PowerFlex / StrongFlex

Izgled Alfic, povečanje moči
Odgovori
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Moofdi, oprosti. Nisem razumel kakor da si ti to menjal in imaš direkt primerjavo.
Hvala za odgovor.
Glede trdote sprašujem zato, ker se ne vozim sam z avtom, in nekaterim je že sedaj pretrd.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Ni problema, sem sam menjal zato sem tudi napisal ker lahko direktno primerjam. Ja če je nekaterim že sedaj pretrd potem bo po menjavi še huje. Pa sej ni da je samo blaženje trše sam avto rata kompakten ker je toliko manj "lufta" v gumicah in se zdi da bolj trdo zabija po luknjah...malo bolj se vibracije prenašajo. Kar se pa tiče voznih lastnosti je pa samo +.

Je pa tako; če boš menjal samo v zgornjih rokah potem ne bo tako hudo. Jst sem menjal komplet spredaj in zadaj čisto vse puše ki se jih dobi, tako da so bile vse gumice potem strongflex.
Če je ravno, ni zabavno.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Mogoče pa žena ne bo opazila razlike in bomo vsi zadovoljni :mrgreen:

Zadaj trenutno nimam namena menjati, imam nove roke.
Spredaj bi pa obe roki premenjal.
(Če bom naročil, in rabi kdo puše za stabilizator, naj mi sporoči, katero pušo rabi)

Hvala vsem za odgovore.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Jaz sem dal komplet vzmetenje na ex-GTV v PowerFlex (nekaj vijola in nekaj črne PU puše). Avto nevozen na daljše relacije, če je slaba cesta oziroma bom napisal tako: čuti se vsak kamenček na cesti, vsaka kolesnica, vsaka diletacija, vsaka krpa in vsaka luknjica. Tudi cesta za katero misliš, da je top, se čuti čisto vsaka najmanjša neravnina. Res pa je, da sem dal gor še Eibach -20mm, Monroe in Kayaba amortizerje in pa 17'.

Če že, potem daš notri vse najbolj mehke različice. Škripalo mi ni nikoli nič, sem jih tudi močno podmazal ob montaži.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

sprednje zgornje roke mam jz zdej ze 3 leta oz 45.000km od Prekoma izboljsano razlicico, zadeva je BP.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Hja, to je tisto. Najprej se hvali, pol pa pride nekdo, pa kritizira. Zato tudi dilama in sem obudil temo.
Letno delam okoli 35k km, sedaj imam že druge roke na teli Alfi, zato tudi razmišljam o pf/sf.
Mislim, da bom rezkiral te €, in bom poskusil spredaj zamenjati.

Alan, koliko hoče pa prekom za roke? Nikjer nisem zasledil nobene cene.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9757
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Problem je v tem da ljudje delajo statistiko obnašanja delov podvozja tako da prevozijo 10.000km po možnosti po avtocestah in potem hvalijo... :D

Ko nekdo dela 35kkm letno, pa verjetno večji del tega po zmahanih lokalnih cestah, je to popolnoma neprimerljivo.

Poliuretanske puše niso za "daily" avto ki prevozi 30+k letno, ker boš več časa podmazoval puše kot vozil.
Prihrani si čas in slabo voljo.

Za moje pojma daleč najboljša izbira je original.
Lani sem, nevem zakaj, kupil TRW zgornje roke namesto originalnih, po 8 mesecih je že vse škripalo, zdaj po enem letu pa imajo lufta kolikor hočeš.
Z originalnimi sem pred tem brez težav naredil preko 150kkm. Originalne roke sem prvič menjal pri dobrih 200k za powerflex, ki sem ga imel na avtu par mesecev in nisem več zdržal, potem pa sem PF zamenjal za "ricambi originali" in so držale do 350k potem so začele škripat. TRW sem dal gor pri 360k in pri 390k so zluftane do konca.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Jaz sem v GTV-ju tudi na avtocesti preklel čisto vsako neravnino, ker je udarjalo kot bi bile meterske luknje ... #-o :lol:

Zabavni časi ... :P
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

tudi sam sem imel strongflex rdeče (skupaj kupili z tribesmanom)

imel sem jih kar nekaj let ( cca 6), 14 dni nazaj ( ja sem dolgo vztrajal) pa sem zamenjal za prekomove, ker so strongflexi dobili luft.....razlika v trdoti sicer je, ampak sem hkrati dal tudi zimske gume in direktna primerjava ni najbolj na mestu ( 15 col VS 17 col)

jaz nisem prepričan, da je toliko bolj togo vse skupaj kot nekateri pišejo
seveda je veliko bolj togo, ko daš na stare zluftane roke nove gor, ko pa sem menjal stare strongflexe za prekomove pa ni toliko razlike..

glede strongflexa - na daily avto NIKOLI več!!!

pa ne, ker je vožnja bolj trda, ker mi je to všeč ampak zaradi ŠKRIPANJA!! mažeš lahko kolikor hočeš, pa se poleti vozi ko drvarnica - vse škripa
pa sem po 2 letih montiral niple in mazal, pa je še vedno škripalo!!
to je za track avto, ko se stalno podira podvozje in maže, za daily pa ne!!

sedaj imam od strongflexa še vedno zadaj vse komplet - to ne škripa oz minimalno
spredaj pa samo še stabilizator, ki pa ob večjih premikih ( ležeči policaji) še vedno zaškripa ampak v primerjavi z prej, ko so bile tudi zgornje roke je sedaj tišina!

po cca 60 - 80kkm so zgornje roke ( ki so kao neuničljive) dobile kar konkreten luft v pušah ( med železno pušo in gumico), tako , da mi je poradiralo notranji rob gume.

stare original roke so mi pred tem zdržale ravno nekaj podobnega ali celo dlje

moja vožnja pa je čez ovinke res bolj dinamična kar pa trpijo zgornje roke, tako da razočaran ravno nisem, bom sedaj videl kako bo od prekoma.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Hvala vsem za odgovore.
Sem se na koncu odločil za original, ki je že naročen.
Mi bo vsaj rit hvaležna :mrgreen:
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Jaz sem imel s prekomom slabse izkusnje kot nekateri. Podvozje ki je bilo komplet prenovljeno pri prekomu za 850e je bilo v roku 2 let v slabsem stanju kot prej 300kkm zgonjeni originali... Je blo pa to 7 let nazaj. Mozno da so se kaj popravl ( v smislu materiala ).
svicar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 79
Pridružen: To Okt 27, 2009 4:35 pm

ma kje kupite teve gumice original???
na servisu al kje?
zdej rabim gumice za stabilizator. Kje nej kupim da bo nekej časa držalo?
svicar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 79
Pridružen: To Okt 27, 2009 4:35 pm

prekom 18eur po gumici + poštnina...kaj ste nori
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7811
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Ebay in powerflex ;)
svicar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 79
Pridružen: To Okt 27, 2009 4:35 pm

a ni že en kup ljudi reklo, da powerflex ni primeren za običajno vožnjo in da ga je treba cel cajt mazat, da ne škripa?
Odgovori
  • Informacija