojem moras dat pa tako zadaj kot spredaj enake distancnike. Kolega je daw enkrat samo zadi distancnike (2x2cm) pa mu je potem avto v mokrem lezu preko nosa.
Zadaj se bolj očitno vidi, da so kolesa daleč pod blatniki. Spredaj ni tako očitno.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
vem, da lepse zgleda, samo boljse je pa na vse stiri, oz. kot pravi racingboy spredaj v dezju (on bo ze vedel, sam nimam izkusenj s tem). pri stirih pa ti definitivno popravi lego, tako na suhem kot mokram. lp
crna alfa 145 1,6 16V TS (bivsa '00)
rdeca 156 M-JET (bivsa '05)
siv bmw 320d e91 ('06)
em res je da se nisem probal...sam jest mam namen 75 sirit samo zadaj...oz vecino zadaj pa mogoce kako malenkost spredaj....
razlog: se vsak k sem ga poznal da je mel RWD avto pa zadaj sirsega k spredi ni mogu prehvalt...drgac itaq probavas k ne mores vedt drgac
kar se tice obremenitev...za samo premo ne vem kok je na 75 to skodljivo...vem pa da lezaju obcutno zmanjsas zivljenjsko dobo(sam lezaji so skor zastonj:))
predvidevam, da razširitev podvozja je veliko dražja kot preprosto vstaviti distančnike...
recimo, mene motijo eni modeli, ki so previsoki in preozki, zato si zamislim, če bi samo malo širši bili bi izgledali čisto drugače, vendar distančniki ne bi bili dovolj, potrebna bi bila nov širši body kit in vse ostalo da bi avto bil širši,... kako se tega lotijo v pravih tuning delavnicah?