Eibach ProKit - AR 159, 2.4 JTDm

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
SaGGi
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 22
Pridružen: Sr Avg 12, 2015 7:59 pm
Vozilo: Alfa Romeo 75 2.0 TS
Alfa FIAT 159 2.4 JTDm

Zdravo Fantje,

Zanima me, če je že gdo mau na 159 2.4 limuzini Eibach prokit in pa seveda kako se ta na original amortizerjih obnese?
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Kaj pa obratno. Da ostanejo originalne vzmeti in se montira bolj športne amortizerje. Ali ima to sploh smisel, namreč 159ka je že dovolj nizka.
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7744
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

@Sany, si vredi? :-k

menjaj v kompletu, da ne bo dvojnega dela. tudi fedri, kar lepo počijo na teh kračah.

komplet (4x amortizer & 4x vzmet) za tvojo cca. 320€
ni Eibach in ne bo nižja, je pa nova roba

in še roke usput pomenjaš 8)
Slika
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Gregson saj tole si napisal točno tako kot je res.
Če menjam samo amortizerje mi bo 100% v ene tednu počila kakšna vzmet, kar je zelooo znano pri 159kah. Sicer ne razumem zakaj, ker ko pogledam vzmet zgleda kot nova :)
Kjer si pa ti dobil robo za 320 €
Blistein B4 (podobno kot OEM) so novi 260€, vzmeti OEM pa cca. 180€.
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

ponavadi je najbolje menjati v kompletu, ker je amortizer (rebound, compression) prilagojen trdoti ter progresivnosti vzmeti .
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Gewinde gor pa je to to!
:D
dvince
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe Nov 05, 2010 3:31 pm

da ne odpiram nove teme:

pred petimi leti sem vgradil KONI FSD amortizerje z Eibach Pro kit vzmetmi.
Letos (po slabih 50k km) so mi šli prvi amortizerji po gobe: eden blaži 40%, drugi 0%.

Zanima me ali lahko fliknem gor Bilstein B6 z Eibach Pro vzmetmi spredaj in vzadi pustim KONI FSD+Eibach.
Koliko bo z B6+Eibach vzmetmi spredaj znižano?

Kaj priporočate, da vzamem namesto KONI FSD za spredaj?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ni priporočljivo če mene vprašaš.

Sicer lahko, samo pričakuj da se avto lahko obnaša čudno, saj so Bilstein B6 precej bolj "trdi" amortizerji, kot FSD.

Vprašanje tudi koliko so že izrabljeni zadnji FSDji. Če so tudi že bolj pri koncu bo rit plavala.
Uporabniški avatar
Žigc
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Mar 01, 2013 3:26 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2.4 Ti
Kraj: Sevnica

Živjo

Tudi sam sem se odločal kaj narediti z vzmetenjem na moji 159 2.4 sw TI. Spredaj mi je spustil amortizer, zadaj pa sem imel počene vzmeti.
Odločil sem se za Bilstein B6 in Eibach pro kit.Nameščene imam 3 dni in sem zaenkrat zadovoljen. Po cesti kjer se vozim v službo je vožnja kot noč in dan. Če sem prej mislil kako je trd avto, je zdaj mehek.Nekaj se bo še posedel ampak ne veliko. Tako kot zdaj stoji je zame idealno.

Na slikah je avto prazen. Na zadnji sliki je samo poln prtljažnik.

Slika

Slika

Slika


Lp,
Žiga
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Kaj bi pa od sedaj dobavljivega bilo po trdoti primervo s FSD, pa po možnosti bolj vzdržljivo?
Ker B6/B8 so res za marsikoga "malce" prehudi.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Žigc
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Mar 01, 2013 3:26 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2.4 Ti
Kraj: Sevnica

Kako se obnašajo KONI ne vem, veliko jih priporoča Bilstein B4, če so B6 pretrdi.

Lp,
Žiga
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

B4 je original amortizer. Se pravi isto kot Kayaba, Monroe, Sachs.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

B4 so ekvivalentni orginal amortizerjem, B6 so športni amortizerji za original višino avta, B8 so športni amortizerji z skrajšano batnico za vzmeti ki znižajo. Tolko da bo jasno.

Obvezno vzet B8, če se bo avto nižal več kot 3cm.
Če je ravno, ni zabavno.
dvince
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe Nov 05, 2010 3:31 pm

Jaz sem tudi naročil nov komplet Bilstein B6 namesto obstoječih KONI FSD, ki so zdržali samo 50k km normalne vožnje. Gor bom dal Eibach Pro kit vzmeti.

Upam, da bojo ta novi zdržali kaj več..
sajer
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 183
Pridružen: Ne Jun 06, 2010 7:24 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Grosuplje

Kok se kej strsa voznja z eibachi na original amortizerjih.Sem pred menjavo vzmeti pa bi mel mal nizji avto,nebi pa rad mel prevec trdo,neudobno?
Odgovori
  • Informacija