Navor mašine nima bistvenega vpliva na nosilce motorja, ker je za motorjem še menjalnik. Važno je kakšen je navor na kolesa, ta povzroča glavno silo na nosilce mašine... to pa zna bit pri bencinarju v nizkih prestavah celo višje kot pri dizlu... tako da to je vse relativno...
Moje mnenje je tako glede moje zadeve, da je to samo za avto ki ga imaš za dirkat, za vakdanjo uporabo pa ne, ker občutek je nekak tak kot v golfu 1 dizel sedaj, pol si lahko pa predstavljate hehe
Nekaj so se mi začele zgornje roke oglašati, pa sem razmišljal, da bi menjal samo puše. Roke imajo okoli 50-60k km za seboj, predvidevam, da so zglobi še vredu. Ali je bolje še zglobe obnoviti?
Sedaj me pa zanima, kakšna je razlika med powerflex-om ter strongflex-om? Ter se sploh splača v to vlagati? Nekje berem kritike, nekje pohvale, pol pa vedi ti
Poliuretan je zakon. Ja, boš čutil vse živo na volanu in pod ritjo, boš pa tudi bistveno bolje čutil kaj se dogaja pod kolesi. Imam na delti in je bomba
Je pa res da delta ni daily in udobje ni prioriteta
Razlika med strongflexom in powerflexom ? Cena. One angleške cenijo kot suho zlato. Bi ti priporočal rdeče poljske. Za tvoj stroj je cena kompleta za spredaj in zadaj sitnica.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Jst sm mel rdeče strongflex na 156ki...jst priporočam, avto je veliko bolj direkten, kompakten. Je pa res da zna mal poškripat kdaj ipd. tko da če ti je prioriteta udobna in tiha vožnja, pol ni zate.
Kaj pomeni, da zgubiš udobje?
Da se je nemogoče peljati na enkrat 500+km?
Če je kdo primerjal diret razliko z pf in brez, pa bom vesel komentarja.
Je pa res, da TI ni ravno udobna oprema.
Ja pa sej sem ti napisal...jst sm mel brez pa sm potem komplet podvozje dal rdeče strongflexe. Ne vem kako je lahko še bolj direktna primerjava.
Puše so trše kot original guma in rata avto bolj kompakten in direkten ker je vse trše. Kar se tiče lege in občutka na volanu je ogromen plus. Na luknjah pa bolj "zabija" ravno zaradi tega ker je vse tolk bolj kompaktno, mogoče malo bolj vleče avto po kolesnicah če maš 17"+ feltne pa s časom bojo puše začele škripat. Jst sm vgradil niple za podmazovanje pa pri vsaki menjavi gum stisneš malo masti v vsako pušo pa je.
Jaz sem prej in potem imel gor Eibache tko da je bil avto že v osnovi trši. Odvisno je od človeka...meni je trše je bolše je, tko da jst ne vidim problema, ni pa tako trdo da se nebi dalo 500km v kosu odvozit deleč od tega, je pa trše kot gumirani zglobi.