bass napisal/-a:Ne menjaj, ker so te feltne lepe. Če pa ne morš spat zarad tega pa menjaj.
Če ne morem spat potem lahko menjam... Hvala
. Je pa avto res kar precej trd. Sicer "običajne" 156-ke še nisem peljal je pa sigurno vsaj za odtenek bolj nežna na grbinah kot pa znižane z večjimi felgami. Kljub vsemu si pa upam trdit, da je moja 6 let stara, znižana in trda alfica precej boljša za vozit kot pa marsikateri novejši avto. Zadnjič sem imel priložnost peljat citroena C5. Hidravlično vzmetenje že ob omembi vzbudi občutek udobja. lebdenja, prijetnega in skorajda nezaznavnega preskakovanja grbin... Ja pa kaj še! Ko sem se iz tistega Citroena vsedel v alfo sem mislil, da sedim v ultra udobni raketi. Pa ni samo citroen "razočaranje". Toyota corola verso, avensis, octavia, passat, vectra, renoji od a do ž,... Avti so udobni in večino od njih je luštno vozit vendar sem pri vsakem nekaj pogrešal in pri vse dobil isti občutek ko sem presedlal v alfo; "Matr mam hud avto!"
Moram pa priznat, da se alfa res grdo obnaša nad kakimi zaporednimi grbinami in ko prevoziš kako luknjo misliš, da ti je odtrgalo kolo. Ampak se navadiš. Po več kot pol leta vožnje (cca 20.000 km) mi je avto res zlezel pod kožo. Enostavno moram začutit odebeljen in hitro odziven volan, ki za prenos ukazov na cesto potrebuje kratke gibe. Pa tisto jutranje poskakovanje po naših zjahanih cesta od kranja proti šenčurju (cesta je polna nekih hribčkov), ter minimalno nagibanje skozi ovinke in moj že malce poseden voznikov sedež (čeprav je ravno zaradi dotrajanosti neprijetno sedeti v njem dolgo časa), in pa seveda, redno izogibanje velikim luknjam na cesti. Se kar navadiš hitro odzivat na luknje, ki so kot mine nastreljane po cestišču, tako, da jih sedaj že pravzaprav povsem refleksno obvozim.
O moj bog! Očitno sem zasvojen....