alfa 33 4x4 turbo

Izgled Alfic, povečanje moči
Uporabniški avatar
r2
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 613
Pridružen: Po Nov 10, 2003 11:36 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Domžale

mav debeljšo dihtgo bo vmes dal

kako bo kompresijo znižu?
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Hmm zanimiv projekt, kako slikco pa le prilimaj da vidmo tole zadevo.
Upam da bo lavfal kakih par tisoč km.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
toma123
Alfist
Alfist
Prispevkov: 250
Pridružen: Po Dec 19, 2005 8:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Obala

Koliko let imaš alfe ,in misliš da si 33ko razstavil do zadnjega vijaka.Alfa ima polno triko kateri vsak ne zna in verjemimi z mojo 33ko sem naredil točno 391.000kilometrov brez generalne in samo z zamenjavo sklopke kot večje popravilo.Verjemimi da tale alfa bo zdržala več kot 20.000 kilometrov.Alfo šravfam že 20 let in vem kaj delam. :D :D
Uporabniški avatar
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

toma123 napisal/-a:Če ti povem potem jo boš začel tako delat tudi ti,kar v bistvu je ful easy če si mehanik in že dosti let delaš z alfami.
Torej si ugotovil neko novo metodo ki ni:
- debelejsa dihtunga
- frezanje glave
- drugacni bati
- vmesna plosca

Sicer pa, kaj bi pa bilo narobe ce bi jaz tudi to zacel delat ? Ni ravno smisel foruma to da se vsi nekaj naucijo/naucimo ?
No, dobro, kakor hoces...

D.
Uporabniški avatar
toma123
Alfist
Alfist
Prispevkov: 250
Pridružen: Po Dec 19, 2005 8:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Obala

Vse kar si naštel so pravilne metode ne vse rešujejo probleme,če damo večje bate je nevarnost da ti raznese blok pri večjih obremenitvam,seveda če hočemo dati večje bate se tega moramo zavedati,zato je boljše pustiti bate originalne mere,k večjemu lahko damo večje za kako desetinko.S frezanjem osabšujemo material in obstaja ista nevarnost.Ampak če bi ti imel neko idejo kot Edison žarnico nebi povedal podtakosti kako si prišel do tega,si moreš sam najti svojo idejo
Uporabniški avatar
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

V bistvu nisem imel v mislih vecjih batov (nebi povrtal cilindrov), ampak kovane in tanjse (pri istem hodu).

S tem da, ce ne spreminjas izgorevalnega prostora (torej ne menjas batov ali ne pofrezas glave, ne das distancnika med glavo in blok, ...) lahko zmanjsas kompresijo samo tako nekaj ko pritisk preseze neko mejo ga odvedes (bodisi skozi batni obrocek, kar ni prevec dobro ali pa skozi ventil). Imam prav ?

No, nebom vec gnjavil :) Poslji kaksne slikice ko bo koncano...

D.
Uporabniški avatar
toma123
Alfist
Alfist
Prispevkov: 250
Pridružen: Po Dec 19, 2005 8:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Obala

Imel si prav skozi ventil,tako da jih naštelaš in mogoče zamenjaš
Uporabniški avatar
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

Pri tem se pojavijo pulzi vecjega pritiska v sesalnem kolektorju kar lahko zmede kaksen senzor pritiska, ce ga bos imel.
Pri tem bos mogel zamenjat drocnike, ker so serijski hidravlicni in se kao sami nastavljajo. Ce jih bos menjaval me zanima kje jih bos kupil, ker jih bom mogoce jaz tudi v bliznji prihodnosti.

Bos imel sekvecnen vbrizg ?
Elektroniko bos imel za nastavljat ali kar iz enega drugega turbo avta ?

D.
Uporabniški avatar
toma123
Alfist
Alfist
Prispevkov: 250
Pridružen: Po Dec 19, 2005 8:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Obala

Za elektroniko se še odločam ampak paše el. od 75 turbo,delta integrale,155.Senzor sigurno ne bo zmedlo kaj ti obstajo tudi takisenzorji ki merijo tlak na drugačen način.Za vbrizg bo treba zamenjati injektorje.Dročnike pa lahko kupiš pri eni firmi iz Padove,ki se ukvarja z mašinami za alfo,tukaj sem tudi kupil turbino.
Uporabniški avatar
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

Cool :) Hvala :)

Za senzorje vem (isto dogaja pri N/A avtih z velikim TDC overlapom), samo pac povedal sem.

Elektronika od delte integrale in od AR 155 Q4 je Weber Marelli I.A.W. s sekvencnim vbrizgom in polno nastavljiva. Vec informacij o tej centrali bos lahko nasel tu, ce bos kaj rabil: http://www.quartermile.ws/forum/viewthread.php?tid=34.
GTA
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 775
Pridružen: Ne Mar 14, 2004 9:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Jst ne verjamem dokler ne vidm slikc 8)

LP
Uporabniški avatar
Nuvolari
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 189
Pridružen: Če Apr 15, 2004 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Zadeva me zelo zanima.Kateri model 33 imaš?Ali obstaja možnost da si zadevo ogledam?Če rabiš kakše dele motorja ali elektronike me pokliči ker imam praktično vse.Imam tudi menjalnik in diferencial 4x4.Lp Dare 041 758 215
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

Je tole blabla in pobožne želje al se bo dalo avto videt v akciji...ne kapiram zakaj še ni slik?
Uporabniški avatar
toma123
Alfist
Alfist
Prispevkov: 250
Pridružen: Po Dec 19, 2005 8:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Obala

Mogoče jutri!
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

no upejmo da niso samo besede.. da bomo koncno vidl enga polzka na boxer motorju.. ce je pa to izvedljivo se bom pa posvetil s svojim mehnikom da vidm kaj mi bo on povedu :) kok je to kej za zihr pa tehnicno izvedljivo.
Odgovori
  • Informacija